Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan dere fungerer? Jeg snakker om dere redebyggere som er villig til å kaste bort 20 årene til menn på barn og hus. Dere som ødelegger vennskap mellom menn ved å gjøre det vanskelig for typene deres å bli med ut i helgene. Dere som setter en stopper for typen kan bruke flere timer i uken på trening og sport eller sutrer når han bruker et par timer på Gaming. Ja, dere kjerringer som ødelegger livet ti menn fordi DERE skal bli gravide, fordi DERE vil ha en svigefamilie, fordi dere vil bruke lørdagskvelden foran godteskåla og quizdan. Det må da tære veldig på selvbilde å leve så KJEDELIG, men det gjør jo ikke noe for dere har jo kuet en mann dere kan Maze ihjel for bekreftelser så dere slipper å føle dere så kjipe og belastende. Men innerst inne. Helt ærlig, hvordan føles det å være selve roten til et kjedelig og platt a4 voksenliv som tar livsgnisten ut av mennene deres?

Anonymous poster hash: dd7c2...3bf

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er ikke mennene med på å lage barn? Hvor gammel er du? 22?

• Liker 9
Skrevet

:fnise:

Var det godt å få ut?

Du vet, de fleste menn lever frivillig i forhold med partnerne sine. Hvis livsgnisten forsvinner, kan de jo bare velge å gå...

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Vi lytter og forstår deg....har du på mer på hjertet?

Vil du ha en klem? :laugh:

Endret av chisandra
Skrevet

Menn som går inn i slikt gjør det jo tross alt med åpne øyne. Hvis ikke bør de gjerne vurdere å åpne øynene slik at de faktisk ser hva de går til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan dere fungerer? Jeg snakker om dere redebyggere som er villig til å kaste bort 20 årene til menn på barn og hus. Dere som ødelegger vennskap mellom menn ved å gjøre det vanskelig for typene deres å bli med ut i helgene. Dere som setter en stopper for typen kan bruke flere timer i uken på trening og sport eller sutrer når han bruker et par timer på Gaming. Ja, dere kjerringer som ødelegger livet ti menn fordi DERE skal bli gravide, fordi DERE vil ha en svigefamilie, fordi dere vil bruke lørdagskvelden foran godteskåla og quizdan. Det må da tære veldig på selvbilde å leve så KJEDELIG, men det gjør jo ikke noe for dere har jo kuet en mann dere kan Maze ihjel for bekreftelser så dere slipper å føle dere så kjipe og belastende. Men innerst inne. Helt ærlig, hvordan føles det å være selve roten til et kjedelig og platt a4 voksenliv som tar livsgnisten ut av mennene deres?

Du burde valgt din kone med mer omhu :)

Skrevet

Forhold har en lei tendens til å være frivillige. Hvis kompisen din ikke vil ut å leke med deg er det fordi han foretrekker å være hjemme med kjæresten istedenfor å herje ute med deg.

• Liker 17
Skrevet

:fnise:

Var det godt å få ut?

Du vet, de fleste menn lever frivillig i forhold med partnerne sine. Hvis livsgnisten forsvinner, kan de jo bare velge å gå...

Du går frivillig på jobb også, betyr det at du ikke kunne tenkt deg å gjøre annent. De kan ikke bare stikke heller fordi mora bruker ungene hans mot dem hvis han går fra henne. Ja det var godt å få ut, men virker ikke som budskapet går inn.

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Klarer ikke helt å synes synd på menn som frivillig får inn i et forhold, frivillig får barn og frivillig gifter seg, og så bitcher om at livet har blitt så kjedelig etterpå.

Livet er hva man gjør det til selv. Eller er menn fullstendig viljeløse?

• Liker 1
Skrevet

Du går frivillig på jobb også, betyr det at du ikke kunne tenkt deg å gjøre annent. De kan ikke bare stikke heller fordi mora bruker ungene hans mot dem hvis han går fra henne. Ja det var godt å få ut, men virker ikke som budskapet går inn.

Om jeg gjetter riktig så er du en singel mann i slutten av 20 årene hvor alle kompiser har begynt å etablere seg og du føler deg utenfor.

Anonymous poster hash: b02be...0d7

• Liker 16
Skrevet

Tips: vil du ikke ha barn, så må du ikke ha det.

Mener du å si at kvinner har et psykologisk overtak på menn og lurer dem til å gjøre henne gravid uten at han vil det fordi han er redd/forvirret/annet?

Skrevet

Hos oss er det han som er sånn. Jeg festet 4 dager i uken før, nå blir han lei seg hvis jeg går ut uten han.

Anonymous poster hash: fb301...91b
Skrevet

Tips: vil du ikke ha barn, så må du ikke ha det.

Mener du å si at kvinner har et psykologisk overtak på menn og lurer dem til å gjøre henne gravid uten at han vil det fordi han er redd/forvirret/annet?

Informer media! Det er gedigen sammensvergelse som har foregått bak ryggen på mannen i millioner av år :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Informer media! Det er gedigen sammensvergelse som har foregått bak ryggen på mannen i millioner av år :sjokkert:

Husk å ta av deg aluminiumsfolie hatten først

• Liker 1
Skrevet

Husk å ta av deg aluminiumsfolie hatten først

Fader! Hadde jeg holdt meg unna konas folie hadde jeg sikkert finne ut av dette før! Lurt er vi! Luuuuuuuuuuuurt!

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare å gå i fra kjerringer som ødelegger livet. Men damer vi elsker og som elsker oss tilbake blir vi hos. De som gjør oss lykkelig.

• Liker 1
Skrevet

Du som skriver dette har for det første ikke baller til å stå for det, da trenger du ikke være anonym.

Jeg tipper du enten ser på deg selv som et offer for en kvinne som du ikke tør stå imot. Det er ikke alle andre som det er noe gale med, det er din relasjon som er problematisk.

Eller, du faktisk ønsker det som de fleste andre, men har problemer med å få det. De fleste av oss ønsker det samme - noen å dele livet med som man er glad i.

Tipper bakgrunnen du har for å skrive dette er et av de to over. Du høres ut som et offer med mye aggresjon mot kvinner. Det er ikke mer synd på deg enn alle andre. Du kan feks velge å leve på en måte som du syns er ok.

Så...hva er bakgrunnen din, helt konkret, for å skrive hovedinnlegget ?

Skrevet

Hos oss var det:

- Han som fridde

- Han som først tok opp temaet barn

Han velger selv å prioritere tid med datteren sin før gaming og kompiser. Det kommer i andre rekke. Fordi han vil være en god far.

Vil han ut en gang innimellom så er jo det helt OK. Han bestemmer jo selv. Jeg har valgt en voksen mann som er bevisst på sott ansvar og sine prioriteringer. Ikke en furten guttunge.

Anonymous poster hash: 8ea97...a87

• Liker 1
Skrevet

hahahahahahha, you go boy;)!

Anonymous poster hash: c5e24...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...