AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Har den siste måneden hatt et av og på forhold med en venninne. Det startet med at vi begynte å tilbringe mye tid sammen med andre venner, for så å utvikle seg til at vi fikk mye alenetid sammen. Etterhvert begynte vi å sitte i armkroken til hverandre og sove sammen og kose, men aldri noe seksuelt. Tilslutt kom praten og hun lurte på om jeg hadde følelser, jeg svarte at jeg ikke var forelsket men at jeg likte henne godt og følte ting kunne utvikle seg. Hun sa hun var tiltrukket av meg og at hun hadde det veldig bra med meg, men at hun ikke var klar for noe forhold. Jeg taklet ikke dette så veldig bra og sa jeg ville ha avstand, hun virket ikke så veldig glad for dette men viste meg forståelse. Så gikk det vel 5 dager før hun tok kontakt, til tross for at jeg sa jeg ikke ville hun skulle det. Vi møttes og fikk pratet ut og ble enige om å bare være venner.Etter dette dro jeg på ferie i 2 uker og vi hadde bare litt kontakt på telefon Når jeg kom hjem igjen så var hun veldig på meg, vi hang sammen hver dag og hun ringte meg i hytt og pine. Vi endte opp med å sove sammen og plutselig kysser hun meg og spør meg hvordan ting føles. Hun sier også at hun har savnet meg utrolig mye og at hun tenker på meg hele tiden. Vi har også sex for første gang. Den neste uken bor vi omtrent sammen og har sex hver dag, alt er fint og flott. Før ting plutselig snur igjen... Hun skylder på ting som at hun er sliten og har mye ting som foregår i livet sitt og at hun derfor ikke kan sove sammen hver dag og være sammen hele tiden. Jeg skjønner at det ligger noe bak og tar det opp igjen med henne. Hun sier igjen at hun ikke er klar for et forhold og at hun vil ha litt tid for å kjenne på hvordan det føles når vi er fra hverandre. Hun er veldig klar på at hun ikke kan gå inn i et forhold pga livssituasjonen akkurat nå, men at når ting har fått stabilisert seg så kan det fort skje hvis vi begge føler for det. Jeg viser forståelse, men egentlig begynner jeg å få litt nok. Jeg har en ganske hektisk hverdag og har mye som skjer i livet mitt så en dødfødt flørt er ikke det jeg trenger nå. Ihvertfall ikke når det er følelser i bildet. Jeg liker jenta veldig godt og jeg føler hun liker meg også, men som sagt er det andre ting som står i veien. Dette gjør meg veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre.. Grunnen til at hun ikke er klar er flere, hun kom for et par måneder siden ut av et dårlig forhold. Hun går siste året på høyere utdanning som tar mye tid, og hun er i en liten økonomisk knipe(ikke noe betydelig). Alt dette gjør at hun ikke da ikke vil i et forhold og hun sier hun først må få litt koll på seg selv. Dette ble veldig langt men håper noen tar seg tid til å lese. Jeg sitter med et skikkelig dilemma nå og aner ikke om jeg skal fortsette å prøve eller bare trekke meg unna. Jeg forstår henne, men samtidig må jeg sette meg foran henne. Hun har sagt at jeg står fritt til å rote med andre, men at hun har en eierfølelse for meg så hun vil neppe reagere positivt. Rote med masse jenter er liksom litt min måte å ta avstand for følelser på. Anonymous poster hash: 1035a...61e
Gjest Haaploes Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 "Hun har sagt at jeg står fritt til å rote med andre, men at hun har en eierfølelse for meg så hun vil neppe reagere positivt." - sånne jenter er så innmari irriterende. Finn ut hva du vil. Vil du ha et forhold med henne? Si at enten får dere ha et forhold, eller så er du nødt til å gå videre. Å være i et forhold betyr jo ikke at man trenger å leve sammen 24/7, det betyr at man er enige om å være sammen.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg føler meg ganske sikker på at jeg vil ha et forhold med henne. Men for at det skal skje så må jeg "vente til hun er klar". Og når denne ventetiden er over har jeg ingen garanti for at det blir noe uansett. Vi har hatt ganske åpen kommunikasjon, og hvis jeg stiller et ultimatum får jeg garantert samme svar. Jeg føler hun har begynt å utvikle følelser, men at hun er redd for å hoppe inn i noe nytt. Fornuften sier at jeg bør komme meg unna, men samtidig får jeg nesten aldri følelser for jenter, og denne jenta er så utrolig bra og vi har det skikkelig bra når vi er sammen. Dette gjør at jeg kvier meg ifra å kutte henne ut. Hun kommer heller ikke til å involvere seg med noen andre, sier hun ihvertfall. Anonymous poster hash: 1035a...61e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1035a...61e
Lanoungen Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Be henne om å være åpen for å bare ta det litt rolig fremover? Ingen spesifikke forpliktelser, men bare litt dating. Det er ingen som sier at man MÅ bli sammen etter 4 uker med dating, det kan fint gå 4 mnd Er hun verdt å vente på, så har du ikke så mye valg 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Vel, hun er kanskje verdt å vente på, men hvis man snur litt på det.. Er ikke jeg verdt å ta en liten risiko for? Etter vi ble enige om å være venner sa jeg at jeg ikke ville ha noe fysisk også tar hun insiativ til sex for så og avvise meg på samme måte igjen et par uker seinere. Vi har uansett bestemt å ta litt pause fra hverandre for å kjenne litt på følelsene og hvordan vi har det uten hverandre. Vet ikke om det er godt eller dårlig tegn. Kanskje greit for min del og ikke ta noen forhastede konklusjonerAnonymous poster hash: 1035a...61e
Gjest Jon blund Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg føler meg ganske sikker på at jeg vil ha et forhold med henne. Men for at det skal skje så må jeg "vente til hun er klar". Og når denne ventetiden er over har jeg ingen garanti for at det blir noe uansett. Vi har hatt ganske åpen kommunikasjon, og hvis jeg stiller et ultimatum får jeg garantert samme svar. Jeg føler hun har begynt å utvikle følelser, men at hun er redd for å hoppe inn i noe nytt. Fornuften sier at jeg bør komme meg unna, men samtidig får jeg nesten aldri følelser for jenter, og denne jenta er så utrolig bra og vi har det skikkelig bra når vi er sammen. Dette gjør at jeg kvier meg ifra å kutte henne ut. Hun kommer heller ikke til å involvere seg med noen andre, sier hun ihvertfall.Anonymous poster hash: 1035a...61e Hva er det som gjør hun så bra da?. Og ofte må man høre på hva instinktene sier.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Typisk kvinnfolklogikk denne oppførselen her... Det at du avviste henne i starten tente henne, og derfor tok hun initiativ til sex første gangen. Som regel er det mannen som tar initiativ til sex. Anonymous poster hash: 3a0d4...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Tidligere har jeg trodd at vi omtrent var sammen, men nå så er ikke magefølelsen så veldig bra. Jeg føler det som en avvisning og det gjorde jeg forrige gang også. Tenker hun kanskje vil rote uten forpliktelser eller at hun er usikker på hva hun selv føler. Har litt vanskelig for å tro på denne "er ikke klar" greia. Anonymous poster hash: 1035a...61e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Er det fair av meg å si at jeg enten bare vil være venner, kanskje kutte kontakt for en periode til ting går tilbake til normalt for så se om et vennskap kanskje fungerer. Eller at vi skal "holde på" med intensjoner om at det skal utvikle seg til et forhold. Nå føler jeg hun vil ha en slags mellomting der hun vil rote, være venner og ikke forplikte seg til et forhold, og det funker ikke for meg. Anonymous poster hash: 1035a...61e
Red-Ruby Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Ting er komplisert fordi du har gjort det komplisert. Innerst inne er du ikke interessert i denne jenta, men du hadde sex med henne likevel,selv om du visste at hun ville noe mer enn det du ville. Så når hun ble mer på deg etter det er du plutselig overrasket.. man høster som man sår
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Det virker jo som at hun seriøst har litt å ordne opp i før hun kan starte et forhold. Men det er tydelig at hun liker deg! Du bør vel bare skru ned forhåpningene, og fortsette å ha det gøy med henne? Pass på å ha ditt eget liv og, ikke sitt og vent på henne. Anonymous poster hash: ac5ec...e71
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Ting er komplisert fordi du har gjort det komplisert. Innerst inne er du ikke interessert i denne jenta, men du hadde sex med henne likevel,selv om du visste at hun ville noe mer enn det du ville. Så når hun ble mer på deg etter det er du plutselig overrasket.. man høster som man sår Hva? Det er jo han som er mest interessert i noe seriøst, etter det jeg har forstått. Han har sagt at han liker henne, og at det kan utvikle seg til noe mer. Hun har sagt at hun liker han, men at hun ikke er klar for forhold. Anonymous poster hash: ac5ec...e71
Sola de Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Hvis dere er veldig gode venner og hun nettopp er kommet ut av et forhold, så kan det være hun er redd for at du vil bli en rebound og hun er for glad i deg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå