LilleBille Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Vi kan ha mange problemer her i Norge men dette slipper vi hvertfall..
Grooo Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Og jeg føler at jeg gjorde en god gjerning på mandag ettersom jeg da spiste kenguru på restaurant i Skottland
Gjest tusjen Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Jeg hadde ikke følt meg helt høy i hatten hvis jeg hadde blitt angrepet av en kenguru.. Trodde de var søte og uskyldige.. tusjen
Suzy Skrevet 13. juli 2004 #10 Skrevet 13. juli 2004 *kremter litt diskret* Der ser du hva som skjer når vi blir tirret...
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2004 #13 Skrevet 13. juli 2004 Huff! Og husker dere det hissige ekornet som drev og angrep folk i England? De fikk visst tatt knekken på det til slutt...
LilleBille Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2004 Huff! Og husker dere det hissige ekornet som drev og angrep folk i England? De fikk visst tatt knekken på det til slutt... Nei .. Link???
Cilla Skrevet 13. juli 2004 #17 Skrevet 13. juli 2004 Høres litt voldsomt ut når VG skriver "tigeren slukte en kvinne som hjalp........" , det var sikkert dramatisk, men VG får det til å høres som tigeren svelgte hele dama i et jafs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå