Gå til innhold

"Jeg gidder ikke mer, jeg slår opp"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en tråd i stad om kjæresten min som droppa avtaler. Jeg ville prate med han om det, og plutselig sier han "Jeg gidder ikke mer jeg *******, jeg slår opp". Han mente det, så nå er forholdet fjerna fra facebook.

Jeg spurte han om når vi skule prate om det i morra, og at vi måtte avtale hvordan jeg skulle få gitt tilbake t-shorta hans. Da svarer han "ahahahahahahahaha xD. Tror du det er det viktigste? xD dust". Jeg sa at han måtte jo få den att, og vi måtte jo få prata og da senest imorra. Det endte med at han blokkerte meg, og nå er det umulig å få tak i han.

Jeg sitter her å prater med besteveninna i telefonen, griner og har en blanda følelse. Llitt godt at det er han som slo opp, for da kan ikke jeg angre meg. Og det er litt godt å vite at det er slutt mellom meg og han som har gjort at jeg har slitt mye med dårlig følelse av å ikke være god nok. Samtidig er jeg forvirra, jeg er skuffa over å ha mista han, har litt kjærlighetssorg, men er forvirra fordi det ikke er den måten jeg trodde han ville slå opp det.

Anonymous poster hash: 8e7f6...ccb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste litt i den andre tråden din og sitter med en tanke om at dette kanskje var like greit. Forstår det kan føles tungt nå, men samtidig så hørtes det jo ikke ut som han var så interessert fra før av. Hvem vil vel ha en mann/gutt som egentlig ikke vil?

Det er jo ingen god følelse og ikke føle seg ønsket.

:hug: og lykke til videre. Bra du har en venninne å snakke med.

• Liker 3
Skrevet

Gi nå en lang F i den tshorta hans og riv den istykker eller kast den i søpla.

Han her er tydeligvis ikke interesert i noe mer en bruk og kast kjærester.

Aldri om jeg hadde akseptert å bli behandlet slik og fått slike tilbakemeldinger fra den idioten.

Her er det ikke du som skal føle du ikke er god nok, han er en drittsekk og ferdig med det.

Anonymous poster hash: 65f47...3dd
  • Liker 3
Skrevet

Tenker att dere er veldig unge(?) og han virker ikke moden nok til noe forhold. Å slå opp på den måten og måten han skrev på/blokka deg når du ønsket å snakke om det viser bare hvor ekstremt barnslig han er. Skjønner det er trist uansett, men prøv å tenk att du får det mye bedre uten han

Anonymous poster hash: b9786...8c3

• Liker 6
Skrevet

Tror du har det bedre uten, han virket ikke mye moden. Tøft er det uansett, men det blir bedre :blomst:

Anonymous poster hash: 92390...bbd
  • Liker 1
Skrevet

Vi er begge 21 år gamle

Anonymous poster hash: e44b7...516
Skrevet

Vi er begge 21 år gamle

Modenhetsnivået hans må ligge på toppen 14 år. Den siste meldinga der var fæl. Der vet han att du sitter knust etter att han var en feig jævel å slo opp på sms, også har han så lite empati att han skriver "hahahah" og kaller deg en dust. For en patetisk guttunge som ikke tenker på att andre har følelser. Drit i han. Han er ikke verdt en tåre!

• Liker 10
Skrevet

Modenhetsnivået hans må ligge på toppen 14 år. Den siste meldinga der var fæl. Der vet han att du sitter knust etter att han var en feig jævel å slo opp på sms, også har han så lite empati att han skriver "hahahah" og kaller deg en dust. For en patetisk guttunge som ikke tenker på att andre har følelser. Drit i han. Han er ikke verdt en tåre!

Nå skal det sies at han ikke slo opp på melding, han slo opp med å si dette over telefonen, og jeg spurte da om han mente det og han sa ja. Da la vi på. Men synes det er feigt å ikke kunne si det på en bedre måte, forklare det mer.

Har prata med han i ettertid nå idag, og vi hadde en god prat. Eller, jeg som stod for pratinga, men fant ut at han tror på sin mor om at vi er sjelevenner (hvorfor slå opp da? merkelig) og eneste grunnen til at han slo opp er at jeg ikke gir han den tiden han trenger til å være alene og vil prate om krangler vi har hatt. Helt greit altså, men han kunne gjort det på en penere måte, og han kan oppføre seg som folk. Akkuratt nå kjenner jeg at jeg er litt letta over at det er slutt, men kjenner på frykten for å være alene og vet at kjærlighetssorgen vil komme..

Skrevet

Brenn t-skjorta, og film det i tilfelle han spør etter den senere :) Høres ut som et dustete råd, men det hjelper!

Skrevet

Brenn t-skjorta, og film det i tilfelle han spør etter den senere :) Høres ut som et dustete råd, men det hjelper!

Den er så god så tror jeg vil ha den selv :P

Skrevet

Nå skal det sies at han ikke slo opp på melding, han slo opp med å si dette over telefonen, og jeg spurte da om han mente det og han sa ja. Da la vi på. Men synes det er feigt å ikke kunne si det på en bedre måte, forklare det mer.

Har prata med han i ettertid nå idag, og vi hadde en god prat. Eller, jeg som stod for pratinga, men fant ut at han tror på sin mor om at vi er sjelevenner (hvorfor slå opp da? merkelig) og eneste grunnen til at han slo opp er at jeg ikke gir han den tiden han trenger til å være alene og vil prate om krangler vi har hatt. Helt greit altså, men han kunne gjort det på en penere måte, og han kan oppføre seg som folk. Akkuratt nå kjenner jeg at jeg er litt letta over at det er slutt, men kjenner på frykten for å være alene og vet at kjærlighetssorgen vil komme..

Det forandrer ikke min oppfatning av att att er en umoden tulling. Ikke tenk mer på det. Ikke gruble over om hvorfor han sier dere er sjelevenner for så å slå opp på en brutal måte. Han er ikke moden nok for å være i noe forhold. Han kan sikkert være en ok fyr å være venn med og når han forhåpentligvis vokser opp blir han nok å skjemmes. Du er ung så ikke kast bort tiden din på en som garantert kommer til å såre deg gang på gang. Fikk min først kjæreste når jeg var 19(han like gammel). Var overbevist om att han var den rette. Han var veldig flink å snakke og fikk meg til å føle meg fantastisk. MEN handlingen hans samsvarte ikke med ordene. Han flørtet med jenter rett fremfor meg og ignorerte meg på fest. For så å angre å skylde på alkoholen dagen etter. Sakte men sikkert ødela han selvtilliten min. Jeg tilga til og med att han var utro med en kollega av meg.. Jeg kasta bort 2 år på en som hadde null respekt og ødela ALL selvtillit og tro på meg selv. Nå har han fått noen år på baken og jeg møtte på han for litt siden. Vi avtalte å ta en kaffe. Han la seg helt flat og sa att han var alt for umoden den gang til å være i ett forhold. Er totalt uaktuelt å bli sammen med han men var godt å høre. Han sa også att han har slitt med mye dårlig samvittighet og att han hadde tenkt mye på hva det hadde gjort med meg.

Ville kutta all kontakt med han der ts, jeg slet i lang tid for å bygge opp selvtillit og det å stole på menn

Skrevet

Vær glad du slipper han mer :) Du fortjener bedre enn det der. Brenn t-shorten!!

Skrevet

Det er han som taper på å la deg gå.. ingen andre! Du fortjener mye bedre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...