AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg og mannen går inn i vårt 4 år sammen og ting begynner å skrangle. Han respekterer ikke meg og jeg er flau over væremåten hans og gir litt blanke og vi begge vet det går mot slutten men vi venter vel egentlig bare på hvem som skal si det først. Men vi har jo felles venner, og vi hører stadig fra dem at vi er så søte sammen og vi passer perfekt sammen, og idag fikk vi spørsmålet om hvordan vi klarer å holde så godt sammen! Da sto mannen min frem som en statue av gull og fortalte at jeg var hans beste venn og vi aldri kranglet fordi vi var flinke å kommunisere og ta opp problemene å løse dem sammen.. altså han ramset opp alt det vi manglet i vårt forhold... Mens jentene sto der med glitrende øyner og hørte på og mente vi var så heldige som fant hverandre og klarte oss så bra.. Bak lukkede dører etterpå kom hverdagen igjen og der var slett ikke som mannen sa.. og han er ikke interesert i å prøve engang. Dette er så utrolig dumt og jeg føler det er dumt å stå forran venner og virke perfekte når aøt er tvert imot perfekt.. flaut å gjøre det slutt snart da når alle sitter å har oss som forbilder.. Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: f2517...560
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Klem til deg fra ei som er i samme situasjonAnonymous poster hash: ba5c5...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Been there! Vi gjorde det slutt noen få uker etter noen bedyret hvor perfekte vi var og at nå var vel barn på vei og ditt og datt. I deg øyeblikket bare sa jeg meg enig fordi jeg håpet at vi skulle ordne ting. Kjipt og en overraskelse for andre da vi gjorde det slutt. Ingen andre vet 100% hva som foregår i ett forhold, sånn er det bare. Anonymous poster hash: f00b0...da9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Been there, done that! Klem til deg! For min del gikk sjokket fort over for vennene og de forsto plutselig at det var for godt til å være Sant. Jeg har det bedre nå! Anonymous poster hash: 53db4...c86
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar Vi gikk såvidt innom temaet igårkveld at vi har sklidd langt ifra hverandre og det ender nok med at jeg flytter snart. jeg syns nesten det er litt flaut, men på en annen side tenker jeg at folk burde vite at forhold er ikke alltid slik det ser ut i deres øyne. Men å legge ut slik i en fra min mann i den situasjonen vi er i nå var unødvendig, for nå går ting helt i svart hvitt.. Jaja.. ikke alle varer evig.Anonymous poster hash: f2517...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå