AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Dette er mitt lille dilemma. Som sikkert fleste mannfolk blir ham ganske svett etter en runde sex, men jeg HATER at han blir liggende i senga og bare...svette ut den. Tar tak i dyna og liksom "bruker den" og tørker seg diskré med den.. Jeg syns bare det er så ekkelt, får lyst til å skifte sengeklær etter hver gang Har sagt ifra et par ganger, at han kanskje burde bruke et håndkle,hatt et liggende også men jeg har ikke så lyst til å mase om det etter sex heller.. Jeg er ingen "svetter" selv, så bare tenkte jeg skulle spørre her, er jeg alt for overhygienisk nå?Anonymous poster hash: ab036...829
Gjest Pito Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Ja jeg syns det. Sex skal være svett, vått og grisete og hvis fokuset når begge ligger anpustne og tilfredse er hvor rent sengetøyet er, da tenker jeg at noe er galt 2
DoomCake Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Det høres litt ekkelt ut at han driver å tørker seg med dyna. Det er da ikke så pes å bruke et håndkle som ligger ved sengen. Nå går jeg utifra at han svetter ganske mye da. Ellers får det gå greit. I den grusommer varmen som var i sommer gikk min å henta håndkle før vi satte i gang. Tror ikke han så for seg dyna som en aktuell løsning akkurat.. 1
Nanami Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Æsj. Tørke svette på dyna er like nasty som å tørke andre kroppsvæsker på dyna. Sengen må jo begynne å stinke? Verken jeg eller samboer svetter, men hadde vi gjort det så er det jo bare å bruke et håndkle. 2
Gjeste mann Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Har det vært en veldig heftig runde så tar jeg en tur i dusjen etterpå. Noen ganger har vi byttet sengetøy også hvis det har vært for ille....Hater å legge meg svett eller i svett sengetøy.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Hvis det er sånn HVER gang dere har sex, så skjønner jeg at det blir nasty. Men hvis kjæresten hadde vært så svett en gang i ny og ne hadde jeg ikke tenkt så mye over det. Anonymous poster hash: f5113...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå