AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hei! Jeg er ei jente på 20 som bor i Bergen. Jeg merker at jeg sliter endel sosialt ift det at jeg ikke greier å få meg noen venner. Jeg har egentlig hele livet vært en veldig sosial jente med stor omgangskrets, men etter at jeg flyttet så merker jeg at jeg ikke greier å få kontakt med noen. Er det noen som har noen tips til å få seg noen venner her? Jeg er så utrolig lei av å sitte alene! Anonymous poster hash: 7c623...982
minister-mio Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Kan du gå ut å ta deg en pils? Melde deg inn i en klubb eller et idrettslag?
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Send meg gjerne en pm! Bor i Bergen jeg også 2
B20 Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Så trist å høre, sender deg en klem Hva med å prøve å dra ut på bar( mye pratsomme jenter du kan møte på do ) treningsenter ?, de du jobber/studerer med?
Budsom Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Kan sende meg om også. Nettopp begynt å studere i Bergen! :-)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Ingen fritidssysler da? Det er jo en super måte å møte nye folk på! Anonymous poster hash: d4766...868
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Tusen takk for alle svar. Jeg har sendt dere en PM alle sammen :-) Så trist å høre, sender deg en klem Hva med å prøve å dra ut på bar( mye pratsomme jenter du kan møte på do ) treningsenter ?, de du jobber/studerer med? Problemet mitt er egentlig at jeg ikke greier å få til noe kontinuerlig fordi alle har sine egne venninner og egne interesser, og når jeg spør om å finne på noe så føler jeg meg mer til bry enn det å faktisk være venninne. Jeg er vel egentlig ikke helt der enda, der jeg faktisk tør å sitte på bar alene. Hadde sikkert tisset på meg av frykt Jeg føler alle i denne alderen har sine egne venninner, og ikke trenger flere selv om jeg vet det ikke stemmer og det er flere som sitter alene. Anonymous poster hash: 7c623...982
gele Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Jeg bor også i bergen! Send meg gjerne en pm :D
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Jeg føler alle i denne alderen har sine egne venninner, og ikke trenger flere selv om jeg vet det ikke stemmer og det er flere som sitter alene. Anonymous poster hash: 7c623...982 Mange har sine egne venner. Men Bergen er en studentby med mange innflyttere, det er tidlig på året og en helt fersk undersøkelse viser at så mye som 25% av alle studenter er ensomme. Så selv om de har venner er gjerne de vennene langt borte. Og som du selv skriver, du vet det godt! Anonymous poster hash: dbea1...066
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Mange har sine egne venner. Men Bergen er en studentby med mange innflyttere, det er tidlig på året og en helt fersk undersøkelse viser at så mye som 25% av alle studenter er ensomme. Så selv om de har venner er gjerne de vennene langt borte. Og som du selv skriver, du vet det godt! Anonymous poster hash: dbea1...066 Ja, du har helt rett. Det er bare det å finne de som er alene, eller noen som er mottakelige til å "få" meg med i gjengen. Jeg har nå vært så heldig å få flere svar her i denne tråden Det setter jeg veldig stor pris på! Anonymous poster hash: 7c623...982
Gjest Jon blund Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 (endret) Hei! Jeg er ei jente på 20 som bor i Bergen. Jeg merker at jeg sliter endel sosialt ift det at jeg ikke greier å få meg noen venner. Jeg har egentlig hele livet vært en veldig sosial jente med stor omgangskrets, men etter at jeg flyttet så merker jeg at jeg ikke greier å få kontakt med noen. Er det noen som har noen tips til å få seg noen venner her? Jeg er så utrolig lei av å sitte alene!Anonymous poster hash: 7c623...982 Nå vet jeg ikke hvordan det er å være være innflytter til bergen. Men de fleste studentene holder seg for seg selv med andre studenter. Bor midt oppi smørøyet og er er det ikke mange bergensere. Nåvell, meld deg inn i noen tur grupper. Se etter andre som sitter litt alene og virker motagelig, slå av en prat. Tørr litt, er så mange som er enormt flaue. Eneste gangene de greier å snakke med ukjente er når de er fulle. Bare til å gi en lyd om du har lyst å finne på noe, har en stor vennekrets rundt om i bergen og vi finner på alt mulig rart=) Endret 11. september 2014 av Jon blund
masekopp Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Jeg er 21 år og bor også i Bergen. Du kan sende meg pm om du vil også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå