Gå til innhold

Hva vil han, 4 år i vasken! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er utlending, men har studentvisa.Han har i 4 år sagt at han vil gifte seg med meg. Han begynte med å si det over middagsbordet: kjære, gift deg med meg! Jeg nølte siden vi den gang ikke kjente hverandre og fordi han tok litt lett på det. Etter det har han jevnlig spurt og fått inn det med ønske om barn og ekteskap inn i samtaler, sanger og setninger. Det ble nesten unaturlig mye fokus på det med giftemål. Jeg vil jo også at han frir på en ordentlig måte. Dette har jeg også sagt. Nylig sa han at han skulle overraske meg. Han sto ved smykkeskrinet mitt og så på ringene. Tok de opp og spurte hvilke heg likte. Han tok en ring i lomma og sa, hehe..låner med meg denne. Helgen kom, men ingen overraskelse. Ferien kom, ingen overraskelse. Jeg spurte hva som skjedde med overraskelsen. Da lo han og sa, ikke nå kjære. Jeg sa til slutt: la oss gifte oss til jul. Da nølte han og svarte ikke. Han har holdt på sånn i 4 år og har ved flere anledninger sagt at " når ferien kommer, da skal du få en overraskelse som jeg vil at skal vare livet ut". Han vingler frem og tilbake, men gjør ikke noe. Føler jeg blir holdt for narr. Jeg kjenner familien hans og jeg tror at han elsker meg. Men, er han egentlig villig til å fri? Hvorfor vil han ikke når jeg setter et tidspunkt i nær fremtid? Vil han egentlig hjem? Han sier jo til meg at han vil være her

Anonymous poster hash: 78539...73c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ha varig opphold i hvert fall.

Men vil egentlig ikke gifte seg for å få det?

Hvor lenge har han visa og hvor kommer han fra?

Anonymous poster hash: c69a7...176
Skrevet

Sånn jeg tror det er, så er drømmene hans i hjemlandet. Han ønsker en fremtid der, men vet at det er vanskelig. Samtidig er heg kvinnen i hans liv, sier han. Han er flink med ord og følelser. Jeg har jobbet med det målet han til meg sier å ha: være her og stifte familie. Derimot stider hans strategi, for mens jeg legger grunnmuren fir oss, har han planer om business i hjemlandet. Jeg konfronterer han, og han svarer at han gjør dette for å uansett ha en mulig inntekt i hjemlandet ( gjør det for oss) Han sier at han har meg i planene, men jeg har begynt å tvile. Jeg sier at det er utelukket for meg å flytte. Han vet det. Samtidig sier han " se for deg oss to i byen min" og jeg sier" men vi skal jo bo her. " Da nikker han og beroliger meg med at vi selvsagt skal bo her. Går inn i det femte året nå! Er 30 ! Det har begynt å plage meg.

Skrevet

Men hvor er han fra?

Anonymous poster hash: 7eb9e...0fc
Skrevet

Dette lukter !

Ikke la han lure deg med til hjemlandet for da kommer du kanskje aldri ut igjen !

Anonymous poster hash: bc8cd...a3a

Skrevet

Tja, det lukter litt svidd, men hvis du absolutt vil gifte deg med ham, kan du jo fri selv.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvor er han fra? Hva er hans økonomiske status og situasjon i hjemlandet?

Skrevet

Han er fra Frankrike. Middelklassefamilie. Er sterkt knyttet til familien, men fremtiden er sikrere her og det er han enig i. For meg er all romansen i ekteskap vraket etter så mange falske forhåpninger. Tror ikke på han lenger. For meg er ikke bryllup og ekteskap viktig, men oppholdstillatelse. Jeg sa at vi burde gifte oss, men så nøler han! Når dette er det han så gjerne ville. Er det lov å tro at han holder meg på gress? Da jeg kjøpte meg en ring sist, spurte han " så du bruker 6,5? Haha, flaks a gitt" Men det er jo bare tull. Det er ingen ring, og det er bare tomme ord. TS

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fransk statsborger? Da er det ikke oppholdstillatelse han er ute etter.

Skrevet

Det dummeste av alt er at han studerer i en annen by. Jeg flytter pga. Jobb. Vi må for å få inntekt nok til opphold. To år i avstand, i samme land. Og nå vet jeg ikke en gang om det blir noe fremtid, siden han bare tuller. Det er når vi treffes at han forbereder meg på frieri. Minst 6 ganger på disse 2 årene har han klartgjort meg på at han skal fri når vi besøker hverandre. Stort sett er det jeg som drar i helger.TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...