AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Flere som har merket dette? Det lukter rett og slett intenst av kloakk og avføring i deler av Bergen sentrum. Jeg spaserer gjennom bykjernen flere ganger daglig ettersom jeg både bor og jobber sentralt, og lukten er skikkelig plagsom. Den ligger som en eim rundt hele området mellom Torget og Torgalmenningen, og den er spesielt stram ved Lidohjørnet/Narvesen og ved Norli Galleriet. Blir rett og slett uvel av å gå forbi der.. Det er definitivt ikke bare snakk om fiskelukt fra Fisketorget, jeg er vokst opp med fiske og vet godt hvordan gammelt fiskeslo lukter. Men denne lukten er en annen, det lukter rett og slett avføring.. Dette har vart lenge nå, i hele år såvidt jeg kan huske. Er det ingen som tar tak i dette? Det er da vel pinlig for byen å ha det sånn. Hadde noen utenlandske venner på besøk, og de syntes også det var ubehagelig å oppholde seg enkelte steder. Ikke akkurat god PR for byen. Anonymous poster hash: a92d8...3b1 1
umwar Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jepp byen vår stinker. Lidohjørnet er ganske ekkelt. I gatene oppe ved kinoen lukter det ikke noe særlig bedre. 3
Frøken2014 Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jepp har kjent det selv! Er rart det ikke gjøres noe mer med det, men har en mistanke at det har mye å gjør med at det ligger mye dritt og ymse i sjøen rundt her, og spesielt når det da er fjære, så stinker det enda mer!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Er det denne som henger igjen? http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article10111565.ece Anonymous poster hash: a7b8c...fe8 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Flere som har merket dette? Det lukter rett og slett intenst av kloakk og avføring i deler av Bergen sentrum. Anonymous poster hash: a92d8...3b1 Opps..
Gjest _LilleMy Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Det har jeg faktisk ikke merket
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Det har vært mye skriverier om det i avisene. BT og BA. Ikke noe nytt. http://www.ba.no/nyheter/article7494873.ece Anonymous poster hash: e2a78...f15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Husk at hele det området er fyllt med masse. Vågen gikk helt inn forbi skostredet, der satt folk og garvet i middelalderen og kastet dritten rett uti vannet. Tenk deg den lukta det blir når de skal grave opp rundt Tanks skole etterhvert. Det er fyllmasse med råttent slagg, klart det lukter. Om ikke du liker det la være å opphold deg i sentrum. Eller bli politiker og ha det som fanesak at Torget skal lukte bedre -så kan du jo slå ett slag for offentlige toaletter i det området i samme slengen. Anonymous poster hash: 3261a...9e3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Husk at hele det området er fyllt med masse. Vågen gikk helt inn forbi skostredet, der satt folk og garvet i middelalderen og kastet dritten rett uti vannet. Tenk deg den lukta det blir når de skal grave opp rundt Tanks skole etterhvert. Det er fyllmasse med råttent slagg, klart det lukter. Om ikke du liker det la være å opphold deg i sentrum. Eller bli politiker og ha det som fanesak at Torget skal lukte bedre -så kan du jo slå ett slag for offentlige toaletter i det området i samme slengen. Anonymous poster hash: 3261a...9e3 Jeg ville tro at alt bioavfallet fra middelalderen var blitt til helt normal jord for leeeeenge siden? Anonymous poster hash: dbff0...33b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå