Gå til innhold

Unge mødre Danmark - hvor er de i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over noen gamle episoder av unge mødre danmark i stad og ble litt nysgjerrig på hvor de alle er i dag. Spesielt hun Hannah Melissa Ginic og hun som hadde skikkelig økonomiske vansker etter bryllupet. (Hun som har to sønner, en med eksen og en med mannen hun giftet seg med.)

Noen som vet? :) Fortell gjerne om de andre jentene også. For eksempel Amanda Sissel eller hva hun het igjen.

Anonymous poster hash: fdef8...a80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camilla(hun med dårlig økonomi etter bryllupet) jobber i kommunen og har forlovet seg med en tredje mann

Hannah Melissa tror jeg er ganske lost case...tror ikke hun har fått datteren tilbake.

Anonymous poster hash: dbbaf...ffe

Skrevet

Camilla(hun med dårlig økonomi etter bryllupet) jobber i kommunen og har forlovet seg med en tredje mann

Hannah Melissa tror jeg er ganske lost case...tror ikke hun har fått datteren tilbake.

Anonymous poster hash: dbbaf...ffe

Fant ut at Hannah har fått tilbake datteren og nå er hun forlovet med en ny mann og venter barn med han. Termin er april 2015.

Anonymous poster hash: fdef8...a80

• Liker 1
Skrevet

Natascha Nikita røyket heftig gjennom hee svangerskapet, til og med da hun lå å fødte gikk hun ut for å ta seg en sigg. Hun prøvde også å skifte en bøsjebleie oppå spisebordet mens familien spiste middag og ble sint da stefaren jagde henne bort. Hun virket fullstendig tilbakestående og ikke egnet som bord. Lille Remy ble til slutt tatt fra henne og var borte fra henne i nesten to år. Det siste jeg leste om henne var at hun skulle få tilbake barnet sitt, men vet ikke om det skjedde.

Tiste greier.

Anonymous poster hash: efb7e...8a0
Gjest Blue Ivy.
Skrevet (endret)

Nanna er visst fortsatt sammen med han eks kriminelle og narkomane.

Ryddet for bilde.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Skrevet

Det var vel mange grunner som har kommet frem til hvorfor NN mistet sønnen.. bl.a. at hun manglet empati, noe jeg ikke tviler på. husker fremdeles da hun var på sykehuset og sønnen var syk, og det eneste hun klaget over var seg selv og hvor fælt hun hadde det osv osv. Veldig selvsentrert og veldig lite selvinnsikt der i gården. Hun hadde jo også blitt veldig sint på kommunearbeidere og på folk som jobbet på sykehuset... Hun skulle jo slutte å røyke når hun skjønte at hun kunne få astma, men at sønnen stoppet å puste var visst ikke grunn nok til å slutte å røyke rundt ham.. Trist opplegg.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brudd på kopirett, spekulasjoner, latterliggjøring + svar til dette.

Irrlys, mod.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det var vel mange grunner som har kommet frem til hvorfor NN mistet sønnen.. bl.a. at hun manglet empati, noe jeg ikke tviler på. husker fremdeles da hun var på sykehuset og sønnen var syk, og det eneste hun klaget over var seg selv og hvor fælt hun hadde det osv osv. Veldig selvsentrert og veldig lite selvinnsikt der i gården. Hun hadde jo også blitt veldig sint på kommunearbeidere og på folk som jobbet på sykehuset... Hun skulle jo slutte å røyke når hun skjønte at hun kunne få astma, men at sønnen stoppet å puste var visst ikke grunn nok til å slutte å røyke rundt ham.. Trist opplegg.

Jeg så for noen dager diden en av de eldre episodene der hun står utenfor kommunens/barnevernets lokaler og røyker rett før hun skal inn til møte for å diskutere omsorgsovertakelse for sønnen. Sikkert ikke det beste inntrykket å komme røykdunstende inn til et møte der barnevernet vurderer å ta fra deg barnet. Og for et følge hun har med seg. Det gikk jo som det måtte gå, sønnen ble plassert i fosterhjem.

Anonymous poster hash: 9e054...2ab

Skrevet

Egentlig så får jeg litt (men bare litt å) vondt av NN. Hun kan umulig ha det bra med seg selv og innrømte i en episode at hun ble voldtatt som mindre

Det er jo en grunn til at BV tar fra deg ungen. Hun røyka jo som en svamp og som ab sier, så er det ikke så lurt å møte med kommunen å stinke røyk akkurat.

• Opprett ny...