Lanoungen Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hei! Jeg trenger forslag til "aktiviteter" som gjestene kan holde på med/oppholdes av mens vi fotograferes etter vielsen. Det er uaktuelt å ta bilder før vielsen, men vi har tenkt å være effektive (bruke 45-60 min kanskje)? Det blir ihvertfall en liten times ventetid for gjestene. Det er ikke forferdelig mye, føler det kunne gått greit av seg selv, men syns det er litt artig med litt småtting. Noen ideer: - Velkomstdrink - Photo booth, typisk med barter, briller, og andre morsomheter - Slideshow med bilder kanskje? Takker og bukker for input :D
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Drink, litt frukt og mulighet til å kikke litt på gavebordet har jeg satt pris på
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg ville ha brukt litt mer tid på fotograferinga. Det kan skje uforutsette ting som tar mer tid, og da er det leit hvis dere kommer i tidsklemma, og bryllupsbildene ikke blir så fine som de kunne ha blitt hadde man bare hatt litt mer tid. Photobooth synes jeg er et veldig godt forslag. I tillegg kan dere jo eventuelt lage collager med bilder av dere - både som ung (og singel), og som par (og fortsatt ung). Kanskje litt uhøytidlige bilder som løsner på smilebåndet hos gjestene. - Quiz, med spørsmål vedrørende dere, f.eks. når ble dere sammen, hvem fridde til hvem og hvordan, pikenavnet ditt, hvor mange barn har dere (hvis tilfelle), osv. Fortrinnsvis i multiple-choice format Og som Tekola over her sier: Drinker og litt frukt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Hei! Jeg trenger forslag til "aktiviteter" som gjestene kan holde på med/oppholdes av mens vi fotograferes etter vielsen. Det er uaktuelt å ta bilder før vielsen, men vi har tenkt å være effektive (bruke 45-60 min kanskje)? Det blir ihvertfall en liten times ventetid for gjestene. Det er ikke forferdelig mye, føler det kunne gått greit av seg selv, men syns det er litt artig med litt småtting. Noen ideer: - Velkomstdrink - Photo booth, typisk med barter, briller, og andre morsomheter - Slideshow med bilder kanskje? Takker og bukker for input :D Hva er photo booth? Anonymous poster hash: 6320b...320
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Drink, litt frukt og mulighet til å kikke litt på gavebordet har jeg satt pris på + noe enkelt Twist og lignende lett "fingermat". Anonymous poster hash: 6320b...320
Wilma- Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Hva er photo booth? Anonymous poster hash: 6320b...320 Du vet slike fotoautomater (som man tar passbilder i etc)
Strikkemamsen Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 (endret) Vi hadde fotografering rett etter vielsen. Da dro de som hjalp til på lokalet og ordnet mens gjestene kom etter etterhvert. Vi hadde vielse kl 13. Så fotografering og middag kl 16. Det gikk helt greit de Da gjestene kom så fikk de velkomst drink og så pratet de med hverandre. Endret 13. september 2014 av Strikkemamsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå