AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg har innsett at dette er min største frykt i når det kommer til "voksen-livet". Det at når jeg og min kjæresten skal få barn i fremtiden at vi glemmer hverandre og kyssing, holde hender, kosing blir litt glemt og ikke så viktig lengre når barn og hverdags-livet tar så mye mer plass... selv er jeg veldig kosen og samme er min kjærest og jeg merker at jeg blir litt lengtene etter han hvis vi er sammen og for eksempel vi våkner i hver vår ende av sengen eller han bare snur seg rundt for å sove. Da kjenner jeg en klump i magen og er redd for det er slik livet vil bli når man ikke lenger er to. VIL veldig gjerne høre erfaringer fra andre som er i situasjon med barn og hvordan dere løser hverdagen som kjærester og foreldre. Anonymous poster hash: 3d45a...ad4
Eplemos Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Om det er din største frykt så har du det jammen godt...
Mersh23 Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Utrolig! Jeg har følt det samme i hele dag!
Gjest Malanthor Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Er ikke til og komme unna at barn kan forandre ting for foreldrene. Det trenger ikke å gjøre det by all means, men det skjer unektelig alt for ofte. Hvis du vil ha barn får du gjøre ditt for at det ikke skal skje. Bare vær klar over at ting kommer til og forandre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå