AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Etter lang tids "merkelig" oppførsel fra min samborer, som vokter mobilen sin, har den på lydlløs, er stille og mutt, snakker mye rart i søvne m.m., så var jeg så utrolig dum å sjekket mobilen i ett ubevoktet øyeblikk... Dette skulle jeg aldri ha gjort, angrer sånn på det, men kan jo ikke si noe heller... Fant jo selvfølgelig det jeg lette etter, og det så det holdt. Han har jevnlig sex med minst tre andre menn (overaskende det siste da, har aldri hatt mistanke om at han liker menn. Sitter her med en skikkelig guffen følelse, og aner ikke hva jeg gjør nå... Bør nok bare glemme... Anonymous poster hash: ad289...399 Anonymous poster hash: ad289...399
Kjibba Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Å herregud! Veit du kva, eg tykkjer du skal sei det som det er, å sjekke mobilen hans er langt ifrå så gale som det han driv med! Har du lyst å gå ifrå han, så gjer det. Fysj, det kunne eg aldri ha tilgitt! 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Say whaaat?! Det der er faktisk så ille att jeg ville ikke tenkt på att jeg gjorde noe "ulovlig" med å snike! Ikke noe mot homofile/bifile, men det der er grovt utroskap som ville vært mer enn nok for å eksplodere, og på toppen blir du ført bak lyset med att han egentlig ikke tenner på deg(hvis han er homofil)Anonymous poster hash: 773f2...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Bare si det som det er, blir han sur fordi du sjekket mobilen, så får du bli forbanna for den utroskapen......... DETTE ER DRØYT!!!!!! Anonymous poster hash: fe83a...e98 7
Sola de Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Bestill time hos legen og test deg selv for kjønnssykdommer. Vil du fremdeles være sammen med denne mannen? Er jo bare trist egentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Ta en hiv-test! Anonymous poster hash: a8aef...b27 7
Ferny Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Etter lang tids "merkelig" oppførsel fra min samborer, som vokter mobilen sin, har den på lydlløs, er stille og mutt, snakker mye rart i søvne m.m., så var jeg så utrolig dum å sjekket mobilen i ett ubevoktet øyeblikk... Dette skulle jeg aldri ha gjort, angrer sånn på det, men kan jo ikke si noe heller... Fant jo selvfølgelig det jeg lette etter, og det så det holdt. Han har jevnlig sex med minst tre andre menn (overaskende det siste da, har aldri hatt mistanke om at han liker menn. Sitter her med en skikkelig guffen følelse, og aner ikke hva jeg gjør nå...Bør nok bare glemme...Anonymous poster hash: ad289...399 Anonymous poster hash: ad289...399 Dette innlegget klarer ikke jeg å lese som realistisk. 10
LilleSnupp Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 1. Ta hiv-test 2. Utroskap er utroskap - åkkesom om det er han som får den bak eller ei! 3. Forlat fyren 6
Toxicwonderland Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 At du sjekket mobilen har jo ingenting og si når du faktisk fant ut at han drev med noe muffens da... 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 TS her: det er desverre alt for realistisk Tror ikke han er homofil. Vi har et bra sexliv, meeeen han tenner sexuelt på menn også tydeligvis (virker veldig uvirkelig når jeg ser hva jeg selv skriver). Må nok ta turen til legen, men det gjør jeg i all hemmelighet. Har jeg "noe", så får jeg heller ta det der i fra... Føller meg bare totalt forvirret nå, har ikke vært inne på tanken om å gjøre det slutt. Hjernen min skjønner liksom ingentingAnonymous poster hash: ad289...399
Blackbird Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 (endret) Hvorfor i alle dager vurderer du å IKKE TA DET OPP???!! :O :( DETTE ER UTROSKAP! At du har sjekket mobilen hans er bare en filleting mot hva HAN driver med! Jeg hadde blitt rasende, sjokkert, såret, og REDD! Hva om han har smittet deg med div. uhumskheter eller værre - farlige ting?? Nei du er mildt sagt naiv om du bare sjekker deg hos legen og så legger lokk på dette... Det MÅ jo opp i dagen, om du har tenkt å tillate/godta hans mannlige sexpartnere eller ei... Om du ikke troller i vilden sky her da... Endret 11. september 2014 av Blackbird 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 TS her: det er desverre alt for realistisk Tror ikke han er homofil. Vi har et bra sexliv, meeeen han tenner sexuelt på menn også tydeligvis (virker veldig uvirkelig når jeg ser hva jeg selv skriver). Må nok ta turen til legen, men det gjør jeg i all hemmelighet. Har jeg "noe", så får jeg heller ta det der i fra... Føller meg bare totalt forvirret nå, har ikke vært inne på tanken om å gjøre det slutt. Hjernen min skjønner liksom ingentingAnonymous poster hash: ad289...399 [/ Kan jo være at han har sex med andre damer, men har lagret numrene under guttenavn? Har en eks som lagret elskerinnen på tlf som "Erik", så jeg ikke skulle fatte mistanke når han fikk melding. Anonymous poster hash: 9f5f8...d7d 13
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 TS: Ut fra meldingene var det nok menn, meldingene var "rett på sak", ingen tvil der. Skjønner at jeg må ta det opp, vet bare ikke hvor jeg skal starte. I kveld klarer jeg ikkje, blir bare tull, for alt surrer i hodet mitt nå, og jeg må samle meg litt først...Anonymous poster hash: ad289...399
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 TS: Ut fra meldingene var det nok menn, meldingene var "rett på sak", ingen tvil der. Skjønner at jeg må ta det opp, vet bare ikke hvor jeg skal starte. I kveld klarer jeg ikkje, blir bare tull, for alt surrer i hodet mitt nå, og jeg må samle meg litt først...Anonymous poster hash: ad289...399 Er det greit at han er utro bare fordi han knuller på mannfolk? Du er en tosk. Anonymous poster hash: 24997...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Joda, dette har jeg tro på. Mon tro om ikke månen var en ost, også? Jaggu er den. Anonymous poster hash: a7462...4d1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Er det greit at han er utro bare fordi han knuller på mannfolk? Du er en tosk. Anonymous poster hash: 24997...7b3 Selvføgelig er det ikke greit Hvis dette hadde vært ok, så hadde jeg ikke skrevet noe her...Anonymous poster hash: ad289...399
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Ts her Til alle dere som tror dette er en tulletråd, tenk over en ting: tror dere virkelig att alle menn som tenner sexuelt på andre menn er åpen om dette overfor sine kvinnelige partnere?Anonymous poster hash: ad289...399 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Jeg tror en del menn kan ha forhold til andre menn i smug. Det er ikke helt uvanlig å ha slike erfaringer. Dette er vondt for deg. Men du kan ikke gjøre annet enn å sprenge bomben og starte det helvetet han fortjener. Det er ikke noe å vente på, du må bare gjøre det med en gang. Og så forlater du mannen, han får leve ut sine ville fantasier uten deg. Beklager men dette forholdet er ingenting å spare på. Anonymous poster hash: e68aa...49d 1
Gjest Jon blund Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Etter lang tids "merkelig" oppførsel fra min samborer, som vokter mobilen sin, har den på lydlløs, er stille og mutt, snakker mye rart i søvne m.m., så var jeg så utrolig dum å sjekket mobilen i ett ubevoktet øyeblikk... Dette skulle jeg aldri ha gjort, angrer sånn på det, men kan jo ikke si noe heller... Fant jo selvfølgelig det jeg lette etter, og det så det holdt. Han har jevnlig sex med minst tre andre menn (overaskende det siste da, har aldri hatt mistanke om at han liker menn. Sitter her med en skikkelig guffen følelse, og aner ikke hva jeg gjør nå... Bør nok bare glemme...Anonymous poster hash: ad289...399 Anonymous poster hash: ad289...399 Auch, ikke nok med at han er utro. Men med menn?. Er det en lettelse at det var menn eller blir det på en måte enda verre?
GammelKaktus Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg dumpet den utroe jævelen av en mann og fått meg en hastetime hos legen der jeg hadde sjekket meg for de kjønnssykdommene det går an å testes for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå