AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Fant et album da jeg letet etter en saks. Albumet lå på toppen av alle andre album. Jeg tittet i håp om å finne barndomsbilder. Det var et album fullt av ekser. Det var 1-2 bilder av alle eksene. En i bikini. En annen mens hun sitter på do, men litt "artistic" . 6 forskjellige jenter som jeg vet at han var sammen med. Jeg møtte han som 25 åring og siste forhold var over rett før meg. var som å få et skudd i magen. Ble så kvalm. Jeg nekter å inngå i den portoføljen en dag. Nåde han! Han har alltid vært opptatt av bilder av meg også. Han har også tatt vare på brev som det står " elsker deg" osv. Ble så uvel. Hvorfor legger han det ikke bort?Anonymous poster hash: 0cd23...81e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Vil tillegge at albumet er på soverommet i skuffen på skrivebordet. Vi har vært sammen i flere år. Vi bor hos faren, i anekset nå. Anonymous poster hash: 0cd23...81e
Kosetiger Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg føler ikke det er galt å ta vare på noen minner fra tidligere forhold. Selv om man ikke fungerte som par, har man tilbragt en liten del av livet sammen og har vært veldig glade i hverandre. Det faktum forsvinner ikke selv om bildene er borte. Jeg ville derimot vært veldig nøye me hva slags bilder jeg isåfall hadde tatt vare på, og vært åpen ovenfor kjæresten min om at jeg hadde dem. Jeg syns du skal snakke rolig med kjæresten din, forklare følelsene dine. Kanskje at du skulle ønske han hadde fortalt deg om bildene, spesielt siden dere bor sammen..? Og at du kanskje syns det er litt ubehagelig med de lettkledde bildene? 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Min eks fant noe jeg hadde tatt med fra et tidligere forhold en dag jeg ikke var hjemme. Grunnet flytting hadde det blitt ukritisk med videre, uten særlig tanke fra min side. Du hjelpe meg som jeg fikk høre det. Tenker det bunner ut i hvor sikker du er på deg selv og dere. Da med tanke på hvordan du skal reagere.Anonymous poster hash: b991a...5c0
Kosetiger Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Min eks fant noe jeg hadde tatt med fra et tidligere forhold en dag jeg ikke var hjemme. Grunnet flytting hadde det blitt ukritisk med videre, uten særlig tanke fra min side. Du hjelpe meg som jeg fikk høre det. Tenker det bunner ut i hvor sikker du er på deg selv og dere. Da med tanke på hvordan du skal reagere.Anonymous poster hash: b991a...5c0 Det må være rom for å ta opp temaet, som jeg skrev over her. Ikke at man skal kjefte og skjelle ut vedkommende, men lufte litt tanker og følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå