Gå til innhold

pokker i svarte! fått følelser for den verste typen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg KAN ikke like denne fyren fordi han er "ulovlig" hvis jeg ka si det slik da..

Hva skal jeg tenke på for å få litt avsmak av han?

For meg virker han perfekt men gi meg tips om en hverdagslig mann så jeg kan flette han inn i den sammenhengen og få litt annet syn på det!

Tusen takk!

Anonymous poster hash: 88bd1...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er han ulovlig? Det er ganske relevant for å få svar.

Anonymous poster hash: 36505...999
Skrevet

"Pokker i svarte!" haha ikke ta så hardt i nå da.

Anonymous poster hash: 27b2f...13f

Skrevet

Hvorfor er han ulovlig? Det er ganske relevant for å få svar.

Fordi han har dame og jobber for min far :(

Skrevet

Da tenker du for å få avsmak at han har dame og jobber for din far. Involverer du deg med han så ødelegger du for faren din og du ødelegger damen hans. Er ditt ønske om en fling med denne mannen viktigere enn to skikkelig sårede mennesker hvor en av de faktisk står deg nær? Er du viktigere enn alle andre? Unngå han en stund og tving tankene vekk fra han så går crushen for han snart over.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er ditt forhold til denne mannen da? Hvordan har du fått følelser for han? Om du bare har møtt han i forbifarten burde det være lett og komme over følelsene.. Vet du hva han tenker om deg? Er det noe som tyder på at han liker deg da?

Anonymous poster hash: 66c95...5eb

Skrevet

Hallllooo.. Sier det deg ingenting, han ER opptatt.. Det burde vel gjort sitt for og holde deg unna!

Jeg fatter ikke slike kvinner som faller for andre sine. Det er mange single der ute, ta deg en tur ut. Det finnes en kan passe deg og som er singel!

Anonymous poster hash: 30be2...1f4

Skrevet

Skjerpings dere alle dere som bare er redde for at det er deres mann, frekke og dømmende ovenfor TS!

Håper du får ham ut av hodet TS, klem til deg!

Anonymous poster hash: 10ccf...d40
Skrevet

Skjerpings dere alle dere som bare er redde for at det er deres mann, frekke og dømmende ovenfor TS!Håper du får ham ut av hodet TS, klem til deg! Anonymous poster hash: 10ccf...d40

Har ikke mann lengre nettopp Pga sånne som ts. Løs og tøsete. (Han droppa henne men da var det for sent å komme til meg etter noe sånt)Ts burde skjerpet seg, finne en som er ledig. Ha litt respekt.

Anonymous poster hash: b95c8...0be

Skrevet

Jeg må få meg en dame igjen. Det er så utrolig mye lettere å få tilfeldig sex bare man er "opptatt". Vet ikke hva som er galt i hjernene til dere jenter men noe er det.

Anonymous poster hash: dd039...eeb

Skrevet

Noen er så horete.

Fordi hun har fått følelser for en mann? Da er det mange horer her i verden. Hun skriver ikke noe om at hun har ett forhold til han. Om hun skriver senere at hun har det, så er hun fortsatt ikke en hore. Takes two to dance tango.

Har ikke mann lengre nettopp Pga sånne som ts. Løs og tøsete. (Han droppa henne men da var det for sent å komme til meg etter noe sånt)Ts burde skjerpet seg, finne en som er ledig. Ha litt respekt.

Anonymous poster hash: b95c8...0be

Hvorfor er TS løs og tøsete? Om hun har ett forhold til denne mannen så er det lite respektløst. Men å kalle henne for løs og tøsete er feil. Hva med mannen din, han hadde vel skyld han også?

Jeg må få meg en dame igjen. Det er så utrolig mye lettere å få tilfeldig sex bare man er "opptatt". Vet ikke hva som er galt i hjernene til dere jenter men noe er det.

Anonymous poster hash: dd039...eeb

Ikke tro at vi alle faller for noen som er opptatt. Man kan falle for noen som er opptatt, men det kan menn også. Det er ikke dermed sagt at man hiver seg etter de.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Trodde først at "han er ulovlig" betydde at han var i landet uten godkjent oppholdstillatelse. Så feil kan man ta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...