Lillemåltrost Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hva er det gøyeste/rareste barnet ditt, eller noen du kjenner ditt har sagt? Niesen min da hun var 4 år: Moren hennes var gravid da, og hadde jo fått en veldig stor mage. Jeg skulle hente niesen min i barnehagen en ettermiddag.Ved inngangsdøren i barnehagen er det et toalett, for barn. En dame kom og skulle hente sønnen sin, men hun måtte så fryktelig på do at hun var nødt til å bruke barnedoen. Den damen var litt stor, hun er veldig klar over det selv altså. Hun kom seg nesten ikke inn gjennom døra til doen, og det la selvfølgelig niesen min merke til ;D når damen kom ut igjen sa niesen min: "tante, hun damen er skal ha så mange babyer at hun ikke kommer seg gjennom døra" !!Damen begynte heldigvis bare å le
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Heheh.. Tidligere var jeg utplassert i barnehage (16-17 år, 170 høy og 55 kg), og en av barna sier om meg "mamma er gravid, hvorfor er du det også?". Jeg var ikke gravid, men nesten på gråten Anonymous poster hash: eae2b...f6c
Fiolinisten Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg var ut med bikkja en dag, så kom det et lite barn, kanskje 3 eller 4 år. Barnet pekte på hunden og utropte "Mark!"
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Jeg ble alldeles uskyldig dømt som "mamma" fra en liten tass. Det var hans første ord noensinne, og mammaen (den ekte mammaen) ble helt fra seg da tassen pekte på meg og sa "mamma". Så hun prøvde å få øyekontakt med den lille, og pekte opprømt på seg selv og sa "mamma", "mamma?". Men, neida. Den lille mente bestemt at "mamma"; det var meg. Jeg jobbet på en kafé. Men i løpet av den halvtimen som gikk - mens mammaen var opprømt og prøvde å få sønnen til å si "mamma" til henne, oppnådde hun bare at han gjentok "mamma" og pekte/smilte/så på meg. Håper det ordnet seg etterhvert... Anonymous poster hash: 2fa27...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå