Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes selv at jeg er veldig pen, men når jeg er ute blant folk føler jeg meg stygg, fordi det virker ikke som noen andre synes at jeg er pen.

Hvordan kan jeg vite om jeg er pen? Objektivt sett da.

Utrolig kortfatta og kanskje merkelig, men det er faktisk et problem for meg

Anonymous poster hash: 19e6d...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes selv at jeg er veldig pen, men når jeg er ute blant folk føler jeg meg stygg, fordi det virker ikke som noen andre synes at jeg er pen.

Beklager, men om ikke andre synes du er pen så er du ikke pen. Muligens ser du på deg selv speilet igjennom lyserosa briller som Narkissos gjorde.

Anonymous poster hash: 50823...070

• Liker 4
Skrevet

"Lille speil på veggen der, hvilket troll er penest på kg her?" Anonymous poster hash: 036da...f91

• Liker 10
Gjest Jon blund
Skrevet

'

Hvis du syntes du er pen, så er du pen. Hold den tanken for selvtilliten får en person til å være ekstra pen. Prikken over ien.

Nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne, men antar at du er en kvinne.

Så da er det vell faste litt store pupper. Fin fast rompe. Slank, eller former kommer litt ann på. Og om man generelt kler seg bra og holder seg bra.

• Liker 3
Skrevet

Deg igjen altså?

Anonymous poster hash: 43074...ffc

• Liker 2
Skrevet

Utrolig nok så er det mange som sliter med dette.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hørt fra mange at jeg er pen, og hørte her om dagen " jeg tror ikke du selv innser hvor pen du er"

Jeg føler meg gjennomsnittlig pen sånn sett..

ingen som snur seg etter meg på gata heller..

Anonymous poster hash: 0e0b2...64e

• Liker 2
Skrevet

Når folk snur seg etter deg så vet du at du er pen :-)

Anonymous poster hash: ce8a4...9fc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt fra mange at jeg er pen, og hørte her om dagen " jeg tror ikke du selv innser hvor pen du er"

Jeg føler meg gjennomsnittlig pen sånn sett..

ingen som snur seg etter meg på gata heller..

Anonymous poster hash: 0e0b2...64e

Kanskje flere gjør det, uten at du legger merke til det :)

Anonymous poster hash: 83a58...85c

Skrevet

Utrolig kortfatta og kanskje merkelig, men det er faktisk et problem for meg Anonymous poster hash: 19e6d...73c

Hvordan kan du vite om andre syns du er pen? Jeg kjenner mange som jeg syns er veldig pene, men jeg går ikke akkurat og sier det til dem.

• Liker 6
Skrevet

Når folk snur seg etter deg så vet du at du er pen :-)

Når jeg snur meg etter noen på gata, er det fordi jeg synes det er noe rart med personen. F.eks en sær stil eller et merkelig oppsyn.

Anonymous poster hash: 6ad51...103

• Liker 10
Skrevet

Hva enn du gjør ikke lag en video og spør folk på YouTube.... Hold på tanken om at du selv er pen, ikke søk den bekreftelsen i andre...

• Liker 3
Skrevet

Når jeg snur meg etter noen på gata, er det fordi jeg synes det er noe rart med personen. F.eks en sær stil eller et merkelig oppsyn.

Anonymous poster hash: 6ad51...103

Enig... Jeg har aldri snudd meg pga at noen er pene.

Anonymous poster hash: 7786d...0e9

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

"Lille speil på veggen der, hvilket troll er penest på kg her?"

Anonymous poster hash: 036da...f91

Det er da ingenting å lure på....jeg vel... :fnise:

Skrevet

Luksusproblem kalles det.....

Anonymous poster hash: e6225...5d3

• Liker 1
Skrevet

Enig... Jeg har aldri snudd meg pga at noen er pene.

Anonymous poster hash: 7786d...0e9

Altså jeg opplever det så å si daglig, ikke er det noe rar med verken meg eller stilen. Men gutta snur seg og smiler, hinter, roper eller kommer bort.. Men man merker jo om folk snur seg etter deg pga. utseedet eller om noe er galt. Har jo noe med hva slags kroppsspråk de viser og hvordan deres reaksjon er. Som oftest.. kåt og intens blikk eller øyner som popper ut.. Blir egentlig litt kvalm når jeg tenker over det nå.

Skrevet

Altså jeg opplever det så å si daglig, ikke er det noe rar med verken meg eller stilen. Men gutta snur seg og smiler, hinter, roper eller kommer bort.. Men man merker jo om folk snur seg etter deg pga. utseedet eller om noe er galt. Har jo noe med hva slags kroppsspråk de viser og hvordan deres reaksjon er. Som oftest.. kåt og intens blikk eller øyner som popper ut.. Blir egentlig litt kvalm når jeg tenker over det nå.

Haha :-D om det er på dagtid dette skjer, og hele året (ikke bare sommeren) er det garantert noe med deg eller stilen din. Kanskje du kler deg på en måte som framstår oppmerksomhetssøkende?

Anonymous poster hash: 9931c...7a0

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Spørsmålet ditt er ikke så rart(unnskyld)som det det kan virke som.

Det du vil ha er bekreftelse,og det er noe vi alle vil ha. Hvis vi selv oppfatter oss som gode på noe,er det veldig ok at andre bekrefter det. Vi vil jo også virke realistiske,og ihvertfall ikke "høye på oss selv".

Sier aldri noen andre noe om utseendet ditt ? Har du ikke venninner du kan snakke med?

Men du vet. Vi bor i Norge. Vi har lett for å slå ned på mennesker som er klar over sine talenter,bra utseende osv. Vi er ikke særlig gode på å gi komplimenter.

Gjest paramount
Skrevet

Spørsmålet ditt er ikke så rart(unnskyld)som det det kan virke som.

Det du vil ha er bekreftelse,og det er noe vi alle vil ha. Hvis vi selv oppfatter oss som gode på noe,er det veldig ok at andre bekrefter det. Vi vil jo også virke realistiske,og ihvertfall ikke "høye på oss selv".

Sier aldri noen andre noe om utseendet ditt ? Har du ikke venninner du kan snakke med?

Men du vet. Vi bor i Norge. Vi har lett for å slå ned på mennesker som er klar over sine talenter,bra utseende osv. Vi er ikke særlig gode på å gi komplimenter.

Jeg har jobbet sammen med noen av norges vakreste mennesker...ikke èn eneste av dem snakket om hvor pene de var...Er man klar over at man er pen så burde det holde og man skulle ikke behøve alles bekreftelser på noe man sier man vet.

• Liker 3
Skrevet

Post et bilde av deg da, så skal vi si hva vi mener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...