LilleLola Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 hei hei! Tenkte å lage tunfisksalat til middag i dag, har noen bokser tunfisk i skapet, litt forskjellige grønnsaker, egg, pasta, rømme, majones og creme fraiche. Har ikke lagd det på mange år, men husker den vi lagde på skolekjøkkenet var veldig god, den var med en eller annen majones dressing, tror den var 50/50 med rømme og majones. Men jeg husker ikke hva mer som skal oppi, og når jeg googler tunfisksalat er det ingen oppskrifter som er lik den jeg husker såvidt, de som er med rømme/majones dressingen er bare påleggsalater, og de andre ser bare ut som vanlige salater:( Dette er jeg er usikker på om skal oppi: - skal det være salat i? - purre? - mais er jeg ganske sikker på vi brukte - litt fersk chili? (har litt liggende) - pastarør? kan ikke huske det var i, men den blir jo litt mer mektig da.. - agurk? kan ikke huske det var i - paprika? ganske sikker på vi brukte det - tomat? kan ikke huske det ble brukt - kokt egg? Takk for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Putt i hva du vil Jeg pleier å lage tunfisk + majones blanding, og heller ha det oppå en vanlig, kald salat. det er godt. Anonymous poster hash: e23db...ac1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg pleier bare å bruke tunfisk,majones og løk.Pluss pepper. Anonymous poster hash: 0ded2...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå