AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg KAN ikke like denne fyren fordi han er "ulovlig" hvis jeg ka si det slik da.. Hva skal jeg tenke på for å få litt avsmak av han? For meg virker han perfekt men gi meg tips om en hverdagslig mann så jeg kan flette han inn i den sammenhengen og få litt annet syn på det! Tusen takk! Anonymous poster hash: 88bd1...129 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg KAN ikke like denne fyren fordi han er "ulovlig" hvis jeg ka si det slik da.. Hva skal jeg tenke på for å få litt avsmak av han? For meg virker han perfekt men gi meg tips om en hverdagslig mann så jeg kan flette han inn i den sammenhengen og få litt annet syn på det! Tusen takk!Anonymous poster hash: 88bd1...129 Hvorfor er han ulovlig? Anonymous poster hash: 586a4...c47
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 nå ble jeg fryktelig nyskjerrig på hvorfor han er ulovelig altså
Kamikatze Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Verste typen? Nå lurer jeg også. Hvorfor er han ulovlig? Er han for ung, eller er det bare at han allerede har kjæreste? Hvorfor så negativ? Gir han deg tyggemotstand?
Sahmi Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 jeg skjønner helle ikke hvorfor han er "ulovlig"... Men mitt eneste tips er å finne en annen; flørt med masse gutter, og så vil du glemme han
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Ja, pokker i svarte altså!! Anonymous poster hash: ae967...f9e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Du er den verste typen. Hold deg unna menn som allerede har kjæreste. At han er ansatt hos faren din er ikke så ille. Men hold deg opptatt med andre ting, så går det nok over. Anonymous poster hash: 586a4...c47 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Du er den verste typen. Hold deg unna menn som allerede har kjæreste. At han er ansatt hos faren din er ikke så ille. Men hold deg opptatt med andre ting, så går det nok over.Anonymous poster hash: 586a4...c47 Jeg kan jo ikke for følelser da, er en hormonell tenåring som ikke har kontroll på seg selv hehe.. Men jeg innser jo at dette er en "no go" type og ønsker selv å bli kvitt forelskelsen, syns det er bra iforhold til å ville splitte han og dama og lage problem for far.Anonymous poster hash: 88bd1...129
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Uansett om han er ulovlig trenger ikke det behøve bety at han er en dårlig type. Du må nesten bare bestemme deg om du enten vil satse på det eller risikere å tape noe som kunne blitt til så mye mer. Gå for det i dag, kanskje det ikke er like ille som du tror? Anonymous poster hash: 8db02...c53
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Uansett om han er ulovlig trenger ikke det behøve bety at han er en dårlig type. Du må nesten bare bestemme deg om du enten vil satse på det eller risikere å tape noe som kunne blitt til så mye mer. Gå for det i dag, kanskje det ikke er like ille som du tror?Anonymous poster hash: 8db02...c53 Mener du jeg skal satse på han? Da splitter jeg jo han og dama hvis han velger å gi meg en sjangsAnonymous poster hash: 88bd1...129
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Mener du jeg skal satse på han? Da splitter jeg jo han og dama hvis han velger å gi meg en sjangsAnonymous poster hash: 88bd1...129 Du satser ikke på menn som allerede har en dame. Det gjør du ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Jeg kan jo ikke for følelser da, er en hormonell tenåring som ikke har kontroll på seg selv hehe.. Men jeg innser jo at dette er en "no go" type og ønsker selv å bli kvitt forelskelsen, syns det er bra iforhold til å ville splitte han og dama og lage problem for far.Anonymous poster hash: 88bd1...129 Om du er tenåring har du ikke tjans uansett. Anonymous poster hash: 36505...999 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 "Om du er tenåring har du ikke tjans uansett." Et skikkelig slagkraftig innlegg! Anonymous poster hash: 40fe6...1fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå