Gå til innhold

SE tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den angående at hun reiste hjem fra Afrika?

Jeg skrev et saklig innlegg der om hvor kritikkverdig jeg synes det er at hun reklamerer for GoXplore (et firma som driver uetisk virksomhet med å sende jenter til Afrika for å "redde løvene", selv om de vet godt at løvene blir solgt når de blir store og ender opp som jakttrofeer til slutt).

Jeg fylte gårdagen med andre ting enn å følge med her, så jeg vet ikke hvordan tråden utviklet seg etter det, men jeg så i alle fall ingen grunn da til at den skulle bli slettet. Det er typisk Kvinneguiden å sensurere kritikk, mens usaklig drittslenging får pågå i evigheter uten at noen griper inn.

Tydeligvis er det lov å skrive at noen ser stygg ut, men ikke at personen tar uetiske valg. Hva slags tulleforum er dette? Det er helt meningløst med et diskusjonsforum som ikke tillater diskusjon.

Anonymous poster hash: 36d9a...84e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden ble den tråden slettet?

Jeg så heller ikke utviklingen utover kvelden, men et eller annet har kanskje skjedd for den tråden var definitivt på et saklig nivå. Veldig rart å slette hele tråden heller enn å redigere bort useriøse innlegg uansett.

Anonymous poster hash: 1d4a0...1fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg skjønner heller ikke hvorfor den ble slettet. Tråden om Helene Drage er myyyye verre.

Anonymous poster hash: 23a78...b04
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...