AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg er i et samboerforhold som har vart i sju år, men har de siste tre årene utviklet følelser for en nær venn. Jeg har det siste året vært åpen med min venn om at forholdet jeg er i går dårlig. Det har jeg delvis fortalt ham fordi vi er nære venner, og delvis fordi jeg vil signalisere at jeg er i ferd med å bli ledig. Han har aldri sagt til meg at han er interessert i meg, men de tingene vi gjør sammen bærer likevel preg av dating. Vi spiser middag ute bare vi to osv. Jeg opplever vennen min som spesielt støttende i de perioder det går ekstra dårlig mellom meg og samboer. Og selv om jeg og sambo har barn, så er han veldig oppmuntrende til at jeg skal bryte ut av forholdet. Til at det vil gå bra med meg utenfor forholdet etc. Han sier aldri at vi burde prøve å redde forholdet for barnets skyld. Men fordi vennen min ikke har sagt til meg at han er interessert, har jeg valgt å likevel bli med min samboer fordi det er så trygt og greit. Og nylig ble vi forlovet. Etter forlovelsen har vennen min trukket seg noe mer tilbake, og virker mindre interessert i å omgås meg. Skal jeg tolke det som at jeg lykkes tidligere med å holde ham på gress? Jeg vil jo gjerne ha ham på gress. For det er egentlig han jeg vil ha. Han selv har vært singel i over fire år,en jeg vet jo ikke hvor lenge det vil vare. Vi er 31 og 32 år gamle.Anonymous poster hash: 614f5...c70
stortsettglad Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Hvorfor i all verden forlovet du deg?? 26
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Jeg er i et samboerforhold som har vart i sju år, men har de siste tre årene utviklet følelser for en nær venn. Jeg har det siste året vært åpen med min venn om at forholdet jeg er i går dårlig. Det har jeg delvis fortalt ham fordi vi er nære venner, og delvis fordi jeg vil signalisere at jeg er i ferd med å bli ledig. Han har aldri sagt til meg at han er interessert i meg, men de tingene vi gjør sammen bærer likevel preg av dating. Vi spiser middag ute bare vi to osv. Jeg opplever vennen min som spesielt støttende i de perioder det går ekstra dårlig mellom meg og samboer. Og selv om jeg og sambo har barn, så er han veldig oppmuntrende til at jeg skal bryte ut av forholdet. Til at det vil gå bra med meg utenfor forholdet etc. Han sier aldri at vi burde prøve å redde forholdet for barnets skyld. Men fordi vennen min ikke har sagt til meg at han er interessert, har jeg valgt å likevel bli med min samboer fordi det er så trygt og greit. Og nylig ble vi forlovet. Etter forlovelsen har vennen min trukket seg noe mer tilbake, og virker mindre interessert i å omgås meg. Skal jeg tolke det som at jeg lykkes tidligere med å holde ham på gress? Jeg vil jo gjerne ha ham på gress. For det er egentlig han jeg vil ha. Han selv har vært singel i over fire år,en jeg vet jo ikke hvor lenge det vil vare. Vi er 31 og 32 år gamle.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Jepp! Du har holdt ham på gress. Og han er antagelig veldig skuffa nå, som du har forlovet deg.Anonymous poster hash: d3458...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Troll!!! Ikke mat! Anonymous poster hash: 23961...05b 3
Odin-Den-Enøyde Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Du fortjener jo ingen av dem. Du forlover deg med en du ikke vil ha og vil holde en annen på gress til du vet om han er interessert... På tide å bli voksen kanskje. 15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Tuller du nå?! Tuller absolutt ikke. Synes selv at situasjonen min høres tåpelig ut når jeg leser det jeg har skrevet. Men slik er det altså.Anonymous poster hash: 614f5...c70
Gjest Tassen10 Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Tuller absolutt ikke. Synes selv at situasjonen min høres tåpelig ut når jeg leser det jeg har skrevet. Men slik er det altså.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Men hva er det egentlig du lurer på? Det eneste spørsmålet ditt er om "du har lykkes tidligere med å holde ham på gress?" Og svaret er nok ja. Du har lykkes med dette tidligere. Var det alt du lurte på?
Gjest Whitestripes Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Jeg er i et samboerforhold som har vart i sju år, men har de siste tre årene utviklet følelser for en nær venn. Jeg har det siste året vært åpen med min venn om at forholdet jeg er i går dårlig. Det har jeg delvis fortalt ham fordi vi er nære venner, og delvis fordi jeg vil signalisere at jeg er i ferd med å bli ledig. Han har aldri sagt til meg at han er interessert i meg, men de tingene vi gjør sammen bærer likevel preg av dating. Vi spiser middag ute bare vi to osv. Jeg opplever vennen min som spesielt støttende i de perioder det går ekstra dårlig mellom meg og samboer. Og selv om jeg og sambo har barn, så er han veldig oppmuntrende til at jeg skal bryte ut av forholdet. Til at det vil gå bra med meg utenfor forholdet etc. Han sier aldri at vi burde prøve å redde forholdet for barnets skyld. Men fordi vennen min ikke har sagt til meg at han er interessert, har jeg valgt å likevel bli med min samboer fordi det er så trygt og greit. Og nylig ble vi forlovet. Etter forlovelsen har vennen min trukket seg noe mer tilbake, og virker mindre interessert i å omgås meg. Skal jeg tolke det som at jeg lykkes tidligere med å holde ham på gress? Jeg vil jo gjerne ha ham på gress. For det er egentlig han jeg vil ha. Han selv har vært singel i over fire år,en jeg vet jo ikke hvor lenge det vil vare. Vi er 31 og 32 år gamle.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Rettelse; Du holder ikke en mann på gress, du holder to menn for narr. 16
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Rettelse; Du holder ikke en mann på gress, du holder to menn for narr. Vel. Jeg mener at jeg ikke kan anklages for å ha holdt min venn for narr. Det har jo hele tiden vært opp til ham å velge å tolke mine forsiktige hint. Og hintene mine har kunn gått i retning av at jeg snart ble singel.Anonymous poster hash: 614f5...c70
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Men hva er det egentlig du lurer på? Det eneste spørsmålet ditt er om "du har lykkes tidligere med å holde ham på gress?" Og svaret er nok ja. Du har lykkes med dette tidligere. Var det alt du lurte på? Selv om du synes jeg er teit, så blir jeg glad for at du tror jeg har lykkes med å holde min venn på gress. Som skrevet i hovedinnlegget, så har han aldri sagt direkte at han var interessert i meg. Hva jeg lurer på ellers? Kanskje erfaringer fra andre i en lignende situasjon?Anonymous poster hash: 614f5...c70
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Hvorfor i all verden forlovet du deg?? Følte jeg måtte ta et valg.Anonymous poster hash: 614f5...c70
flexi Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Følte jeg måtte ta et valg.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Vurdert en GPS ...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Vurdert en GPS ... ?Anonymous poster hash: 614f5...c70
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Du fortjener jo ingen av dem. Du forlover deg med en du ikke vil ha og vil holde en annen på gress til du vet om han er interessert... På tide å bli voksen kanskje. Dersom han ikke er interessert, så er han jo ikke på gress... Det er altså det jeg lurer på.Anonymous poster hash: 614f5...c70
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Jepp! Du har holdt ham på gress. Og han er antagelig veldig skuffa nå, som du har forlovet deg.Anonymous poster hash: d3458...b9d Håper det :-)Anonymous poster hash: 614f5...c70
Gjest Whitestripes Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Vel. Jeg mener at jeg ikke kan anklages for å ha holdt min venn for narr. Det har jo hele tiden vært opp til ham å velge å tolke mine forsiktige hint. Og hintene mine har kunn gått i retning av at jeg snart ble singel.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Åjamendaså. 1
Odin-Den-Enøyde Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 I og med at han trakk seg unna da du forlovet deg, har han nok vært interessert og sikkert oppfattet hintene dine. Med andre ord har du jo holdt han på gress, men håper for hans del han har innsett at det ikke er verdt å vente på ei som ikke vet hva hun vil og som syns det er greit å leke med andre's følelser. 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Vel. Jeg mener at jeg ikke kan anklages for å ha holdt min venn for narr. Det har jo hele tiden vært opp til ham å velge å tolke mine forsiktige hint. Og hintene mine har kunn gått i retning av at jeg snart ble singel.Anonymous poster hash: 614f5...c70 Du forlovet deg! Du får nesten ta en prat med denne vennen din om du ønsker å vite hva han føler. Det blir for dumt å vente på at han skal åpne seg opp for deg, når du forblir i og utvikler forholdet ditt til kjæresten. Anonymous poster hash: 272ff...207 5
Gjest Tassen10 Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Selv om du synes jeg er teit, så blir jeg glad for at du tror jeg har lykkes med å holde min venn på gress. Som skrevet i hovedinnlegget, så har han aldri sagt direkte at han var interessert i meg. Hva jeg lurer på ellers? Kanskje erfaringer fra andre i en lignende situasjon?Anonymous poster hash: 614f5...c70 Jeg dømmer ingen! Men hvis du lurer på om du fortsatt "har ham" på gress, så spørs nok det... Han trodde nok han "hadde deg", før du forlovet deg, men nå har han kanskje gitt opp. Det hadde jeg gjort hadde jeg vært i hans sko. Det kan hende han syns du er vinglete, som forteller ham at du vil ut av forholdet den ene dagen, og så forlover deg dagen etter? Det syns jeg du er. Men det er lov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå