Gjest rumle Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Hei. Har hørt denne sangen på radio noen ganger nå, og lurer fælt på hvem som har den. Sinnsykt treffende tekst... Det er en norsk rapper /gruppe? Teksten dreier seg om å være innvandrer i norge, og de sier bla. "pass deg, pass deg bunad bli burka" (dette er ikk en rasistisk sang) Vet noen hvem og hva sangen heter? Får aldri med meg hav de sier på radion....
Hilde Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Gruppa heter Karpe Diem, sangen heter "kunsten å være inder", og plata heter "Glasskår".
Gjest Dixie i.i Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 Er bare en EP da... Men sinnsykt kul, og verd de 49,50 som den kostet!!!
Gjest Virvel Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Spiller de sangen på radio nå, altså? Hvorfor i all verden har ikke jeg fått med meg det? Uansett er det innmari kult, jeg er skikkelig stolt av dem! De er verdens hyggeligste og morsomste gutter. (Nei jeg kjenner dem ikke, men har gått på skole med dem i tre år og vet godt hvem de er.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå