Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg min oprinlige hårfarge er en mørke brun grå tone som er stygg :) Og jeg har afro..Jeg bleiket det til å få en lysere finere tone i håret å det ble oransjt og bare fremme i luggen i tileg... og jeg tar permanent glatting. Etter det så tok jeg mørke brun glanns vask,en type jeg ikke husker hva het. og jeg er jo brun så passe ikke til oransj. etter noen uker så gikk vasken vekk og jeg farget det kaffe brun siden de ble tilbake til orange. så da ble håret mitt nesten svart og da glanssvasken gikk helt ut så ble det en nydelig brun farge. Hlet perfekt til min hud tone og en nydelig farge. Også en stun etter så plutselig tåk jeg svart glansvask siden jeg var litt dum... og nå ser det ikke ut til at den fine fargen kommer til bake OMG :( og mitt afro hår som er farget,bleket og tatt perm glatting er slitt eller red får at det vil falle av men jeg tåler ikke den svarte fargen jeg ser ut so DRAKULA lol og jeg er lyse brun så nå ser jeg så blek ut. Jeg vil alderi få den fine fargen tilbake og min oprinlige farge ligner den fargen jeg har nå så grå tone og mørk...

Mit spørsmål er da,er det noe som kan fjærne glans vasken fortere eller at den går helt ut fra håret sån at jeg får den brun fargen tilbake(Ikke min ekte brunfarge men den jeg likte) noe jeg kan ta i håret som ikke sliter? en shampo foreksempel,eller noe so ikke gjør det foreksempel orange? og nå er jo det ikke mer sol ute så jeg kan ikke gjøre noe som trenger sol. Håper dere har noen råd :)

Anonymous poster hash: 140c4...b28
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

trist :/

Endret av Dallaia
Skrevet

Kom deg til en skikkelig frisør. Det er bedre å betale litt for å få det bra første gangen enn å mislykkes gang på gang.

Anonymous poster hash: ab14d...907
Skrevet

Kom deg til en skikkelig frisør. Det er bedre å betale litt for å få det bra første gangen enn å mislykkes gang på gang.

Anonymous poster hash: ab14d...907

ja,får ikke låv av foreldre,jeg må gjøre noe som lysner men ikke sliter :)

Skrevet

ja,får ikke låv av foreldre,jeg må gjøre noe som lysner men ikke sliter :)

Fortell foreldrene dine at det sliter fryktelig på håret om du gang etter gang skal bruke billige hjemmeprodukter og aldri får bra resultat, slik at du bare må fortsette. Frisør er eneste løsning! Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 5709e...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...