AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Etter noen dager med diaré våknet i går veslejenta på ett og et halvt med lett feber. Hun hylgråt hver gang jeg bar henne og etter en liten stund oppdaget jeg at hun hadde vondt på ryggen. Bare jeg stryker over ryggen så trekker hun seg og vil gråte. Vi reiste til legen som avskrev det med at hun fremdeles var litt forkjølet og at hun nok bare var øm i kroppen. CRP fin. Jeg ringte legevakten senere som syntes det var en dårlig konklusjon. Urinprøve viste +1 på hvite blodceller, men det trengte ikke bety noe. Vi skal opp med ny i dag for kontroll. Ryggen hennes var ikke like øm i går kveld (typisk). I dag våknet hun med veldig vondt i ryggen igjen og fremdeles lett feber. Hun virker mer plaget tidvis i dag og synes det er vondt å snu på seg og lignende og helt tydelig verst når hun sitter. Samtidig kan hun rusle rundt og trille på dukkevognen og ha det fint sånn. Men fremdeles like øm på ryggen. Jeg antar de vil avskrive det som overdrevent på legevakten igjen, men magefølelsen min henger ikke helt med. Er det virkelig sånn at de kan ha SÅ vondt på ryggen uten at det bør sjekkes nærmere? Bortsett fra at hun gråter når det virker som hun har smerter så er hun ganske kvikk og fin. Anonymous poster hash: c9895...e2c
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg ville insistert på skikkelig undersøkelse. Det første som slår meg er urinveisinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 En UVI som har gått opp i nyrebekkenet finner du ikke med normal CRP. Anonymous poster hash: 5871e...5dc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Hei og takk for svar! Hun fikk på legevakten konstantert nyrebekkenbetennelse. TsAnonymous poster hash: c9895...e2c 1
Gjest Violetta Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Hei og takk for svar! Hun fikk på legevakten konstantert nyrebekkenbetennelse. TsAnonymous poster hash: c9895...e2c Uff. God bedring til den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå