AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Kjæresten og jeg (godt voksne) hadde en liten krise for en uke siden. Jeg hadde unnlatt å fortelle han en ting, og dette tok han seg ganske nær av. Jeg var sammen med han i 3 døgn, så følte vi hadde skværet opp da vi gikk til hvert vårt. Siden har jeg da bitt meg merke i at han har sluttet å skrive elskling (og lignende) i meldinger, slik han før denne "krisen" alltid gjorde. Nå skal jeg treffe han i morgen. Skal jeg bare la han si noe om det er noe han grubler på? Spør han hvorfor han ikke kaller meg elskling? Eller late som alt er som før/at jeg har det bra og la han si fra om han ønsker/har noe på hjertet. Anonymous poster hash: 14aca...38e
Kosetiger Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Det kommer vel helt ann på hva denne krisen gikk ut på..? Hvis du har tråkket over streken på noen måte, så trenger han vel bare litt tid på å bearbeide det? Dere har jo skværet opp, men han kan likevel være lei seg over hendelsen?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Det kommer vel helt ann på hva denne krisen gikk ut på..? Hvis du har tråkket over streken på noen måte, så trenger han vel bare litt tid på å bearbeide det? Dere har jo skværet opp, men han kan likevel være lei seg over hendelsen? Det var en ting jeg burde ha vært ærlig på i begynnelsen av forholdet. Jeg har ikke vært utro eller lignende. Mulig han bearbeider ja. Sikkert klokt å ikke ta det opp om ikke han gjør det? Anonymous poster hash: 14aca...38e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Det var en ting jeg burde ha vært ærlig på i begynnelsen av forholdet. Jeg har ikke vært utro eller lignende. Mulig han bearbeider ja. Sikkert klokt å ikke ta det opp om ikke han gjør det? Anonymous poster hash: 14aca...38e Jeg ville ikke tatt det opp med det første i hvert fall. Men bærer han nag, og dette blir tema i fremtidige krangler, så må dere snakke igjen. Da er han ikke ferdig med saken, selv om dere "skværet opp" Anonymous poster hash: a5403...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå