AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Har nå vært deltidsansatt(under 50 prosent)i et vikariat som nå går mot slutten.Er mottaker av graderte dagpenger fra nav.Nå må jeg altså søke om full dagpengedekning til jeg får meg en ny jobb.Må jeg gå "all in" i papirmølla igjen for å søke,eller kan jeg bare føre opp at jeg ikke har vært i arbeid på meldekortet? Mvh Kvinne OsloAnonymous poster hash: bb71f...58f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Ingen?Anonymous poster hash: bb71f...58f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Ingen?Anonymous poster hash: bb71f...58f Hva med å ringe de i morgen for å spørre?Anonymous poster hash: 72573...061 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Joda,tenkte det!Men greit å viteAnonymous poster hash: bb71f...58f
Guy Fawkes Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Har nå vært deltidsansatt(under 50 prosent)i et vikariat som nå går mot slutten.Er mottaker av graderte dagpenger fra nav.Nå må jeg altså søke om full dagpengedekning til jeg får meg en ny jobb.Må jeg gå "all in" i papirmølla igjen for å søke,eller kan jeg bare føre opp at jeg ikke har vært i arbeid på meldekortet? Mvh Kvinne OsloAnonymous poster hash: bb71f...58f Et generelt råd når det gjelder offentlig forvaltning men spesielt NAV er at vær på den sikre siden og send inn søknad igjen. Du kan gjerne ringe, men vanligvis et dårlig valg da du ikke kan dokumentere svaret. Bruk da heller epost slik at du senere kan gjøre nettopp det. 1
Kontormus Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Å søke på nytt uten at det er nødvendig vil du tape penger på. Tror, understreker tror, at siden du er i systemet kan du fortsette å krysse på meldekortene. Men ingenting er selvsagt med NAV, så jeg ville sjekket dette med dem i GOD TID før vikariatet er over.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Ok.takk for svar.Tar så lang tid hvis jeg skal søke igjen.Anonymous poster hash: bb71f...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå