Gå til innhold

Blir menn på 165 cm regnet som kortvokste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 3182f...258

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv: jeg stemmer "ja"

Skrevet

Det er 15 cm lavere enn snittet. Blir som jenter på 155 cm. Hva man legger i kortvokst er vel ellers subjektivt.

• Liker 1
Skrevet

De er lave, men man må vel være under 150 cm for å regnes som kortvokst.

• Liker 6
Skrevet

Ikke som i "dverg" men i "mann som er ganske så liten av vekst"

Anonymous poster hash: da250...ce7
  • Liker 6
Skrevet

For menn er vel grensa 1.61 for å bli regnet som kortvokst i Norge. Så 1.65 er i nedre sjikt, ja.

Anonymous poster hash: 1bf09...f27

• Liker 3
Skrevet

Grense er vel 160 cm for menn og 150 cm for kvinner? Men man er jo ikke nødvendigvis kortvokst (dverg) fordi man er lav. Kortvokste personer har jo også andre særtrekk som kortere armer og ben i forhold til kroppen, enn hva mennesker med normal vekst har, hvis noen skjønner hva jeg mener... Jeg kjenner en mann som er 159 cm, men han er ikke kortvokst, bare lav.

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste, TS, er at du finner noen som du er drømmemannen til. :)

Anonymous poster hash: 947d2...a22
  • Liker 2
Skrevet

Nei, man er bare veldig lav

• Liker 1
Skrevet

Er 173 lavt for å være gutt?

Anonymous poster hash: f5872...b2e
Skrevet

En mann på 165 er ikke kortvokst pr definisjon.

Anonymous poster hash: f2c92...2dd

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste, TS, er at du finner noen som du er drømmemannen til. :)

Anonymous poster hash: 947d2...a22

Haha dette handler ikke om meg. Jeg er ikke engang mann :P

Skrevet

Grense er vel 160 cm for menn og 150 cm for kvinner? Men man er jo ikke nødvendigvis kortvokst (dverg) fordi man er lav. Kortvokste personer har jo også andre særtrekk som kortere armer og ben i forhold til kroppen, enn hva mennesker med normal vekst har, hvis noen skjønner hva jeg mener... Jeg kjenner en mann som er 159 cm, men han er ikke kortvokst, bare lav.

Det er 150 cm for begge kjønn i følge blant annet Norsk interesseforening for kortvokste. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet?

Jeg er 1,62 cm høy og elsker høyden min. Det som gjelder er en fin personlighet, glimt i øyet og pågangsmot. Så jeg er kortvokst i følge statistikken og kunne ikke gitt mer blaffen i det.

• Liker 3
Skrevet

En så liten mann er totalt turn off!

Menn skal være "store og sterke" :).

Anonymous poster hash: 78224...265

• Liker 1
Skrevet

En så liten mann er totalt turn off!

Menn skal være "store og sterke" :).Anonymous poster hash: 78224...265

Du vet at sterk ikke liker i høyde cm over bakken sant? På samme måte som IQ ikke ligger i skosålene?

Anonymous poster hash: 8e09d...0c4

• Liker 5
Skrevet

Jeg reagerer faktisk ikke så mye, så lenge gutter/menn er på lik høyde som meg eller høyere. Jeg er forresten 165. Det kommer også litt an på kroppen, om de kler å være lav. Men de er jo ikke kortvokst av den grunn....

Skrevet

Jeg vil si det er kortvokst ja. Men med litt såle på skoene kan man kjapt legge til noen cm. slik at man blir 170. Da er man mer innenfor normalen, selv om det fortsatt er ganske lavt.

Anonymous poster hash: d3689...eea
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er jente på 162. Så lenge han ikke er lavere enn meg så gjør det ingenting for meg om vi er like høye, eller hvor høy han er.

Anonymous poster hash: f5872...b2e
Skrevet (endret)

Jeg vil si det er kortvokst ja. Men med litt såle på skoene kan man kjapt legge til noen cm. slik at man blir 170. Da er man mer innenfor normalen, selv om det fortsatt er ganske lavt.

Anonymous poster hash: d3689...eea

Normalen har jo alltid betydd det eneste rette i ethvert samfunn, til enhver tidsepoke og forandres jo aldri...

Endret av extra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...