AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Akkurat nå ser jeg ut som det pizza trynet. Det er så ille at jeg ikke vil gå ut døren. Jeg har prøvd alt for å bli kvitt kvisene, men ingen ting funker. Tror jeg trenger noe sterkere for å bli kvitt de. Kan noen anbefale noe på resept som faktisk funker? Jeg blir gal snart Anonymous poster hash: a116a...064
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg slet en del med kviser, og for 3-4 uker siden begynte jeg å vaske ansiktet med først en våt, varm klut (for å fjerne fett, ikke gnikke, med gå litt forsiktig over) og deretter tok jeg så kaldt vann som mulig på den, og la oppå ansiktet samtidig som jeg gnidde bittelitt. Før jeg "klapper" på ansiktet med et tørt håndkle. Da ble ansiktet "tørt" og normalt frem til neste kveld. Nå har jeg ingen kviser! Bortsett fra sånne bittebittesmå som kommer over natten av og til, men som jeg bare kan skrape bort med neglen. Funket hvertfall for meg med fet, oljete hud. Tviler på at det funker om du har tørr hud(?) Sluttet forøvrig helt med ansiktssminke for 2-3 uker siden, og det føles helt utrolig deilig å kunne gå uten! Ellers har jeg hørt at p-piller funker for mange, men det funket dessverre ikke for meg. (Følte nesten det bare ble verre) Hvis du ikke har prøvd dette, synes jeg det er verdt et forsøk Sender deg en god klem, skjønner hvor mye det svir på selvtilliten Anonymous poster hash: 894be...c98
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg har tørr hud og p piller funker ikke. Ja det er helt jævlig! Hater det Anonymous poster hash: a116a...064
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Kan du si litt spesifikt hva du har prøvd? Hvilke produkter og kombinasjoner og hvordan huden din reagerte på dem, hvis ikke er det veldig vanskelig å skulle anbefale noe. Anonymous poster hash: fe305...49e
2shy Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Hvis du virkelig vil ta knekken på kvisene; slutt å spise ferdigmat, sukker, hvete, transfett, o.l Spis ren mat, mye grønt hver dag, og drikk mye vann. Hva som kommer ut av huden din gjenspeiler seg i all hovedsak hva du spiser/drikker.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Hvis du virkelig vil ta knekken på kvisene; slutt å spise ferdigmat, sukker, hvete, transfett, o.l Spis ren mat, mye grønt hver dag, og drikk mye vann. Hva som kommer ut av huden din gjenspeiler seg i all hovedsak hva du spiser/drikker. Jeg spiser sunt nesten hele tiden ,så er nok ikke derforAnonymous poster hash: a116a...064 1
2shy Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Jeg spiser sunt nesten hele tiden ,så er nok ikke derforAnonymous poster hash: a116a...064 Hva spiser og drikker du normalt på en normal dag? Kan være det er noe du reagerer på.
Kreps1 Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 (endret) Roaccutan. Personlig har jeg veldig god erfaring, samt venner og brødre har det samme. Kjapt google-søk viser at for de som virkelig sliter med kviser, er det Roaccutan som er det eneste som hjelper. Disse får man ikke reseptfritt, og for noen år siden måtte man først bli henvist til hudlege før man fikk resept. Hvordan det er i dag er jeg ikke sikker på. Endret 10. september 2014 av Kreps1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Dessverre skal det godt gjøres at noe du bruker utvendig, som såper og kremer osv, fungerer. Det du burde gjøre er å få tak i A-vitamin. Dette kan skaffes fra helsekostbutikker i utlandet. Ta en relativt stor dose av dette hver dag i et par mnd, og jeg kan nesten garantere at du blir kvitt problemet. Jeg gjorde det, og ble helt kvitt kvisene Anonymous poster hash: 262da...92e
Kira-delta Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Castorolje, det fungerte på ryggen og skuldrene mine
Kreps1 Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Dessverre skal det godt gjøres at noe du bruker utvendig, som såper og kremer osv, fungerer. Det du burde gjøre er å få tak i A-vitamin. Dette kan skaffes fra helsekostbutikker i utlandet. Ta en relativt stor dose av dette hver dag i et par mnd, og jeg kan nesten garantere at du blir kvitt problemet. Jeg gjorde det, og ble helt kvitt kvisene Anonymous poster hash: 262da...92e Roaccutan er beslektet med a-vitamin. Men dette er et fettløslig vitamin og kan være veldig skadelig i for store mengder. Man bør derfør forføre seg med lege først.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Jeg har verdens beste tips. Jobbet i velværesalong, med de beste produktene jeg noensinne har vært borti. Dette er ikke noe jeg bare sier, selv om sikkert alle vil si noenlunde det samme om et godt produkt de kommer over. Uansett; produktene heter Elixir Cosmeceuticals. Du kan sjekke på nettet hvor de fås kjøpt. Vet ikke hvor du er fra i Norge? Er uansett enkelt dersom du googler produktnavnet og sted:) Over til produktene: Disse fungerer både for de med tørr og fet hud, da de fleste produktene inneholder glycolsyre -> glycolsyren er unik ved at den vil balansere hver enkelt type problemhud mot en balansert og sunn hud; du trenger dermed ikke bekymre deg for at produktene skal gjøre problemhuden din værre, enten om det er tørr, fet eller blandingshud eller sensitiv hud det er snakk om her Når det gjelder kvisene: glycolsyren vil fungere slik at den peeler huden din; slik at huden alltid er ren for smuss og andre ting som kan tette igjen porene. Syren bidrar dessuten til å minske synligheten på porene i ansiktet ditt, fjerne fine linjer og redusere rødhet. Elixir Cosmeceuticals går mot det farmasøytiske, og er derfor innen legemiddelindustrien ekstremt gode produkter!!!!! Alle som har prøvd er seriøst i ekstase, og jeg overdriver ikke engang. Anbefaler rensen (gentle clanser), glycolpads m/ 5 eller 10 % og niactil (gelekrem) Lykke til Anonymous poster hash: 14af7...f02
Libertas Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Kinesisk leire! Fåes kjøpt på Boots apotek. Renser ansiktet først med en scrub fra Dermalogica, og så smører jeg leire på og lar sitte på i 20 minutter. Gjør at kvisene blir raskere modne og raskere borte, og den tar hudormene også
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Epiduo! Har prøvd Isotretinoin, men det var Epiduo som omsider tok knekken på kvisene. Nå har jeg nesten aldri kviser lengre :DAnonymous poster hash: 19645...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå