AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Har noen menn i omgangskretsen min som er sammen med hekser. Han ene fyren er godt likt av alle, over normalt på alle områder, men likevel sammen med tidenes heks. Hun er jævlig mot nesten alle som ikke er innenfor hennes vennegjeng. På fylla(da hun er verst) kan hun gå bort til folk i omgangskretsen vår og fortelle dem hvor stygtge de er eller legge ut usanne og ondsinnede rykter om andre. Har aldri turt å spørre fyren hvorfor han er sammen med henne for skulle tro at når man er sosialt oppegående så vil man ikke være sammen med en slik jente så lurer på om det er noen her som har vært sammen med en heks eller kjenner en fyr som har vært sammen med en slik jente. De har vært sammen i 3 år. Og han vet hvordan hun er mot andre for han beklager jo hele tiden til de som møter på dama hans. Anonymous poster hash: c450d...d4f
Betasuppe Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Kanskje hun leverer såpass gode varer i senga at han velger å se forbi det andre? 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Hvorfor stiller du dette spørsmålet? Er du forelska i denne en fyren kanskje? Anonymous poster hash: 3d6d5...48e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Hvorfor stiller du dette spørsmålet? Er du forelska i denne en fyren kanskje? Anonymous poster hash: 3d6d5...48e Hvorfor stiller du de spørsmålene, er du heksa jeg beskriver? Eller er det sånn at man kan lure uten å ha noen bakenforliggende motiver? Anonymous poster hash: c450d...d4f 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Mange menn er totalt tilbakestående når det gjelder å se slike intrikate kjærringoppførsel. Mulig han ikke ser det, og ingen tør å si noe heller. Anonymous poster hash: d47d7...175 1
Gjest PTR Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Jeg sløset bort nesten 4 år av livet mitt på en kvinne som dette. Under denne tiden så dreide det seg egentlig kun om å beskytte henne, helt fram til en dag da jeg fikk nok. Har ingen god forklaring på hvorfor det ble slik, når jeg ser tilbake på denne tiden så kommer det bare en masse dårlige minner. Jeg fikk spørsmål om hva jeg så i henne, hvorfor jeg fant meg i det osv osv, svarte kun med å forsvare henne. Kjærlighet kan virkelig gjøre blind altså. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Må ikke misbruke ordet heks på sånne kvinnfolk som ikke fortjener det. Kall det for mannevonde damer. Anonymous poster hash: a17df...c02 2
Gjest Jon blund Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Trodde du nesten hadde skrevet feil og mente exer.
Christiania_Oslo Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 De er vel forelska da? Og etterpå kommer dit hit og klager over kravstore golddigger damer som bare er utro...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 http://www.wikihow.com/Perform-a-Christian-Exorcism Anonymous poster hash: 5d9b0...91d 2
Miss moneypenny Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Kjenner 4 menn som er sammen med noen ufordragelige kvinnfolk. Og nei, jeg er ikke forelska i disse mennene. Men man skal være blind for å ikke se at kjerringene er grusomme. Alle disse 4 mennene er utrolig hyggelige og omsorgsfulle, jeg tenker at grunnen må være relatert til det.
Red-Ruby Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Det er vanskelig å styre andres liv og valg. Det eneste du som en venn kan gjøre er å være der for han å gi han gode råd når han skulle trenge det. Vær ærlig,men husk at han tilgir lettere dama som han elsker enn kompisen sin. Så hvis du krysser en grense er det ikke sikkert at han kommer til å tilgi deg.
WubWub Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Om hu er ei heks så kanskje hun har fortryllet han med sine svarte magi? Just a thought. Bra for denne heksen at hun lever i Norge og ikke Papua Ny-Guinea da, for der brenner de fremdeles hekser på bålet 1
grønt belte Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Vet om utrolig hyggelige damer som er sammen med troll av mannfolk, så dette går begge veier... 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Vet om utrolig hyggelige damer som er sammen med troll av mannfolk, så dette går begge veier... Rart det der at heks er så negativt ladet, når trollmann er så nøytralt. Anonymous poster hash: 8e503...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Man kan ikke like alle og det spiller ingen rolle hva du mener om disse damene. Det viktige er jo om de har det bra sammen og ikke hva du mener. Anonymous poster hash: 04906...ee7 1
Sola de Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Kjærlighet gjør vel blind. Han ser vel bare hva han vil se og ignorerer det som ikke er fullt så bra. Kan jo også være hun er en helt annen person, når det bare er de to sammen.
Gjest KateW Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Menn er masochister. De foretrekker kvinner som er jævlige, muligvis er det misforstått kjærlighet. Men kvinner som er gode, snille, rause, varme og seksuelle, de skremmer livet av den generelle nordmann., Forstå det den som kan. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Menn er masochister. De foretrekker kvinner som er jævlige, muligvis er det misforstått kjærlighet. Men kvinner som er gode, snille, rause, varme og seksuelle, de skremmer livet av den generelle nordmann., Forstå det den som kan. så enig Anonymous poster hash: 9baae...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå