Kevin Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 jeg kan nå for tiden ikke fordra: dressinger og dip, alle typer halvfabrikat sauser, tomat suppe, paprika, hamburger, gryteretter,majones ,pølser. Jeg brekker meg bare jeg tenker på dette ! og jeg som var så glad i dette før jeg ble gravid.... grønnsaker og frukt derimot er topp! og sunn mat, slik som bondekost med poteter, fisk, grønnsaker osv... og brun saus, det blir jeg ikke kvalm av heldigvis
Babyboo Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Sjokolade!!!! Uuææææhhhh!! :-? Jeg klarer ikke tanken engang, enda jeg var totalt sjokolade-avhengig før. Spiste det hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Hendte til og med at det ble sjokolade til frokost (fyy så kvalmt!!), men nå har jeg ikke sjangs. Melk derimot, det må jeg har hver dag! Likte ikke melk før jeg ble gravid, nå synes jeg det er kjempegodt! :D Sikkert litt sunnere enn all sjokoladen også...
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Jeg spiser sitron, grapefrukt og appelsiner, det er bortimot det eneste som ikke gjør meg uggen i magen. Også Maryland Cookies da- men det er ikke særlig sunt... Brød klarer jeg ikke- ikke fiskeretter heller. Saus får meg til å spy bare ved tanken. Samt druer... UHRG! :o Jeg klarer ikke yoghurt lenger, men sjoko-milkshake går bra. Sjokolade orker jeg ikke tanken på engang, heller ikke pommes frites.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #4 Skrevet 25. juni 2002 kaffe ,cola,brød(bortsett fra ristet) ,vann,kakao og fet mat var uholbart første trimester.Epler og appelsiner har hele tiden vært kjempegodt.Men nå siste trimester er smaken som før graviditeten
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #5 Skrevet 25. juni 2002 Kevin...... er du gravid??????????? Jeg trodde du var gutt jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå