AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Et brukt truseinnlegg var klistret til den lange cardiganjakken min. Gikk med det i 1/2 time midt i skoleområdet før forelesningen startet. Ingen kommenterte det, men jeg oppdaget det selv når jeg var på do. Tørte ikke gå ut av doen før friminuttet var ferdig, og deretter dro jeg hjem.... (Det var ikke blod på altså..) Tror jeg kommer til å slutte på skolen og flytte til hjembyen min igjen, det føles ihvertfall sånn. Kommer til å være hjemme fra skole imorgen. Oppmuntrende råd? Vill ikke snakke om det med andre heller, er bare for sykt. Anonymous poster hash: 75479...d03 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Haha! Dette var faktisk dritmorsomt!!:-D Du kommer til å le av det selv også etterhvert, bare ent og se!Anonymous poster hash: 4c98e...31d 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg ble nesten mest nysgjerrig på hvordan det der gikk for seg:P Beklager, det er helt sikkert mega-flaut, men er ikke en gang sikkert at så mange så det:) Og om jeg hadde sett noe sånt(og hvem sier vel ikke i fra??), tror jeg at jeg ville latt som ingenting i ettertid nettopp fordi det er flaut for den det gjelder. Og om noen prøver å erte deg for det er det bare å si at hvis de ikke passer seg så klistrer du et truseinnlegg i panna deres:P Brukt! Anonymous poster hash: da439...d91 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Lat so ingenting. Kan hende mange tror noen andre klistret den der?Anonymous poster hash: 7e473...43d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Det er sikkert ikke mange som såg at det var akkurat et truseinnlegg Gå på skolen i morgen og lat som ingenting! Anonymous poster hash: e2ab7...49d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Trodde dette var en tråd om "hva er det flaueste du har opplevd"... Jeg prompa høyt i klasserommet, det fikk ALLE med seg. Du har til nå kun spekulasjoner om de kan ha sett det. I mitt tilfelle var det ikke tvil Poenget er at det ikke er noe å bry seg om. Om noen skulle spørre eller le, si at du oppdaget at du kjente at noen hadde vært borti deg, men ikke visste hva det var de gjorde før du så det på doen senere. Anonymous poster hash: 896d5...81f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Huff, dette er ikke morsomt Men takk for råd, kan alltids late som noen klistret det på meg ja.. Er fortsatt uvel og på gråten når jeg tenker på det, men tror jeg prøver å dra på skolen imorgen. hehe. -TS Anonymous poster hash: 75479...d03
Gjest gurimalla Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Haha, det samme gjorde venninna mi på kantina på Blindern for mer enn 10 år siden. Jeg kan trøste deg med at hun overlevde med glans.
LatersBaby Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Hehe, venninna mi mistet skjørtet ned på knæra foran en fullsatt matsal. Med en tallerken i hver hånd så fikk hun ikke bøyd seg ned for å ta det opp igjen heller Det kan hun le av i dag, selvom hun hadde lyst til å synke ned i gulvet da det skjedde. Så no worries, om noen i det hele tatt så det, så blir det nok fort glemt (Ville jo trodd det hadde vært noen som hadde sagt ifra om de hadde sett det) 1
Gjest Whitestripes Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Jeg spradet uvitende rundt inne og ute på en bensinstasjon med skjørtet oppi strømpebuksa. Fylte bensin, var inn og ut av butikken og trippet rundt, lykkelig uvitende. Hørte en dame som ropte på noen, men trodde jo ikke hun ropte på meg, jeg kjente jo ingen der. Så kommer hun bort og tar meg i armen og forteller at skjørtet mitt er oppe i strømpebuksa. Selvfølgelig hadde jeg g-streng under også! Kom meg inn i bilen faderlig fort og kjørte avgårde. Ikke verdens verste flause, men jeg var temmelig heit i topplokket ei stund etterpå.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Uff! Synes så synd på deg! Sånn når vi først er i gang med å dele flauser.. Hadde fått meg ny kjæreste på ungdomsskolen, han gikk i 10. klasse og jeg i 8. Fikk sitte med hans og hans venner i kantina (GUD så kul jeg følte meg). Han hadde en kompis jeg aldri hadde møtt før, og første gangen jeg hørte han prate stamma han litt på første ordet, noe jeg trodde han tullet med. Så jeg gjentok det å lo.. Alle rundt bordet ble stille og gutten det gjaldt ble KJEMPESINT og skrek ut i hele kantina at jeg var en jævel som mobbet folk som stammer...... Følte meg ikke akkurat høy i hatten, og ser jo etterpå at jeg burde ha sett an situasjonen om han faktisk stammet eller ikke, men jeg var vel så nervøs og usikker at jeg ikke tenkte før jeg snakket. Jævlar så flaut! Anonymous poster hash: fd44e...d97 2
globalagogo Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Lat som at du ble sur fordi noen hadde klistra det på deg:p
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Uff! Synes så synd på deg! Sånn når vi først er i gang med å dele flauser.. Hadde fått meg ny kjæreste på ungdomsskolen, han gikk i 10. klasse og jeg i 8. Fikk sitte med hans og hans venner i kantina (GUD så kul jeg følte meg). Han hadde en kompis jeg aldri hadde møtt før, og første gangen jeg hørte han prate stamma han litt på første ordet, noe jeg trodde han tullet med. Så jeg gjentok det å lo.. Alle rundt bordet ble stille og gutten det gjaldt ble KJEMPESINT og skrek ut i hele kantina at jeg var en jævel som mobbet folk som stammer...... Følte meg ikke akkurat høy i hatten, og ser jo etterpå at jeg burde ha sett an situasjonen om han faktisk stammet eller ikke, men jeg var vel så nervøs og usikker at jeg ikke tenkte før jeg snakket. Jævlar så flaut! Anonymous poster hash: fd44e...d97 Sånt er uansett ikke noe en bør gjøre med mennesker man ikke kjenner. Tenke litt før handling. Men godt du ser det i ettertid da. Anonymous poster hash: 26d32...a60
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Vår lærer gikk med dopapir flagrende fra buksekanten. Litt i samme gate. Tror hun ble ganske flau Anonymous poster hash: 47bc4...804
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg høyner deg halvtimen din med en halv arbeidsdag. Jeg gikk rundt med et sammenrullet truseinnlegg festet på cardiganen min i 4 timer på jobb, og ingen sa et pip.. før dagen etterpå, da jeg fikk "morsomme" kommentarer av typen "jasså, du er våken i dag, ja? hahaha" Anonymous poster hash: bb763...b5f
smalls Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Hehe, venninna mi mistet skjørtet ned på knæra foran en fullsatt matsal. Med en tallerken i hver hånd så fikk hun ikke bøyd seg ned for å ta det opp igjen heller Det kan hun le av i dag, selvom hun hadde lyst til å synke ned i gulvet da det skjedde. Så no worries, om noen i det hele tatt så det, så blir det nok fort glemt (Ville jo trodd det hadde vært noen som hadde sagt ifra om de hadde sett det) Flaks hun hadde truse på seg da Men det er sånt man kan le av i senere tid Jeg har også klart å prompe i timen. Skulle bøye meg for å ta opp pennen som datt på gulvet. Da jeg bøyde meg opp igjen slapp jeg en promp! Alle bare lo og jeg var vel rød som en tomat. Nå 10 år senere bare ler jeg av det og synes det er ganske så morsomt
smalls Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg høyner deg halvtimen din med en halv arbeidsdag. Jeg gikk rundt med et sammenrullet truseinnlegg festet på cardiganen min i 4 timer på jobb, og ingen sa et pip.. før dagen etterpå, da jeg fikk "morsomme" kommentarer av typen "jasså, du er våken i dag, ja? hahaha" Anonymous poster hash: bb763...b5f Hæ? Dette her skjønte jeg ikke helt. Hva mente de med kommentaren om du var våken i dag å
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Hæ? Dette her skjønte jeg ikke helt. Hva mente de med kommentaren om du var våken i dag å De mente vel at jeg hadde vært våken nok til å sjekke om jeg hadde truseinnlegg hengende fast på meg før jeg dro på jobb. Anonymous poster hash: bb763...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå