Gå til innhold

Hva er det beste kjøper du har gjort i ditt liv, under 1000 kroner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv tror jeg det må være en foam roller. Massasjeapparater og alt annet, funker ikke, men foam rolleren gjør underverker for ryggen min i løpet av sekunder og fikser posituren min med en eneste gang.

Anonymous poster hash: 218d3...b0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 kasser Carlsberg Gold.

Anonymous poster hash: 44c5d...061
  • Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

0.5 liter Cola og Krokanrullsjokolade :)

• Liker 1
Skrevet

Ladekabel til telefonen min kanskje. Alle mine gode kjøp koster godt over 1000 kroner.

Skrevet (endret)

P-pillene mine. Seriøst.

Endret av Infinite
Gjest Blubberella
Skrevet

Spisestuemøblene mine. Riktignok kjøpt brukt men de var veldig pent brukt og jeg fikk bord + fire stoler for 650,- :)

Skrevet

Selv tror jeg det må være en foam roller. Massasjeapparater og alt annet, funker ikke, men foam rolleren gjør underverker for ryggen min i løpet av sekunder og fikser posituren min med en eneste gang.

Anonymous poster hash: 218d3...b0c

Hvordan funker den?

Jeg tror mitt beste kjøp under 1000 kroner var en sofa. Den var gammel, men ikke slitt i det hele tatt. Laget på den tiden da ting ble bygd/laget for å vare. Nå har jeg den ikke lenger, men der i fortsatt i omløp hos familie :)

Anonymous poster hash: 55bef...630

Skrevet

Flybilletter er det eneste jeg kommer på :fnise: Alle de gode kjøpene mine koster over 1000.

Skrevet

Tror jeg må si flybiletter jeg også.

Evt. kanelboller og en blomsterbukett jeg kjøpte til ei venninne en gang. Kostet lite og overasket og gledet masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...