niniel Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hvilken takhengt vugge vil du anbefale? Denne gangen har jeg lyst å spandere på oss takhengt vugge til babyen, ser for meg at det er godt å ha noe som duver litt for å "inspirere" babyen til å ta seg en dupp... samtidig som det kan være greit at den er festet i taket slik at storebrors eventuelle herjinger ikke fører til skumping. Ser for meg at vi har en krok festet nede i stua, og en på soverommet vårt. Så bærer jeg selve vuggen opp og ned morgen og kveld. Noen anbefalinger?
Sushi Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Denne: http://www.sneglehuset.com/category/slyngevugge-naar-dit-barn-skal-sove-naturligt-slyngevuggen-den-originale-2/ Vi gjør det slik du beskriver, flytter vogga fram og tilbake. Den kan også henge i dørkarm (f.eks. når vi er på besøk), fra bjelker her og der, i trær ute osv. Vi har hatt den med overalt og jeg kan ikke anbefale den varmt nok. På grunn av fjæringa gynger den skikkelig opp og ned, som når man selv bysser barnet. Det er helt genialt. 2
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg er veldig fornøyd med Byssanlull hengevugge. 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Vi har fått lånt en leandervugge. Gleder meg til å bruke den😊 1
Ava Mae Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Vi har en liten hund som vi trenger å få babyen opp av gulvet fra så vi kommer til å kjøpe Leandervuggen.
*Joyce* Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Signerer Sushi! Kan ikke skryte nok av slyngevuggen vår.
fuerza Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Vi kjøpte slyngvuggen Sushi nevner når baby var 3 mnd. Skulle ønske vi hadde kjøpt den før!
Sushi Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Signerer Sushi! Kan ikke skryte nok av slyngevuggen vår. Tror det var et innlegg fra deg som overbeviste meg om å kjøpe den, i en tråd for lenge siden! 1
niniel Skrevet 11. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2014 Tusen takk for så fine tips, jeg skal sjekke de ut alle sammen :-) godt å høre at så mange har positive erfaringer med takhengt vugge :-)
Gjest Selfie Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Vi kjøpte Byssanlull som egentlig skulle vært kjempefin, hadde det ikke vært for at vi fikk en baby som ville ligge heeelt stille for å kunne sove...
Teriyaki Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Vi kjøpte Byssanlull som egentlig skulle vært kjempefin, hadde det ikke vært for at vi fikk en baby som ville ligge heeelt stille for å kunne sove... Hehe, det tror jeg ikke er så vanlig
Arkana Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Vi har vært mest fornøyde med Leandervuggen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå