Gå til innhold

"Her sitter jeg, syk og snørrete, og alt du tenker på er sex."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer er syke for tiden. Jeg har naturlig høy sexlyst, som også er høyere enn min samboer sin. Han har villet ha sex 2-4 ganger i uken de siste månedene, jeg kunne fint hatt flere ganger om dagen. Jeg må ofte "mase" om å få suge han eller om vi skal ha sex. Til slutt så "får" jeg litt sex før vi legger oss. Iallfall. Selv om vi er syke synes jeg han er deilig og sexy, og vi ligger jo og stryker på hverandre i sofaen. Så jeg har tullet litt om han vil ha seg et ligg/ha en bj, og har strøket han fra magen og ned på penis. Men nå virket han nesten sint og fornærmet. Jeg spurte om han ikke synes det er bra at jeg alltid er tent på han. Og da svarte han det jeg skrev i tittelen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føles nesten som han er lei av meg og sex med meg, for det har jo gradvis trappet seg ned de siste månedene også. Det første året hadde vi lang og god sex i helgen for da var vi uthvilt, men nå er vi mest ute og han sitter oppe på nach så lenge at han ikke orket sex etterpå heller.

Er jeg bare i overkant glad i sex. Er det ikke vanlig å tenne på kjæresten sin selv om man er syk? Eller er det naturlig å ville ha mindre og mindre sex. Jeg kjenner hvertfall at dette ikke er det ultimate for meg. Jeg blir sur og grinete når jeg er seksuelt frustrert, og det blir jeg når jeg får orgasme 2-3 ganger i uken.

Anonymous poster hash: edbb7...b3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er normalt, men når jeg og kjæresten er syk så har vi virkelig ikke lyst på sex. Det orker vi rett og slett ikke. Ingenting er verre enn å ligge der med snørrete og tett nese som blir verre for hvert hump. Ikke er det godt å røre på seg når man har vondt i kroppen heller. Og om det er masing hele tiden så skjønner jeg at han ikke har lyst.

Anonymous poster hash: afbf6...2c4

• Liker 16
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Så utrolig lite sensitivt av deg, TS...rimelig breialt.

Skrevet

Aner ikke hva som er normalt, men når jeg og kjæresten er syk så har vi virkelig ikke lyst på sex. Det orker vi rett og slett ikke. Ingenting er verre enn å ligge der med snørrete og tett nese som blir verre for hvert hump. Ikke er det godt å røre på seg når man har vondt i kroppen heller. Og om det er masing hele tiden så skjønner jeg at han ikke har lyst.

Anonymous poster hash: afbf6...2c4

Jeg skjønner hva du mener. Men hvis ikke jeg maser så blir det jo aldri sex. Han tar ikke initiativ.

Anonymous poster hash: 14309...ed5

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig lite sensitivt av deg, TS...rimelig breialt.

Hva er det som er lite sensitivt? At jeg stryker på han og spør om han har lyst å ha sex?

• Liker 1
Skrevet

Det høres jo ut som du maser mye og nesten dagelig. Enten må du nok finne deg i litt mindre eller finne en som er like sulten som deg

Anonymous poster hash: 8cd02...c26

• Liker 16
Skrevet

Hva er det som er lite sensitivt? At jeg stryker på han og spør om han har lyst å ha sex?

Du er lite sensitiv!

Skrevet

Skjønner godt han blir irritert hvis du til og med 'maser' om sex når han er syk. Sex er ca det siste jeg tenker på når jeg er syk i alle fall...

Anonymous poster hash: 3b2d2...3f2
  • Liker 14
Skrevet

Jeg og samboer er syke for tiden. Jeg har naturlig høy sexlyst, som også er høyere enn min samboer sin. Han har villet ha sex 2-4 ganger i uken de siste månedene, jeg kunne fint hatt flere ganger om dagen. Jeg må ofte "mase" om å få suge han eller om vi skal ha sex. Til slutt så "får" jeg litt sex før vi legger oss. Iallfall. Selv om vi er syke synes jeg han er deilig og sexy, og vi ligger jo og stryker på hverandre i sofaen. Så jeg har tullet litt om han vil ha seg et ligg/ha en bj, og har strøket han fra magen og ned på penis. Men nå virket han nesten sint og fornærmet. Jeg spurte om han ikke synes det er bra at jeg alltid er tent på han. Og da svarte han det jeg skrev i tittelen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føles nesten som han er lei av meg og sex med meg, for det har jo gradvis trappet seg ned de siste månedene også. Det første året hadde vi lang og god sex i helgen for da var vi uthvilt, men nå er vi mest ute og han sitter oppe på nach så lenge at han ikke orket sex etterpå heller.

Er jeg bare i overkant glad i sex. Er det ikke vanlig å tenne på kjæresten sin selv om man er syk? Eller er det naturlig å ville ha mindre og mindre sex. Jeg kjenner hvertfall at dette ikke er det ultimate for meg. Jeg blir sur og grinete når jeg er seksuelt frustrert, og det blir jeg når jeg får orgasme 2-3 ganger i uken.

Anonymous poster hash: edbb7...b3e

Snu på rollene, hvordan hadde det vært da, for deg?

Anonymous poster hash: 59f94...45f

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Men hvis ikke jeg maser så blir det jo aldri sex. Han tar ikke initiativ.

Ingenting er så turn-of som kronisk sex mas TS....

• Liker 17
Skrevet

Er som deg jeg ts. Må være veldig syk for å ikke klare sex. Han burde da klare å bli sugd :P

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Når du ikke kan ta på partneren din uten at det skal ende i sex så forstår jeg godt at partneren blir dritt lei. Fysisk kontakt og fysisk nærhet handler om mye mer enn sex. Tipper han føler seg som en vandrende dildo med null verdi i form av det mennesket han faktisk er.

Når han er syk så trenger han en klem, et smil og noe som lindrer smerten (NEI! Det er IKKE sex!!!). Din reaksjon er jo "Åh! Du er syk! Skal vi pule?" Weeeheeeyyyyyy så spennende... :roll: Du gir jo totalt faen i hans tanker og følelser.

Sånn, nå kan du vise dette til typen din, så forstår han nok at han er urimelig som krever sex hele tiden.

• Liker 21
Skrevet

Får han noen gang mulighet til å ta initiativ? Eller er sexmaset ditt så konstant at han egentlig er dritt lei? Og skjønner han godt. Ikke alle som er så spesielt lysten på sex når de er syke. Start å tenk med litt annet enn musa di kanskje?

Anonymous poster hash: 0c9c3...438

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes dere legger inn veldig mye ord og handlinger i situasjonen min som absolutt ikke er tilfellet.

Jeg maser ikke konstant om sex. Jeg stryker på han 24/7 og med tanke på at vi har sex ca 3 ganger i uken er det vel logisk at ikke all kos må være sex. Jeg stryker han på ryggen og klør han i hodet i timevis hver eneste dag. Jeg er generelt en veldig kjærlig og kosen person. Jeg er syk jeg også, men sexen vi har er ikke akkurat akrobatikk, det er snakk om 2-3 minutter.

Skrevet

Når du ikke kan ta på partneren din uten at det skal ende i sex så forstår jeg godt at partneren blir dritt lei. Fysisk kontakt og fysisk nærhet handler om mye mer enn sex. Tipper han føler seg som en vandrende dildo med null verdi i form av det mennesket han faktisk er.

Når han er syk så trenger han en klem, et smil og noe som lindrer smerten (NEI! Det er IKKE sex!!!). Din reaksjon er jo "Åh! Du er syk! Skal vi pule?" Weeeheeeyyyyyy så spennende... :roll: Du gir jo totalt faen i hans tanker og følelser.

Sånn, nå kan du vise dette til typen din, så forstår han nok at han er urimelig som krever sex hele tiden.

Nå er det jeg som "krever sex", ikke han. Jeg gir ikke faen i hans tanker og følelser. Vi koser og har det hyggelig held tiden. Litt (mer) sex iblant er ikke så mye forlangt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dere legger inn veldig mye ord og handlinger i situasjonen min som absolutt ikke er tilfellet.

Jeg maser ikke konstant om sex. Jeg stryker på han 24/7 og med tanke på at vi har sex ca 3 ganger i uken er det vel logisk at ikke all kos må være sex. Jeg stryker han på ryggen og klør han i hodet i timevis hver eneste dag. Jeg er generelt en veldig kjærlig og kosen person. Jeg er syk jeg også, men sexen vi har er ikke akkurat akrobatikk, det er snakk om 2-3 minutter.

Kanskje han er litt lei av at du er verre enn en innpåsliten bikkje?

• Liker 8
Skrevet

Kanskje han er litt lei av at du er verre enn en innpåsliten bikkje?

Jeg hadde vært overlykkelig om jeg hadde hatt en kjæreste som likte å kose med meg og tente på meg, hvorfor er det en fæl ting i deres øyne?

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Så sex er en plikt man skal gjøre, selv om man er kvalm, knapt får puste og har vondt over alt? Når ble det slik?

Skrevet

det er snakk om 2-3 minutter.

Da kan du like gjerne ta deg en runk. Jeg føler meg ikke fresh når jeg er forkjøla.

Hvis det er viktig for deg å ha sex hver dag, flere ganger daglig, bør du finne deg en albaner e.l. med dårlig kvinnesyn. Andre menn vil gjøre andre ting med kjæresten enn å ha sex, spesielt etter lang tid i forhold.

Høres ikke ut som særlig spennende sex heller, siden det er over på 2-3 min.... Ikke rart han ikke orker.

Anonymous poster hash: a2f63...e2a

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vært overlykkelig om jeg hadde hatt en kjæreste som likte å kose med meg og tente på meg, hvorfor er det en fæl ting i deres øyne?

Jo da. Men alt med måte. Om du stryker på han 24/7 og bruker timer hver dag på å klø på han så han det være i det meste laget for ganske mange.

Hadde du holdt på slik her, hadde du fått beskjed om å gå og legge deg på plassen din til slutt... Folk som er in your face konstant er slitsomt.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...