AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hei! Jobben planlegger julebord en gang i november, eneste er at jeg er 17 og dermed den eneste under 18. De fleste andre er 19-24...Må ærlig si at det ikke frister mye å dra, siden jeg føler jeg kommer til å være litt "alene" og i veien. Skal forresten holdes hjemme hos en av de ansatte. Vi blir vel 15-20 stk.. Synes dere det er dumt av meg å ikke dra? Anonymous poster hash: cb4f3...784
Erazor Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg vil anbefale å vurdere å gå selv om du egentlig ikke har lyst. Hovedgrunnen til dette er er at å møte kollegaer utenfor jobbsituasjonen kan styrke det sosiale miljøet ettersom man blir kjent på en annen måte. Om man velger å stå utenfor arrangementer, kan det også bli en større utfordring å passe inn sosialt, siden alle de andre har noe til felles som du ikke har deltatt på. Unntaket er om du allerede har et svært godt forhold til kollegaene dine, og gjerne har vært i bedriften en stund. I så fall er det mindre problematisk å gå glipp av en slik tilstelning. I dette tilfellet regner jeg for øvrig med at du ikke nødvendigvis har vært der svært lenge, ettersom du er såpass ung. Aldersforskjellen mellom deg og kollegaene dine er for øvrig ikke mindre enn den sikkert kjennes ut som for deg. Hvis du føler deg alene og i veien vil det mest sannsynlig heller skyldes noe annet enn aldersforskjellen. Uansett, når alt kommer til stykket er det du selv som bestemmer om du ønsker å dra eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Tror du kommer til å ha en kjekk kveld alikavel. Da jeg var 18 var jeg den eneste på julebordet som var under 50 og jeg storkoste meg. Er jo menneskene som gjør kvelden bra, ikke om de er gammle eller unge. Dessuten er ikke aldersforskjellen så stor at det blir så veldig merkbart vil jeg tro. Anonymous poster hash: 82b7c...e7e
skrue Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Hei! Jobben planlegger julebord en gang i november, eneste er at jeg er 17 og dermed den eneste under 18. De fleste andre er 19-24...Må ærlig si at det ikke frister mye å dra, siden jeg føler jeg kommer til å være litt "alene" og i veien. Skal forresten holdes hjemme hos en av de ansatte. Vi blir vel 15-20 stk.. Synes dere det er dumt av meg å ikke dra? Anonymous poster hash: cb4f3...784 Mitt livsmotto er at det ALLTID er morsommere å være med på noe enn ikke. Har aldri feilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå