AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Mannen har vært sur i flere dager pga en episode for noen dager siden, og når vi snakket om det i dag ble han rasende. Kort fortalt - vi satt i et møte og han satt å fiklet med nøkler, papirer, plukket på et sår, gjespet, tygget tyggis høylytt, og gav generelt utrykk for at han kjedet seg. Jeg dultet forsiktig i han og hintet til at han skulle slutte. Så i dag når vi snakket om dette og jeg forklarte at jeg hadde dultet i han fordi jeg ikke synst man oppfører seg slik i møter ble han rasende. Sa at det var opp til han hvordan han ville oppføre seg og at jeg måtte bare godta at det var sånn han var. Jeg svarte ok, men da ville jeg helst ikke ha han med på flere møter. Da klikket det totalt for han, han kjeftet meg huden full og stormet så ut av leiligheten. Var jeg virkelig så urimelig ?Anonymous poster hash: b3cbf...902
Gjest Hummels Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 (endret) Jeg er også sånn når jeg kjeder meg, og irriterer det folk så sier de i fra. Jeg blir ikke rasende av den grunn. Prøv å snakk med han å si det er ingenting å klikke for. Hvis det ikke går an å snakke med han så sier du, skjerp deg, og går til han roer seg. Nei du var ikke urimelig. Endret 10. september 2014 av Baby_Blue
Gjest Sala21 Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Vel, må si jeg synes det er barnslig av folk som med vilje uttrykker at de kjeder seg på slike ting. Har de valgt å være med på et møte så ved de selv at det ikke alltid er bare morsomme ting som blir gjort der. Heller sjelden, så da må man kunne være voksen nok til å vise respekt for de som holder møtet...
Gjest Kaffelattn Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Mannen har vært sur i flere dager pga en episode for noen dager siden, og når vi snakket om det i dag ble han rasende. Kort fortalt - vi satt i et møte og han satt å fiklet med nøkler, papirer, plukket på et sår, gjespet, tygget tyggis høylytt, og gav generelt utrykk for at han kjedet seg. Jeg dultet forsiktig i han og hintet til at han skulle slutte. Så i dag når vi snakket om dette og jeg forklarte at jeg hadde dultet i han fordi jeg ikke synst man oppfører seg slik i møter ble han rasende. Sa at det var opp til han hvordan han ville oppføre seg og at jeg måtte bare godta at det var sånn han var. Jeg svarte ok, men da ville jeg helst ikke ha han med på flere møter. Da klikket det totalt for han, han kjeftet meg huden full og stormet så ut av leiligheten. Var jeg virkelig så urimelig ?Anonymous poster hash: b3cbf...902 Er han virkelig voksen? Jeg blir rystet og forferdet når jeg hører om eller ser slik oppførsel offentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Er han virkelig voksen? Jeg blir rystet og forferdet når jeg hører om eller ser slik oppførsel offentlig. TS Ikke bare er han voksen, han er på papiret over gjennomsnittet smart, har gått på alle de "riktige" privatskolene hvor jeg ville tro skikk og bruk, folkeskikk og hva som er sosialt korrekt har vært et stort tema. Virker som han har lært mer om å være høy på pæren Anonymous poster hash: b3cbf...902
Jade Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Om man ikke gidder å oppføre seg som folk, så får man holde seg hjemme. Jeg går ut i fra at du hadde visst det om det "feiler" han noe.
Miss Lucky Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 (endret) TS Foreldremøte i barnehagen Og der glemte jeg å være anonym Endret 10. september 2014 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Nei, du var ikke urimelig.Makan til oppførsel fra en voksen man. Her må man sette hardt mot hardt. Bytt låser på ytterdørene og pakk sakene hans. Anonymous poster hash: dbf57...e8e
Ferny Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Nei, du var ikke urimelig.Makan til oppførsel fra en voksen man. Her må man sette hardt mot hardt. Bytt låser på ytterdørene og pakk sakene hans. Anonymous poster hash: dbf57...e8e Er ikke alltid lett å LESE ironi, men regner med det er tilfellet her. But you never know... Uansett - ja, det var dårlig oppførsel. Og det var greit at du sa ifra. Men noen ganger er det vel heller underliggende faktorer som gjør at man reagerer litt urimelig på "tilsnakk". Kan godt hende han tok til seg det du sa, selv om det ikke virker sånn der og da. Personlig hadde jeg kanskje spurt hvorfor han ble så sint, og sagt at det i grunnen ikke er noen big deal. Men at du mener det er riktig å respektere de ansatte i barnehagen - som faktisk tar var på barna deres - og at du i utgangspunktet trodde han hadde samme oppfatning. Kanskje du får et fornuftig svar?
Miss Lucky Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Jeg gikk bare å la meg. Får se om jeg orker å ta det opp igjen i morgen
Sandie Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Jeg gikk bare å la meg. Får se om jeg orker å ta det opp igjen i morgen Hvor er mannen nå?
Miss Lucky Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Hvor er mannen nå? Han gikk først ut, men kom tilbake nå nettopp, så han er i stuen nå
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Han ble vel fornærmet, noen takler ikke kritikk da det kan ryste ved deres oppfattelse av seg perfekte selv. Anonymous poster hash: c5ede...238
Miss Lucky Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Han ble vel fornærmet, noen takler ikke kritikk da det kan ryste ved deres oppfattelse av seg perfekte selv. Anonymous poster hash: c5ede...238 Veldig godt mulig
Sandie Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Han gikk først ut, men kom tilbake nå nettopp, så han er i stuen nå Ok..kanskje han har roet seg ned litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå