Gå til innhold

Få mindre rumpe og lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at det sikkert er en hel haug med slike tråder her, men gidder ikke å bla gjennom, så bare spør jeg :) Det har seg sånn at jeg er typisk pæreform, tynn oppe og stor nede. Prøver å slanke meg nå etter at jeg har gått opp litt for mange kg, da hovedsakelig på rumpen og lårene. Har vært gjennom en slankeprosess tidligere hvor jeg gikk ned 10 kg. Problemet da var at jeg ble syltynn oventil, mistet puppene og bena stakk ut overalt. Over rumpen og lårene ble jeg betraktelig mindre. Problemet var da jeg begynte å spise for mye, hvor kiloene raste på. Overkroppen min er jeg fornøyd med nå, men rumpen og lårene mine er store! Hva kan jeg gjøre for å få disse delene mindre? Jeg trener ikke på treningsstudio, men har et strikk hjemme for å trene armene, vet ikke om det kan brukes til øvelser for rumpe og lår også? Alle tips tas imot med takk :D

Anonymous poster hash: 09b68...3ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal beholde dem. Sånt er jo ganske lekkert.

Anonymous poster hash: b2d43...279
  • Liker 1
Skrevet

Trener du i det hele tatt underkroppen noe nå da?

Anonymous poster hash: 78163...c9a
Skrevet

Du må nok desverre ned i fettprosent. Men bygg muskler i overkropp slik at du ikke blir beinete. Fordelen med styrketrening er jo at man kan forme kroppen slik en vil, så sant kostholdet er på plass.

Anonymous poster hash: f27e2...1af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...