AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Det er blitt så vanlig å være utro at det knapt blir sett på som noe galt (overdrivelse håper jeg). Jeg har lest både her inne og andre steder om den andre kvinnen. Er det tilfeldig hvilke type kvinner en gift mann velger? Er kvinner som innleder forhold til en gift mann naive? Dette kan sikkert like gjerne være omvendt, altså gifte kvinner og single menn. Jeg har jobba i mannsdominerte yrker og fikk høre så mangt om hva mennene mente om "enkle" kvinner. Fikk også høre om hvor enkelt det var å sjarmere en jente i seng. Disse mennene snakker nok ikke for alle menn da.men jeg lærte jo litt av å høre på alt dette. Iflg disse karene så falt jenter for gifte menn som fortalte at: - De giftet seg med barndomskjæresten og det var var en feil, de har visst det i lang tid nå. De har venta på det rette tidspunktet til å bryte ut. - De holdt sammen bare for barna sin del og deres intime forhold var over. -Kona kun var iteressert i de materielle godene i ekteksapet. - Hadde bare du dukket opp før han giftet seg så ville det være helt annerledes, da ville han vært lykkelig gift.med deg! - Ekteskapet er over, det går mot slutten Sikkert en rekke flere ting. Men det er jo de som biter på sånt Og gifte menn kan si svært mye uten kvinnen kan stille han til ansvar, fordi han er gift og har ansvaret der (min påstand) En mann som ikke er gift må kanskje være litt moderat når han trenger ei å dyppe den i for en natt eller to? Ellers er det jo mange grunner til utroskap. Og det er ikke umulig at en som er gift treffer en ugift og kjærlighet oppstår. Men hvor mange single kvinner har fått en gift mann til å bryte ut av ekteskapet for dennes skyld? Ikke så mange tror jeg. Dette er bare det jeg tenker rundt dette. De som vil være utro må gjerne det for min del. Samme med de som vil være den andre. Jeg tror nok ikke det ville passet meg å være den bortgjemte som måtte ta til takke med smuler Men man kan vel aldri være 100% sikker på noe.fristende er det ihvertfall ikke. Jeg tror også jeg ville følt veldig med henne som ble bedratt, selv om det er den som er utro sitt egentlige ansvar. Men ville jeg hatt denne gifte mannen om han hadde skilt seg? Tror ikke det.for ville nok ikke stolt på ham. Men igjenman kan aldri være helt 100% sikker på noemen 99% sikker er jeg. Men er de som velger å inngå et forhold med en gift mann naive? Er det tilfeldig hvilke typer kvinner gifte menn velger å inngå et elskerinneforhold med?Anonymous poster hash: adb8a...8d3
Athene Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Man er naiv dersom man trur på forklaring etter forklaring, og lever i håpet om at han en dag skal bryte ut. Man er naiv dersom man forventer at han ikke skal være en utro drittsekk når det er deg han er sammen med. Men jeg kjenner flere sterke, smarte kvinner som har hatt lengre eller kortere forhold til gifte menn. De liker sex og nærhet, de har funnet en mann de har det gøy med, og tar "forholdet" for det som det er. Moralen kan alltid diskuteres. Men min holdning har alltid vært at det er den som er utro som er idioten, er man singel har man en moral men ikke noe ansvar.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Veldig godt og reflektert innlegg TS. Jeg endte opp som den andre kvinnen, og jeg kan bare svare for meg selv. Jeg var veldig syk på det tidspunktet, da min gifte sjef la seg etter meg. Livet mitt var ei katastrofe på grunn av sykdom i nær familie, samlivsbrudd, høyt arbeidspress, spise- og søvnproblemer, ja i det hele tatt. Jeg slet med panikkangst og depresjoner og takket ja til frivillig innleggelse på psykiatrisk. Da jeg ble skrevet ut kom min gifte sjef på døra om tilbydde trøst og støtte. Det gikk som det gikk, han bøy meg på elskerinnetalen og jeg ble sugd inn i hans skitne verden uten kraft til å komme meg ut av den på lang lang tid. En digresjon, hadde det ikke vært for Gjest og KG aner jeg virkelig ikke hvordan dette skulle ha gått med meg til slutt, så takk, jeg kom meg ut av det. Men det jeg har kommet frem til: jeg følte meg som den svakeste antilopa på savannen, og han valgte seg det svakeste ofret, meg. Da jeg hadde styrke nok til å si fra fikk jeg sparken. Som han sa: min kone mener du har forvirret meg så du må bort. Jeg er ikke i tvil om at dette tror hans kone på, og at dette er hans versjon av det hele. Men som min lege sa: du har vært utsatt for et massivt overgrep over tid. Kom deg bort og gjør som han sier, det er ikke verdt det å ta kampen. Dette er ekstremversjonen, men en såkalt elskerinne skal ikke dømmes før hun har blitt hørt. Så, gifte menn som tar seg ei elskerinne har jeg lite respekt for, samtidig som jeg har sympati for elskerinnene. Takker man ja til smuler og til et slikt mareritt som det slikt forhold er, har du det vondt på mange plan i livet. Men noen ganger kan det gå bra. Pappa fiksa det og brøt ut av forholdet for min stemor. De fikk et langt og lykkelig samliv. Anonymous poster hash: defa2...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå