AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 I morgen skal jeg på en ny arbeidsplass igjen, for første gang, og det er mulighet for fast vikariat (sikkert fordi de vil se meg i arbeid først) i over en måned, men pga. for lang reise + andre ting ønsker jeg å trekke meg fra det. Det er et enkelt system, og jeg trenger bare sende melding eller ringe til min arbeidsgiver. Jeg har takket ja til å prøve meg i morgen, men likevel har jeg ikke fått bekreftet at jeg blir å få fast vikariat der. Jeg ønsker å gjøre det så hyggelig og forståelig som mulig. Hva kan jeg skrive og hvordan skal jeg formulere meg på en best mulig måte? Jeg vil ikke bli sett på som lat, en som ikke orker likevel bare fordi man ikke vil, som ikke ønsker arbeid, osv. Jeg VIL jo å jobbe, men det ble rett og slett en for lang reise for meg. Fant ikke en god tittel forresten. Bare omformuler den om nødvendig, hehe! Anonymous poster hash: 0aedb...964
Gjest C'est la vie:) Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Det er en ærlig sak slik du legger det frem her. Ville ringt arbeidsgiver og sagt det som det er (skulle han ikke lese mail i tide til i morgen). Du har veid yrkets omfang opp mot økonomi, fremtid og pendling, og ser at det blir for langt og ønsker et stabilt yrke. Takk for tilbudet og at de ønsket å ansette deg. Noen andre som har en annen løsning eller noe å tilføye der?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Det er snakk om SMS og de stenger kontoret klokken 16, så jeg får direkte svar. Jeg har mistet stemmen pga. en skikkelig forkjølelse så jeg kan ikke ringe, noe som var planen... Takk for forslag! Anonymous poster hash: 0aedb...964
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Glemte å skrive at det er igjennom et vikarbyrå, så jeg får nye oppdrag hele tiden. ts Anonymous poster hash: 0aedb...964
Gjest C'est la vie:) Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Da så! Ta det på SMS du Krysser fingrene for neste jobbtilbud
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Håper at det går bra! Er bare så altfor redd for å skuffe folk, og når det kommer til arbeidsgiveren min blir det ekstra vanskelig å ombestemme seg/si nei til noe. Jeg vil ikke ha dårlig rykte på meg... Jeg må lære meg å si "nei" med en gang. Jeg visste jo at det var litt lengre reise til jobb, men jeg ville så gjerne imponere og ha stå-på-vilje, men etterhvert innså jeg jo hvor dumt det var. Nå fikk jeg det ordnet! Det var greit,men jeg måtte dra i morgen siden jeg allerede sa at jeg kunne det! + nytt oppdrag! Nå er jeg lettet... Anonymous poster hash: 0aedb...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå