AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Ja, det har seg slik at samboeren min har en UTROLIG kjekk kompis. Fytterakkern, har aldri sett en så kjekk mann noensinne. Høy, mørk hår, mørke lange øyenvipper, pent smil. Han ser ut som en modell!!! Jeg hater overfladiske gutter, men han her er så jordnær og utrolig hyggelig å snakke med... Heldigvis bor han langt unna, ser han kanskje en gang i året. Ja, jeg synes faktisk det er litt pinlig å være med han når jeg tenker dette om han. Jeg har sagt til samboeren min at jeg synes han er kjempe kjekk, han bare ler og synes det er morsomt. Flere som har en kjæreste som har en kjekk kompis?? Anonymous poster hash: 08dda...5b2
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Sikker på at samboeren din sikler på den pene vennninna di også... 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Ja, det har seg slik at samboeren min har en UTROLIG kjekk kompis. Fytterakkern, har aldri sett en så kjekk mann noensinne. Høy, mørk hår, mørke lange øyenvipper, pent smil. Han ser ut som en modell!!! Jeg hater overfladiske gutter, men han her er så jordnær og utrolig hyggelig å snakke med... Heldigvis bor han langt unna, ser han kanskje en gang i året. Ja, jeg synes faktisk det er litt pinlig å være med han når jeg tenker dette om han. Jeg har sagt til samboeren min at jeg synes han er kjempe kjekk, han bare ler og synes det er morsomt. Flere som har en kjæreste som har en kjekk kompis?? Anonymous poster hash: 08dda...5b2 Er du sikker på at han synes at det er morsomt? Har han sagt det? Det kan være sårende for han... Anonymous poster hash: 6d218...3d7 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Ja, det har seg slik at samboeren min har en UTROLIG kjekk kompis. Fytterakkern, har aldri sett en så kjekk mann noensinne. Høy, mørk hår, mørke lange øyenvipper, pent smil. Han ser ut som en modell!!! Jeg hater overfladiske gutter, men han her er så jordnær og utrolig hyggelig å snakke med... Heldigvis bor han langt unna, ser han kanskje en gang i året. Ja, jeg synes faktisk det er litt pinlig å være med han når jeg tenker dette om han. Jeg har sagt til samboeren min at jeg synes han er kjempe kjekk, han bare ler og synes det er morsomt. Flere som har en kjæreste som har en kjekk kompis?? Anonymous poster hash: 08dda...5b2 Er du forresten overflatisk? Anonymous poster hash: 6d218...3d7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Du vil komme til å være utro. Jeg garanterer det Anonymous poster hash: 7a46c...938
illywhack Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Ok, her var det masse sære, teite svar! Min samboer har også en kompis som er kjekkere en kjekkest. Og jeg har jo sagt at jeg synes han er kjekk. Han lerm litt, men synes sikkert ikke det er det gøyeste å høre. Men ærlig talt - det får han tåle! Kommer ikke til å kaste meg over denne mannen, eller gjøre noen ting som helst. Det er jo samboeren min jeg er glad i, og vil være med. Men om han synes ei av mine veninner er deilig, så må han jo bare det. Er lov å skjerpe apetitten ute, så lenge man spiser hjemme. Og så lenge man ikke har sultne blikk, tafsing ol, så ser jeg ikke problemet! Det må da for faen være lov å synes andre mennesker er pene/kjekke/deilige uten at man har tenkt å kaste seg over dem! Jeez.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Samboeren min sin kompisgjeng består nesten utelukkende av smarte, sporty og kjekke gutter - til det punktet at jeg merker hans usikkerhet i at han ofte sier "pass på at du ikke liker ham bedre enn meg da" eller ting som "hahahaha,du får huske på at du har kjæreste da". Han prøver å tulle det bort, og jeg tror ikke at noens kjæreste synes det er gøy å høre at venninna/kompisen deres er superkjekk. Jeg hadde blitt kjempesåret og lei meg, og jeg har sagt klart ifra til min samboer at han må slutte med å insinuere at jeg synes hans kompiser er kjekkere enn ham og tulle med at jeg kan forelske meg i en av dem. Min kjæreste er kjekk, smart, nydelig og fantastisk - og han er mitt livs kjærlighet. Jeg synes det er respektløst å fortelle partneren at det er andre som er penere eller kjekkere enn dem. Beklager, dette ble langt, men jeg blir uendelig provosert over at det finnes folk med så dårlige sosiale antenner at noe slikt er innafor. Anonymous poster hash: 9d7ea...fdc 5 1
illywhack Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Jeg synes uansett det burde være lov å fortelle kjæresten/samboeren/ektefellen sin at man synes noen er kjekke! Det betyr jo ikke at de nødvendigvis er mye kjekkere enn kjæresten din, og at du heller vil ha dem, men at du finner dem attraktive. I mitt hode viser det at man stoler på hverandre, og at man har respekt nok til å være ærlig med partneren sin. Men - jeg synes ikke det er ok å si det flere ganger, ta det opp gang på gang, eller peke på alle menneskene der ute du synes er digge. Men å innrømme at kameraten er kjekk, det er helt innafor spør du meg. Er mange grunner til at det er kjæresten min som faktisk er kjæresten min - og at jeg synes han er kjekk, er bare en liten del av det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Ok, her var det masse sære, teite svar! Min samboer har også en kompis som er kjekkere en kjekkest. Og jeg har jo sagt at jeg synes han er kjekk. Han lerm litt, men synes sikkert ikke det er det gøyeste å høre. Men ærlig talt - det får han tåle! Kommer ikke til å kaste meg over denne mannen, eller gjøre noen ting som helst. Det er jo samboeren min jeg er glad i, og vil være med. Men om han synes ei av mine veninner er deilig, så må han jo bare det. Er lov å skjerpe apetitten ute, så lenge man spiser hjemme. Og så lenge man ikke har sultne blikk, tafsing ol, så ser jeg ikke problemet! Det må da for faen være lov å synes andre mennesker er pene/kjekke/deilige uten at man har tenkt å kaste seg over dem! Jeez. Da antar jeg at du tåler det når han sier at dine veninner er kjempe nydelige. Anonymous poster hash: 7a46c...938
illywhack Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Da antar jeg at du tåler det når han sier at dine veninner er kjempe nydelige. Anonymous poster hash: 7a46c...938 Selvsagt. Mister ikke nattesøvnen, eller selvtilliten, over det.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Han ler det bort ja, men husk at det er sårende. Hvorfor holder dere ikke sånne ting for dere selv?
illywhack Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Han ler det bort ja, men husk at det er sårende. Hvorfor holder dere ikke sånne ting for dere selv? Fordi jeg ikke mener det er noe galt i å si "Jøss, Tor er jo ganske kjekk jo!", og så ferdig med det. Hvis han har så dårlig selvtillit, at han ikke orker å høre det, har vi ikke noe å gjøre sammen. Samboeren min kommenterte at den nye dama til en kamerat var skikkelig pen, og han synes det var kjekt at kameraten hadde ei pen dame. Jeg tar meg jo ikke nær av det, og tror at kjæresten vil bytte meg ut, eller at han synes jeg ser ut som et troll av den grunn. Synes det blir for dumt å skulle gå rundt å fornekte at det finnes andre mennesker der ute som er kjekke. Men det er som sagt forskjell på å nevne det, og å snakke om det flere ganger. Og dersom jeg hadde sendt lengtende blikk til kameraten hans, forstår jeg godt han hadde blitt både provosert og såret. Jeg mener at hvis man kan fortelle hverandre slikt, har man et trygt forhold. Men nå driver vi og kødder om elskere i skapet, at kuken til bestekameraten er større enn hans, og at de begge har klippekort på sug. Og vi hinter til at deltisjobben min er å være prostituert for samme kamerat. Andre har kanskje ikke et forhold hvor de føler seg konfortable om å kødde med sånt. Dem om det, og det er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Ehm?? Det og si at kompisen har funnet seg en søt/pen dame er jo ikke galt, og kan ikke sammenlignes med og si at kompisen er råkjekk/kjekk. Trur nok samboeren din vet hvor kjekk han er, regner med at venninnene til samboeren alltid sier det. Også kommentere du det? Bitch pleas. Anonymous poster hash: b6205...36a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Gå i deg selv før det er for sent! Anonymous poster hash: ac600...6a1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Sikker på at samboeren din sikler på den pene vennninna di også... Er ikke sikkert hun har en pen venninne da? Anonymous poster hash: daf59...f15
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Er ikke sikkert hun har en pen venninne da? Anonymous poster hash: daf59...f15 Godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Jeg forstår helt ærlig ikke mennesker som deg, ikke litt engang. Jeg har aldri opplevd at noen er så kjekk at det forstyrrer meg fra mine mål. Ser null poeng med å dele det med KG eller informere KG hver gang du har møtt en så kjekk mann. du må være ekstremt opptatt av utseende.. Anonymous poster hash: 2fc79...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå