Gå til innhold

Date bestekameraten til eksmannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i sammen med min eksmann i 11 år. Det er nå 5 år siden det ble slutt mellom oss. Det var jeg som gikk. Vi har 2 barn sammen, 1 gutt og 1 jente.

For 2 år siden fant jeg ut at kameraten hans var interesset i meg. Denne kameraten har aldri vært en felles venn av oss. Såvidt jeg vet så har jeg bare sett mannen 1 gang før vi gikk fra hverandre og det var tilfeldig på gata. Jeg møtte han gjennom felles kjente av oss (ikke eksen) for 3 år siden. Vi hadde en liten flørt for 2 år siden. Vi hadde ikke sex da vi begge følte at det ble feil uten at vi visste om dette var noe vi ville satse på. Eksen fant ut av dette og ble utrolig sjalu så vi valgte å avslutte. Dette var mest hans valg da han ikke ville miste kameraten sin. Etter det kuttet vi all kontakt men jeg har møtt han tilfeldig 2-3 ganger etterpå. Hver gang forteller han meg at jeg er drømmedama hans og at han fortsatt er singel fordi han ikke får meg. Jeg er også veldig glad i denne mannen men syns det er vanskelig med eksen. Jeg risikerer å ødelegge det forholdet vi har klart å bevare overfor barna og alt. Og kameraten risikerer å miste sin kamerat.

Men jeg kjenner mer og mer etterhvert som tiden går og denne perfekte mannen fortsatt er singel at det blir for dumt at vi ikke skal få følge kjærligheten pga eksen min. Han eier ikke meg. Men ja, mye mulig han ville hatt meg enda til tross for at jeg har sagt klart og tydelig at det aldri blir oss igjen. Kameraten til eksen er redd for å ødelegge forholdet til vennen og risikere å miste han. Hva om det ikke fungerer med oss så mister han både meg og kameraten? Dette er jeg uenig i da han ikke har meg nå. Men etter enda mer fram og tilbake så sier han at han ikke vil ta den sjansen og gjerna lage et helvete. Jeg kjenner vel mer på at jeg vil gi det en sjanse og snakke med eksen. Han er sjalu uansett hvem jeg dater. Hadde jeg møtt en tilfeldig fyr og blitt sammen med han så hadde ikke det heller vært godt nok. Er det ikke da vel så bra at han kjenner mamma's nye kjæreste? At han vet at det er en mann som forguder meg og våre barn? At barna forguder han. At han kan tilby oss en trygg og god fremtid?

5 år etter vi gikk fra hverandre.... Skal jeg la det ligge eller pushe på mer? Snakke med eksen? Snakke med eksen og fortelle det til han andre som egentlig ikke vil i frykt for drama? Eller la det ligge og vite at sjansen for at min livs kjærlighet aldri blir min?

Anonymous poster hash: ca14e...4af

Anonymous poster hash: ca14e...4af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjip situasjon, meen jeg tror nok jeg ville lagt det dødt pga. eksen.

Det sies vel at "du prøver deg ikke på venner sine kjærester, eks-kjærester eller potensielle kjærester".

Uansett, lykke til! :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...