AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg var innom mamma istad og skulle hente noe. Hun sa jeg burde få en time til legen for noe som forsåvidt var okei, noe som skulle sjekkes. Så kom hun inn på prevensjon, som helt sikkert var det hun egentlig ville ha meg til legen for. Hun skyldte på at pappa var bekymra. Jeg slang igjen døra uten et svar og dro hjem der jeg begynte å gråte. Jeg er så lei av at hun skal kontrollere meg og behandle meg som en unge! Hun har alltid vært sånn. Noen ganger er hun hyggelig og grei, jeg er det tilbake og alt er bra. Innimellom. Når det tar slutt angrer jeg hver gang på at jeg lar meg "lure". Det virker ikke som hun greier å behandle meg som en voksen. Det er vel på tide når jeg er 28!? Noen andre som har det på samme måte? Anonymous poster hash: 20398...8ed
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg vil jo gjerne at noe kan gjøres med det, at hun kan forandre seg. Men det er vel å håpe på for mye? Blir så sliten av å ha det sånn. Veit ikke hva jeg skal gjøre lenger, vil jo helst ikke kutte kontakten heller...Anonymous poster hash: 20398...8ed
Pottepalme Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Hæ? Er det ikke bare å svare at det klarer du ordne med selv?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Voksne mødre forandrer seg skjelden eller aldri, beklageligvis! Enten må du kutte kontakten, eller så må du akseptere mra di som hun er, tror ikke det finnes noen mellomting? Hva tror du selv?Anonymous poster hash: 1b6fd...e5c
Gjest Uhumskheter Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Bare jatt med og så tar du avgjørelsene på egenhånd senere.
Jade Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Vil du bli behandlet som en voksen, så må du slutte å storme ut døren på den måten. Fortell heller på en voksen måte at prevensjon har du brukt i 12 år, så det er ingen grunn til bekymring.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Hæ? Er det ikke bare å svare at det klarer du ordne med selv? Det har jeg prøvd, med både dette og andre ting. Hun bryr seg med alt mulig! Det er vel unormalt at foreldre maser på voksne unger om prevensjon!?Anonymous poster hash: 20398...8ed
Pottepalme Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Det har jeg prøvd, med både dette og andre ting. Hun bryr seg med alt mulig! Det er vel unormalt at foreldre maser på voksne unger om prevensjon!?Anonymous poster hash: 20398...8ed Ja, jeg hadde ikke likt det ihvertfall. Tror ikke jeg hadde kuttet kontakt med mora mi for det, men hadde nok bare oversett det.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Vil du bli behandlet som en voksen, så må du slutte å storme ut døren på den måten. Fortell heller på en voksen måte at prevensjon har du brukt i 12 år, så det er ingen grunn til bekymring. Joda, det har jeg gjort mange ganger. Men det hjelper ikke, virker ikke som hun hører etter. Jeg skal få en time hos legen og ordne det, har hatt planer om det. Har vært sammen med kjæresten i rett over ett år og ville vente for å være sikker på oss. Har litt problemer med hormoner.Anonymous poster hash: 20398...8ed
Jade Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Litt off topic, men kobberspiral er supert om en ikke vil bruke hormonprevensjon!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Litt off topic, men kobberspiral er supert om en ikke vil bruke hormonprevensjon! Er det greit når man ikke har født? Har bare hørt noe om det, er kanskje feil.Anonymous poster hash: 20398...8ed
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Har ei venninne som ikke tåler hormonprevensjon, og hun fikk kobberspiral uten å ha født. Hun fikk deretter alle tegnene på kobberforgiftning, og valgte å ta den ut. Anonymous poster hash: f7f5f...c7f
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Mine foreldre var også slik lenge, til jeg hadde passert tredve. Ja det er irriterende, men har du sagt det til dem? Synes reaksjonen din er litt overdrevet, hva med å si det til dem istedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå