Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken takhengt vugge vil du anbefale?

Denne gangen har jeg lyst å spandere på oss takhengt vugge til babyen, ser for meg at det er godt å ha noe som duver litt for å "inspirere" babyen til å ta seg en dupp... samtidig som det kan være greit at den er festet i taket slik at storebrors eventuelle herjinger ikke fører til skumping.

Ser for meg at vi har en krok festet nede i stua, og en på soverommet vårt. Så bærer jeg selve vuggen opp og ned morgen og kveld.

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne: http://www.sneglehuset.com/category/slyngevugge-naar-dit-barn-skal-sove-naturligt-slyngevuggen-den-originale-2/

Vi gjør det slik du beskriver, flytter vogga fram og tilbake. Den kan også henge i dørkarm (f.eks. når vi er på besøk), fra bjelker her og der, i trær ute osv. Vi har hatt den med overalt og jeg kan ikke anbefale den varmt nok. :)

På grunn av fjæringa gynger den skikkelig opp og ned, som når man selv bysser barnet. Det er helt genialt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Byssanlull hengevugge. :)

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi har fått lånt en leandervugge. Gleder meg til å bruke den😊

• Liker 1
Skrevet

Vi har en liten hund som vi trenger å få babyen opp av gulvet fra så vi kommer til å kjøpe Leandervuggen.

Skrevet

Signerer Sushi! Kan ikke skryte nok av slyngevuggen vår. :)

Skrevet

Vi kjøpte slyngvuggen Sushi nevner når baby var 3 mnd. Skulle ønske vi hadde kjøpt den før! :)

Skrevet

Signerer Sushi! Kan ikke skryte nok av slyngevuggen vår. :)

Tror det var et innlegg fra deg som overbeviste meg om å kjøpe den, i en tråd for lenge siden! ;)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for så fine tips, jeg skal sjekke de ut alle sammen :-) godt å høre at så mange har positive erfaringer med takhengt vugge :-)

Skrevet

Vi kjøpte Byssanlull som egentlig skulle vært kjempefin, hadde det ikke vært for at vi fikk en baby som ville ligge heeelt stille for å kunne sove...;)

Skrevet

Vi kjøpte Byssanlull som egentlig skulle vært kjempefin, hadde det ikke vært for at vi fikk en baby som ville ligge heeelt stille for å kunne sove... ;)

Hehe, det tror jeg ikke er så vanlig :fnise:

Skrevet

Vi har vært mest fornøyde med Leandervuggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...