Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok takk, det var svaret jeg var på utkikk etter. da dropper jeg den planen og finner på noe annet som er jævlig men lovlig

Anonymous poster hash: 24f0f...ed2

herregud voks opp! er dere 14 år???

Anonymous poster hash: 5e409...fe9

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der kan du virkelig ikke gjøre! Du viser hvertfall at hun gjor et lurt valg i å finne seg en annen bestevenn.

GROW UP :sjokkert:

• Liker 5
Skrevet

Dette er vel langt over grensen til ærekrenkelse! Om ikke politiet kunne gjort noe med en slik sak, hadde jeg i alle fall sendt noen for å banke litt vett i skallen din. Bitter much?

ja jeg er bitter som faen. og det hadde de fleste vært om de hadde blitt utsatt for så mye som meg. men allikevel er jeg snill som dagen er lang så lenge ingen sårer meg

Skrevet

ok takk, det var svaret jeg var på utkikk etter. da dropper jeg den planen og finner på noe annet som er jævlig men lovlig

Det slår automatisk tilbake på deg selv. Tenk litt på framtida di.

Skrevet

ja jeg er bitter som faen. og det hadde de fleste vært om de hadde blitt utsatt for så mye som meg. men allikevel er jeg snill som dagen er lang så lenge ingen sårer meg

"meg, meg, meg"

• Liker 19
Skrevet

"meg, meg, meg"

Skrevet

det dreier seg om ei bestevenninde jeg har hatt i 8 år. jeg har alltid vært yndlingen hennes å prate med, men for 3 uker siden fant hu seg en ny som hu likte bedre.

men kjipt for hu for jeg sitter på 8 år med msn, irc og skype logger av veldig sensetiv materiale hvor jeg tenkte plukke ut det mest personlige å legge ut på nett og vise til familie og venner.

men om det er ulovlig så dropper jeg det.

kan tenke meg bestevennindene hennes hadde sjokk om de visste hvor mye hu snakka dritt om de. og kan tenke meg foreldrene hadde fått et helt annet syn på sin datter om de viste om de ekle seksuelle fantasiene hennes

Et juvenilt sjalusidrama altså...

Om ikke annet, for ditt eget omdømmet skyld; dropp det. Det er du som kommer verst ut av å oppføre deg sånn!

• Liker 3
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Be the bigger person! Snakk med henne og fortell hvordan du har det ut fra hva hun har gjort. Å ta igjen eller gjøre noe stygt i sinne er virkelig ikke en god måte å takle dette på. :opplyser:

Skrevet

Et juvenilt sjalusidrama altså...

Om ikke annet, for ditt eget omdømmet skyld; dropp det. Det er du som kommer verst ut av å oppføre deg sånn!

mitt omdømme?. jeg har ikke sosialisert meg på 10 år. jeg har vært inne i leiligheten min siden jeg var 20 år. eneste gangene jeg har vært ute har vært for å handle mat.

dette vennskapet er utelukkende chattevennskap. jeg har ikke noe omdømme å være redd for, det er allerede veldig dårlig. de fleste i byen min er redde for meg og det er derfor jeg har holdt meg for meg selv i 10 år.

Skrevet

Alvorlig talt, du vet ikke en dritt om hva andre har vært utsatt for av vonde opplevelser. Heldigvis er de fleste av oss oppegående nok til å forstå at den type hevngjerrighet du snakker om ikke vil skade andre enn deg selv. Lykke til med det liksom.

• Liker 2
Skrevet

Alvorlig talt, du vet ikke en dritt om hva andre har vært utsatt for av vonde opplevelser. Heldigvis er de fleste av oss oppegående nok til å forstå at den type hevngjerrighet du snakker om ikke vil skade andre enn deg selv. Lykke til med det liksom.

javel? jeg lever etter regelen, er du snill mot meg så er jeg snill mot deg. er du slem mot meg så tar jeg igjen.

er det ikke sånn verden bør være? every action has a reaction. treat people nice and they will be nice. be an asshole and people will be assholes

Skrevet (endret)

det dreier seg om ei bestevenninde jeg har hatt i 8 år. jeg har alltid vært yndlingen hennes å prate med, men for 3 uker siden fant hu seg en ny som hu likte bedre.

men kjipt for hu for jeg sitter på 8 år med msn, irc og skype logger av veldig sensetiv materiale hvor jeg tenkte plukke ut det mest personlige å legge ut på nett og vise til familie og venner.

men om det er ulovlig så dropper jeg det.

kan tenke meg bestevennindene hennes hadde sjokk om de visste hvor mye hu snakka dritt om de. og kan tenke meg foreldrene hadde fått et helt annet syn på sin datter om de viste om de ekle seksuelle fantasiene hennes

Denne var ny og utrolig barnslig!

Folk får mye venner, venner vokser fra hverandre. Thats life!

Tenk den dagen noen finner på at de skal gjøre noe slik mot deg om du gjør noe andre ikke liker, hvordan hadde du følt deg da?

Denne ble alt for dum for meg. Beklager men det er det jeg mener

Endret av FrixyGirl
  • Liker 2
Skrevet

Det sier mye om deg dette. Du var venninnen hennes i mange år....

Hvorfor ikke bare heve deg over det, og gå videre i livet ditt?

Du virker jo rett og slett syk.

Anonymous poster hash: 8d379...5b5

• Liker 6
Skrevet

Ingen som har gjort det mot meg, men jeg vurderer gjøre det mot noen. Skal droppe navn så jeg ikke kan bli anmeldtt, takk for tipset.

er du virkelig så dum?

Skrevet

Det sier mye om deg dette. Du var venninnen hennes i mange år....

Hvorfor ikke bare heve deg over det, og gå videre i livet ditt?

Du virker jo rett og slett syk.

Anonymous poster hash: 8d379...5b5

ja det er jeg. for 10 år siden spredde rykte seg i byen om at jeg var psykopat etter diverse hendelser med meg. så ble jeg tatt opp av helsevesenet som mente jeg var en empatisk sjel som slet av angst.

det er vansklig å si men, jeg er alltid snill mot folk som er snille mot meg. men jeg ble mye mobbet fra starten av barnehagen til fullført vidregående skole. etter det så bestemte jeg meg for å alltid ta igjen om noen såret meg

Skrevet

er du virkelig så dum?

når det kommer til sosiale antenner så er jeg nok dum absolutt. jeg har ikke hatt noen ekte venner på 10 år.

men når det kommer til intelligens så rager jeg høyt over snittet. jeg studerer daglig historie, vitenskap, geopolitikk og samfunn. drømmen er å bli astrofysiker, et mål som er absolutt innen min rekkevidde.

min IQ er 124 ifølge militære tester, tester hos psykolog og lege.

med andre ord er jeg litt over snittet så om jeg er dum eller ei er noe jeg bekymrer meg lite over.

Skrevet

Det er forskjell på å være dum og uintelligent.

• Liker 11
Skrevet

Lovligheten i TS hovedinnlegg skal jeg ikke uttale meg om.

Men hvis jeg hadde fått noe slikt i min epost / Fb så hadde jeg tenkt at dette kom fra en patetisk, hevngjerrig og potensiell farlig taper.

• Liker 3
Skrevet

det er vansklig å si men, jeg er alltid snill mot folk som er snille mot meg. men jeg ble mye mobbet fra starten av barnehagen til fullført vidregående skole. etter det så bestemte jeg meg for å alltid ta igjen om noen såret meg

Trist å høre! MEN hevn er ikke alltid løsningen.

I livet så er det slik at noen venner forsvinner mens andre består, om dette kun er en venninne du har chattet med, og ikke en du møter i virkeligheten så har slike vennskap lett for å "dabbe av".

Man slutter plutselig å bruke like mye tid foran dataen/mobilen og det vil jo da selvsagt gå på ned med slike "chattevenner" også.

Når det er sagt så håper jeg du tar deg noen dager og tenker over det, spør deg selv om hevn virkelig er beste løsningen i dette tilfellet.

Det du vurderer å gjøre er drøyt, og virkelig et tillitsbrudd, denne jenten har fortalt deg disse tingene fordi hun stolte på deg. Uansett om vennskapet ikke forblir, så har du ingen rett til å skulle fortelle resten av verden om disse.

Håper uansett du etter forholdene har detbra :)

Anonymous poster hash: 00f0d...0d1

Skrevet

Det er forskjell på å være dum og uintelligent.

Det er ikke alle som har spesialisert seg på juss vet du. Du trenger ikke være dum bare fordi du ikke kan alle lover og relger. En smart person spør når det er noe han lurer på, en dåre går rundt i uvitenhet. Hvem er jeg? Jo den smarte personen som spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...