AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Skulle bare inn på pcen hans og skrive ut et Word dokumenta. Der lå det hundrevis av bilder av han og eksen, inkludert filmer der han forteller henne han elsker henne, samt lange kjærlighetsbrev. Der fortelle han også hvor mye han ELSKER henne og at han aldri har blitt så fort glad i en jente før, og han har aldri vært så glad i noen andre før. NØYAKTIG det samme han sier til meg. Vet jeg er kanskje fryktelig barnslig nå, men vi har snart vært sammen i et år og han har enda ikke kavet seg til å si at han elsker meg enda. Han sier bare at han er glad i meg, og "i love you". Men han sier ikke at han virkelig elsker meg. Skjønner ikke hvordan han kan si at han aldri har vært så glad i noen før som i meg, når han sa de ordene til eksen men ikke meg. Hater å være en Sånn sjalu jente me det gjorde bare så vondt å lese og se alt dette. Kjenner egentlig ikke på sjalusien heller, men er mer lei meg. Tårene piplet mens jeg leste alt sammen. Vet jeg burde latt vær å gått inn og sett men, det var liksom som dop; vêr jeg bør la være men greier ikke. Jeg er 25 år gammel, voksen med andre ord. Skjønner ikke at jeg skal reagere som en 14 åring.... Anonymous poster hash: 87e02...3b1 1
umwar Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg skjønner deg godt! Det er ganske sårt å tenke på at den du elsker nå, har elsket en annen så høyt. Har ikke så mange råd, men du får fokusere på det dere har sammen nå. Det vil bare ødelegge for deg selv å tenke for mye på dette. 5
Gjest constance90 Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Hvorfor snoker du på dataen hans? Du har gjort dette mot deg selv. Og det er ikke umulig at han faktisk elsket henne men ikke deg. Kvinnfolk altså 7
Gjest Blomsterert Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Au. Skjønner du reagerer. Det kan jo hende at han i ettertid fant ut at han sa "jeg elsker deg"litt for tidlig i det andre forholdet? At han har erfart at å elske er noe annet enn å være forelsket,så han vil vente med å si det nå? Det KAN være. Men det er vanskelig å vite,for en del momenter en må vite før en kan mene så mye mer. Hvor lenge var de sammen,hvem gjorde slutt,og hvordan reagerer han om det blir snakk om henne osv osv.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Kan jo være han ikke har vært så glad i noen før da han sa det til henne. Men at han føler det samme som med deg, og kanskje enda mere? Hva annet skulle han sagt til deg? At han ble veldig fort glad i ex, og at han aldri hadde vært så glad i noen før da han møtte henne, men at han føler det samme med deg også? Det hadde hørtes veldig feil ut hvis noen skulle sagt det til meg.. Men ja skjønner det er sårt å høre han si sånne ting til sin ex. Må si jeg slet med min mann ei god periode.. Han og ex hadde planer om unge nr 2 og å gifte seg. Men etter ei stund sammen med meg vegret han seg for begge deler :O Vi ble jo gift til slutt når han skiftet mening. Han sier han aldri har hatt det så bra sammen med noen som med meg, så må jo bare stole på han mener det Anonymous poster hash: f9fd4...5f5 1
Chloe- Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Du må gjerne unnskylde deg med at du skulle "printe noe i Word", men her har du aktivt SNOKET og LEST private dokumenter. Og attpåtil fra fortiden(!!). Skamme deg skulle du. 15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Hvorfor snoker du på dataen hans? Du har gjort dette mot deg selv. Og det er ikke umulig at han faktisk elsket henne men ikke deg. Kvinnfolk altså Det er en pc jeg bruker mye og han bruker lite. Vi er nå blitt samboere, så tror ikke han har vært redd for at jeg skulle finne det, eller så har han bare glemt at det lå der inne. Så jeg føler ikke helt at jeg har snoket, men kunne selvfølgelig holdt meg unna de filene. De er jo faktisk private. Men det sårer likevel. De to var aldri samboere, men likevel greide han å si sånt til henne. Så på filmene han så jo helt ut av det blå forelsket ut, og hadde virkelig kun øynene for henne. Det han skrev til henne var likedan; jeg elsker deg så mye, vil bli gammel sammen med deg...bla bla bla. Vet det faktisk er en mulighet at han føler mer for meg enn for henne, men er så redd for å bli lurt. Enn hvis det ikke er sånn? Enn om jeg bare er best best, selv om han sier noe annet? Syns det virker som han var mer glad i henne enn meg, ihvertfall det jeg så, og leste. Grunnen til at set ble slutt var at hun var utro. Og det i seg selv trenger jo ikke bety at hans følelser for henne er borte. Han kan jo fortsatt være glad i henne, og forelsket i henne selv om hun behandlet han som dritt. Det vet jo ikke jeg. Jeg tenkte St jeg snart skulle si at jeg elsker han, siden jeg er lei av å vente. Men føler virkelig ikke noe for det lenger. Nå kommer jeg til å prøve å la være og heller la han si det når han føler for det selv. Så får vi se hvor lang tid det tar. Jeg kommer til å vente ned å si det, om det så tar 100 år. Ts Anonymous poster hash: 87e02...3b1 1
Gjest Blomsterert Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Hun var utro? Kanskje han derfor angret ekstra mye for at han hadde sagt det. Kanskje han venter på at DU skal si det først? Alle forhold er forskjellige,og det handler jo om samspill også. Kanskje eksen hans var av de som viste og snakket mye om slike ting,og at han "fulgte på". Den ene eksen min sa kun EN gang at han elsket meg,og jeg sa det knapt oftere til ham. I et annet forhold var det noe som veldig ofte ble sagt,for han var den åpne typen som viste og snakket lett om følelser. Men in the end var det sistnevnte som var utro.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Hvor lenge er det siden de var sammen? Datet han andre etter henne eller var du den neste? Hvor langt opphold? Anonymous poster hash: c7c3b...2fd
Gjest krokodillen Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 jeg lurer litt på hvorfor du var inne på bildene hans når du skulle skrive ut et WORD dokument
Gjest constance90 Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Det er en pc jeg bruker mye og han bruker lite. Vi er nå blitt samboere, så tror ikke han har vært redd for at jeg skulle finne det, eller så har han bare glemt at det lå der inne. Så jeg føler ikke helt at jeg har snoket, men kunne selvfølgelig holdt meg unna de filene. De er jo faktisk private. Ts Anonymous poster hash: 87e02...3b1 Du snoket. Og nå har du lært. 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Hvor lenge er det siden de var sammen? Datet han andre etter henne eller var du den neste? Hvor langt opphold?Anonymous poster hash: c7c3b...2fd Disse filene er fra 2010, så det er lenge siden og han har hatt andre kjærester i mellomtiden. Men han var sammen med denne jenta en gang på nytt, i fjor sommer. Men så var hun utro nok en gang så det ble slutt for godt. Men det tyder jo på at han ikke helt greier å gi slipp på henne. Ts Anonymous poster hash: 87e02...3b1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 jeg lurer litt på hvorfor du var inne på bildene hans når du skulle skrive ut et WORD dokument Ja jeg snoket, greit, men det er andre grunner til at jeg skrev denne tråden, for å få svar på det jeg spør om. Ikle heng deg opp i sånt småtterier. Ts Anonymous poster hash: 87e02...3b1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Du snoket. Og nå har du lært. Hehehe ja jeg fikk vel som fortjent Men det gjør likevel vondt, og jeg klarer ikke slutte å tenke negative tanker om hans følelser for meg. Ts Anonymous poster hash: 87e02...3b1
Gjest Riskjeks Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Bare meg som reagerer på at mannen faktisk har tatt vare på dette? Ja, det er privat, og TS skulle ikke ha klikket seg inn på det. Men det er rimelig spesielt at det er der i utgangspunktet. Jeg har i alle fall slettet alt sånt fra/om mine ekskjærester. Både for å komme over dem, og av respekt for nye forhold. 9
Ian Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Ja jeg snoket, greit, men det er andre grunner til at jeg skrev denne tråden, for å få svar på det jeg spør om. Ikle heng deg opp i sånt småtterier. TsAnonymous poster hash: 87e02...3b1 Snoking er straffbart, i tillegg er det tillitsbrudd så det holder. Men i god kg ånd: DUMP HAN 3
Cec- Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Om han er like gammel som deg, altså 25 så var jo han 20/21 i 2010. Når man er yngre så har man jo mye lettere for å lange ut om hvor ufattelig glad man er i personen, hvor mye den betyr og alt dette her! Inkludert sånne ting som "har aldri møtt noen som deg" "elsker deg mer enn alt, aldri vært så glad i noen". Jeg tror derfor at ja, jeg hadde blitt lei meg men samtidig hadde jeg nok tenkt at dette var sånn han var den gang. Når du er på kjærestekliss-stadiet som innebærer sånne ting som det der hver dag. Når man blir litt eldre og godt opp i tjueårene så er det jo normalt (føler jeg hvertfall) at det ikke blir SÅ veldig klissete og hele tiden. Ikke la dette ødelegge noe, det er gamle filer. Mannen husker sikkert ikke at det engang ligger på PC-en hans, og bruker nok neppe noen tid på å lese/se på det. Fortell han at du elsker han om du virkelig gjør det, det er ikke alltid mannen som må fortelle det først :-) Lykke til!
Gjest Whitestripes Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 De fleste voksne mennesker har en fortid. I den fortiden har de gjerne elsket noen andre, vært stormende forelsket, håpet at det skulle bli både giftemål og familie av det. Så skjer det ting underveis som endrer både drømmene og forholdet. Da går man videre og etter hvert finner man en annen man blir både forelsket i, glad i og til og med elsker. Kan man måle intensiteten på følelsene for ulike mennesker ut fra bilder man har sett eller videoer av dem? Det tror ikke jeg. Hvis man hadde filmet meg og eksen i den mest lykkelige perioden, ville det sett fantastisk ut for andre. Om man filmet perioder som ikke var så gode, ville folk lurt på hvorfor vi var sammen. Alle forhold har gode og dårlige perioder, og det er vel helst i de gode periodene man tar bilder, lager film osv. Det betyr ikke at det var sånn hele tiden. Han kan selvfølgelig fortsatt ha følelser for denne dama, og derfor har han tatt vare på bilder og filmer. Han kan også ha tatt vare på dem fordi de er minner. Han kan ha glemt at han hadde disse bildene og filmene liggende på pc`n også, hvem vet. Poenget er at det er deg han er sammen med nå. Dere har til og med gått til det skrittet å flytte sammen. Hvorfor skal du da føle deg dårlig ved tanken på at han har vært glad i noen andre før deg? Har du vært forelsket før? Sagt til en annen mann at du er glad i han eller elsker han? Betyr det i så fall noe for deg nå? Har dere et godt forhold? Er dette en mann du kan se for deg en framtid med? Hvis ja, bør du legge dette bak deg. Eventuelt så kan du snakke med han om det, så får du kanskje ro i sjelen. 2
kaprifolen Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Hvis det hjelper kan jeg godt fortelle deg at jeg trodde jeg elsket en mann en gang, og trodde jeg var på vei til å elske en annen. Så traff jeg han jeg er gift med i dag, og skjønner at jeg ikke visste hva jeg snakket om den gangen...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Og hvorfor snoker du rundt på pcen hans? Hadde du tillatelse til å se på dette? Eller bare tok du deg til rette? Anonymous poster hash: 3cf79...d37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå