Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får velge veggfarger men ellers er det samboer som har det siste ordet (lamper, møbler, møbel-plasssering..). Kan bli litt irritert noen ganger ja!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss blir vi alltid enige før vi gjør noe! Det fungerer veldig fint, og da er begge fornøyd etterpå! :P

Skrevet

Vel...meg. :wink: Jeg liker det best og har ideène (ikke så rart ettersom jeg går et interiørstudie og leser masse om det) men spør han bestandig om han liker det eller ikke. Det er alltid litt "sukk og stønn" og "nå begynner hun igjen", men så er han enig i at retultatet blir bra. :-)

Skrevet

Vi bestemmer og velger alt sammen. For meg er det selvsagt, det kunne ikke falle meg inn å trumfe gjennom noe jeg vet han ikke liker, han skal tross alt bo der han også. Og det samme gjelder han. Vi bor sammen og bestemmer interiøret sammen.

Skrevet

Jeg skulle tro at ethvert voksent menneske, uavhengig av kjønn, er istand til å uttrykke klart og tydelig at "dette vil jeg bestemme", dersom den vil ha innflytelse.

Dersom du "gjest" er irritert fordi din samboer bestemmer for mye, foreslår jeg at du setter henne litt på plass og sier klart og tydelig at du har en annen stil enn henne. Det krever at du bringer hjem et par magaisner som viser bilder av hva DU liker.

Du må altså både ta initiativ OG si klart ifra dersom du vil ha endringer. Daaa!

Skrevet

Her i huset er det jeg som får ideene (som ikke alltid er gjennomførbare), så må han finne ut hvordan det skal gjøres. Er han uenig, så blir det ikke noe av, ellers finner vi en annen løsning som er enklere eller mer i hans smak.

Farger er vi stort sett aldri enige om. Jeg elsker farger og han drømmer vel egentlig om en litt mer minimalistisk stil. Som regel finner vi en løsning midt i mellom eller så bestemmer jeg :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi bestemmer sammen, og det blir ikke noe nytt før vi begge er enig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel kanskje jeg som sitter med de fleste ideene og de største ønskene - men samtidig er jeg også opptatt av at han også syns det er ålreit, og ville nok ikke trumfet igjennom noe han ikke liker! Men - siden han ikke bryr seg så mye om interiør o.l, så gir han meg fullmakt til å bestemme det meste! :wink:

Og det liker jeg! :kul:

K

Skrevet

Jeg har de fleste ideene, og mannen min er stort sett enig!

Gjest Ethereal
Skrevet

Da vi pusset opp (dvs nesten totalrenoverte) fikk jeg egentlig overlatt det meste til meg, men ville ikke overstyre, så det endte med at jeg kom med forslag, så bestemte vi oss i fellesskap. Da jeg nylig var bortreist i nesten seks måneder, fikset han mange småting helt på egenhånd, men stakkaren spurte meg først...

:ler:

Skrevet

Vi har diskutert og lufta ideer til vi har funnet en praktisk og god løsning som begge liker. Vi har jo akkurat bygd hus, så det har vært mange meninger...

Vi er temmelig engasjerte i hvordan ting skal se ut begge to så det kan godt bli litt debatt før vi blir enige.

Gjest GreenSky
Skrevet

Da jeg bodde sammen med gammel-samboeren, var det jeg som bestemte mest. Eller ikke bestemte... Jeg kom med forslag, og det meste var enten greit, eller så var det "samme faen". Han hadde ingen forslag selv. :o Men klage i ettertid på at han var misfornøyd med åssen det ble, det kunne han. :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...