Suzy Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 DETTE må da være noe for oss om ikke noe glade i bananer?! *venter spent*
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Uææææææ! Vil jeg ha jordbær så kjøper jeg jordbær. Ikke banan.
LilleBille Skrevet 8. juli 2004 #6 Skrevet 8. juli 2004 Ja ja... :o .. noe skal jo forskerne drive med også..
Arkana Skrevet 8. juli 2004 #7 Skrevet 8. juli 2004 Uææææææ! Vil jeg ha jordbær så kjøper jeg jordbær. Ikke banan.
Elbereth Skrevet 8. juli 2004 #8 Skrevet 8. juli 2004 Uææææææ! Vil jeg ha jordbær så kjøper jeg jordbær. Ikke banan. Men jordbær og banan sammen er veldig godt. Er litt redd for at det kan komme til å bli sånn kunstige-jordbær-smak av denne bananen...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2004 #10 Skrevet 8. juli 2004 Vel,..hvis det smaker ekte jordbær så sier jeg bare: nam! Clea
Amarone Skrevet 8. juli 2004 #11 Skrevet 8. juli 2004 Tror ikke jeg vil kjøpe det... men savner en Californiabrus med jordbær, appelsin og banansmak som eksisterte for en 5-6-7 år siden!
Malie Skrevet 8. juli 2004 #12 Skrevet 8. juli 2004 hmmm... de ville jo ikke si hvordan de hadde laget det da! Skummelt !
Suzy Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2004 Jeg syns det høres stilig ut jeg - til smoothies f.eks - banan har jo en mye bedre konsistens, men smaker litt brrr *grøsser litt*
NullHull Skrevet 9. juli 2004 #14 Skrevet 9. juli 2004 Jeg syns det høres stilig ut jeg - til smoothies f.eks - banan har jo en mye bedre konsistens' date=' men smaker litt brrr *grøsser litt*[/quote'] Hos meg er det motsatt. Jeg liker banansmak, men konsistensen er litt for....ferdigtygd? Så hvorfor ikke samtidig lansere jordbær med banansmak?
jordbær Skrevet 9. juli 2004 #16 Skrevet 9. juli 2004 Uææææææ! Vil jeg ha jordbær så kjøper jeg jordbær. Ikke banan. Du kan få meg gratis, Poirot Hmm.. Mener de at banenen bare smaker jordbær? Eller smaker den banan-jordbær? For banan og jordbær er jo kjempegodt sammen... Kanskje de burde lage en sjokoladebanan også? :D
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #17 Skrevet 10. juli 2004 Høres litt tvilsomt ut.. lager meg heller en fruktsalat med jordbær og banan i jeg :D
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #18 Skrevet 10. juli 2004 Du kan få meg gratis, Poirot Hmm.. Mener de at banenen bare smaker jordbær? Eller smaker den banan-jordbær? For banan og jordbær er jo kjempegodt sammen... Kanskje de burde lage en sjokoladebanan også? :D Enig i at det er godt sammen. Men selv om jeg liker biff med bernaise, ønsker jeg meg ikke brus med biff/bernaisesmak, om du skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå