Chizue Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Aldri mer! Prøvde det for første og siste gang for 2 dager siden, men håret mitt tålte det ikke. Mitt Hår er egentlig naturlig glansfullt og har naturlige oljer så trenger knapt å bruke hårbørsten. (bare litt om morgenen og that's it) Vel..Håret mitt endte opp som sandpapir tørt.. Aldri hatt det så tørt før og vasket til og med ut tørr sjampoen..Men like forbanna tørt... *cry* Måtte bare få det ut x) Håret blir nok bra igjen ^^, Vil bare ta tid Er det bare jeg som har hatt en slik erfaring? (Sprayet ikke nært håret!!Og sprayet ikke masse )
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Altså... TØRRshampoo, hele poenget er jo å få vekk fett og oljer....? Anonymous poster hash: baf62...0b8
Chizue Skrevet 11. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2014 Altså... TØRRshampoo, hele poenget er jo å få vekk fett og oljer....? Anonymous poster hash: baf62...0b8 Joda, det har jeg forstått også, men ingen har noen gang fortalt meg at håret kom til å bli så tørt og nærmest ødelagt Skulle børste håret etter det hadde tørket *står på flaska* Hårbørsten satt seg fast, så måtte lirke håret ut. og jeg er ganske sikker på at det er tørr sjampo og ikke hårspray jeg bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå