Gå til innhold

Saueskinn fra ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å la små barn ha saueskinn fra ikea under voksiposen i vogna i barnehagen? Blir det klamt? Er det forskjell på skinnene man kjøper på for eksempel ikea og barnebutikker?

Anonymous poster hash: 9357d...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal ikke brukes til barn. står på nettsidene deres. kjøp heller på babyshop, de har til 299 kr.

Anonymous poster hash: ff0f2...d1a

Skrevet

Det var jeg ikke klar over. Takk for svar.

Skrevet

De skal ikke brukes til barn. står på nettsidene deres. kjøp heller på babyshop, de har til 299 kr.

Anonymous poster hash: ff0f2...d1a

Vet du hvorfor ikke?

Er det behandlet med noe som ikke er bra, tro? Det må vel være grunnen, hva kan det ellers være?

Skrevet

Vet du hvorfor ikke?

Er det behandlet med noe som ikke er bra, tro? Det må vel være grunnen, hva kan det ellers være?

Lengden på ullfibrene? Noen nevnte noe om dette at de er lange på saueull og at det er uheldig for små barn

Anonymous poster hash: 5248d...48a

Skrevet

Etter å ha lest litt står det at det er behandlet med kjemikalier som ikke er bra for babyen.

Skrevet

Lengden på ullfibrene? Noen nevnte noe om dette at de er lange på saueull og at det er uheldig for små barn

Anonymous poster hash: 5248d...48a

Ja, det kunne det jo godt vært. Hvis barn ligger rett nedpå det og tar hårene i munnen og de får masse hår (evt løse hår) i munnen.

Men som underlag under en sovepose kan jeg ikke helt forstå at det gjør noe dersom barnet ikke ligger direkte på det, og dersom barnet ikke kan nå det.

Så nettopp kommentaren like over. Kan tenke meg det, ja.

Jeg bruker mitt til mitt kjæledyr. Var nok ikke så lurt det, da. Men nå har jeg vasket det mange ganger, så tror det skulle gå greit nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...