AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hei eg e ei jenta på 23år! Bur med typen min på 23år, me har hatt litt opp og ned forhold. Å me sko ha fått ei lita jenta denna månen, men pga feil døde babye i 4måne. Den 4 sep sko eg ha fødd, så eg har vore super sur og lei i da sista. Å da har godt ut over forholde vårt.. Men no vil han væra aleina, å da virka så han vil gjera da slutt. Desvere så e da ei jenta som vil ødlega for oss. Hu går rundt å sier at da e slutt og me har flytta fra kvar andre. Han sier han ikke har sakt noe, men eg begynne jo å lura!:/ desvere så skal me snart bli naboar?!!! Kjekt... Ka skal eg gjera? Eg vil jo væra me typen min, men han vil jo barre væra aleina.. Håpa dåke sjønna ka eg skrive! full i tårer, vil ikke mista han.. Anonymous poster hash: 540b4...57a Anonymous poster hash: a0097...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Beklager, men kan du skrive på NORSK så jeg forstår mer enn halvparten av det du vil frem til? Blir helt forvirret av språket ditt, veldig slitsomt å lese Anonymous poster hash: f2604...9e0 15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Beklager! Men har prøft å skreve så godt eg kan.. Eg har desvere dysleksi, å har blitt mobba for detta heila jævla live.. Men da va kansje feil å skriva nåko her inne.. Anonymous poster hash: a0097...bd4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Dette er IKKE kritikk av deg, har forståelse for dysleksi, men det er ikke lov å skrive på dialekt her inne. Enten bokmål eller nynorsk, etter beste evne :-) bare et tips sånn at ikke tråden din blir slettet :-) Høres ut som en vond situasjon... Du er jo nødt til å få samboeren din i tale og spørre direkte hva han går og tenker på. Og komme til bunns med om det har vært noe mellom han og denne jenta. Dersom han vil avslutte får han være så ærlig og si det, og det skjønner jeg blir trist. Men du ønsker ikke å klamre deg fast til noen som ikke vil ha deg. Anonymous poster hash: 5bc0a...5a9 9
Soloo Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Da har eg desvere ikke fått me meg! Men alle kan ikke væra lika perfekt.. Takk og farvel for meg!
Gjest krokodillen Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Beklager! Men har prøft å skreve så godt eg kan.. Eg har desvere dysleksi, å har blitt mobba for detta heila jævla live.. Men da va kansje feil å skriva nåko her inne..Anonymous poster hash: a0097...bd4 forstår at det er vanskelig når man har dysleksi. men å skrive på dialekt er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. du vil aldri forbedre måten du skriver på med å skrive dialekt
~umulia~ Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Huff, det høres ut som en vanskelig situasjon. Jeg forstår at du er lei og sliten om dagen. Kan det være at han også sørger? Og at det er derfor han vil være alene? Når det gjelder hun andre får du snakke med kjæresten din. Kan dere eventuelt flytte?
~umulia~ Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 PS. Det er ikke vanskelig å forstå hva du har skrevet. Innlegget ditt er litt rotete, men det er helt naturlig når man prøver å skrive om noe som oppleves som vanskelig. 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Da har eg desvere ikke fått me meg! Men alle kan ikke væra lika perfekt.. Takk og farvel for meg! Ikke lov å skrive på dialekt? Hahaha!!! Herregud. Ikke sant… Ikke bry deg om kritikken for skrivingen din. Jeg misliker selv at folk skriver dialekt, men er det det du foretekker - kjør på. Jeg har desverre lite råd for situasjonen din. Ville bare si at den personen som pirker på rettksrivingen din når det du skriver er såpass kjipt --> drittsekk. Anonymous poster hash: 0ed16...f53 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Ikke lov å skrive på dialekt? Hahaha!!! Herregud. Ikke sant… Ikke bry deg om kritikken for skrivingen din. Jeg misliker selv at folk skriver dialekt, men er det det du foretekker - kjør på. Jeg har desverre lite råd for situasjonen din. Ville bare si at den personen som pirker på rettksrivingen din når det du skriver er såpass kjipt --> drittsekk. Anonymous poster hash: 0ed16...f53 hva med å...lese regelen? HAHAHHA Anonymous poster hash: 1aa44...d6c 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Tusen takk for da! du gjore vertfall min dag litt bedre )Anonymous poster hash: a0097...bd4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 hva med å...lese regelen? HAHAHHA Anonymous poster hash: 1aa44...d6c hva med å...linke til regelen? HAHAHHA Anonymous poster hash: d5fb6...ada
Gjest Silverstream Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Beklager, men kan du skrive på NORSK så jeg forstår mer enn halvparten av det du vil frem til? Blir helt forvirret av språket ditt, veldig slitsomt å lese Anonymous poster hash: f2604...9e0 Neivel, da kan du ikke norsk i det hele tatt, slutt og lat som om du ikke forstår henne
Bergensjenten Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 hva med å...linke til regelen? HAHAHHA Anonymous poster hash: d5fb6...ada http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrulesInnlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. 5
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrulesInnlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene. Ergo, kan hun skrive på dialekt, om det er det eneste hun føler at hun klarer. Herregud. Angående typen din ja; Spør han rett ut, hvorfor trenger han å være alene? Sørger han? Tenker han på hvor forholdet står? Har hun andre jenta noe med dette å gjøre? 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Beklager! Men har prøft å skreve så godt eg kan.. Eg har desvere dysleksi, å har blitt mobba for detta heila jævla live.. Men da va kansje feil å skriva nåko her inne..Anonymous poster hash: a0097...bd4 Å skrive på dialekt har da ingenting med dysleksi å gjøre. Anonymous poster hash: 905f6...fe3 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Det var litt vanskelig å lese innlegget ditt TS, men hva med å skrive det inn i word først og så kjøre en stavekontroll på teksten før du limer den inn her? Men til det du sliter med. Burde ikke du og kjæresten din fått en oppfølgingssamtale med helsevesenet? Dere har jo vært gjennom et traume. Det er sårt og vanskelig å miste babyen sin, også for han. Anonymous poster hash: dbf53...595 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Ergo, kan hun skrive på dialekt, om det er det eneste hun føler at hun klarer. Herregud. Angående typen din ja; Spør han rett ut, hvorfor trenger han å være alene? Sørger han? Tenker han på hvor forholdet står? Har hun andre jenta noe med dette å gjøre? Det er ikke tillatt å skrive på dialekt!!! Det står da helt klart og tydelig i reglene som til og med har blitt kopiert inn her!? Anonymous poster hash: 90b9a...aba 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Dersom du har vært skikkelig grinete, nebbete og sur og gretten i de siste ukene er det vel ikke særlig rart at han ikke gidder lengre? Prøv å oppføre deg noenlunde selv når du er lei deg, så kansje det ordner seg... Anonymous poster hash: de0f8...834 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Hjelpes! Jenta har det vanskelig, slutt å mas om den rettsskrivinga, hun har helt sikkert fått det med seg nå. Anonymous poster hash: dbf53...595 4
Anbefalte innlegg