Gå til innhold

Treningssenter for første gang, alene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter mye tenking meldt meg inn på et treningssenter! Skal dit for første gang i morgen, før jobb (kl halv 6), så det vil ikke være noen der. Har et treningsprogram fra jeg var yngre som jeg tenkte å begynne med. Hva trenger jeg? Skjønner at jeg trenger egnet sko og klær, men er det noe annet jeg burde ha med? Hva bruker dere til å høre på musikk? Burde jeg spise først eller etterpå?

Anonymous poster hash: 6c64b...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har etter mye tenking meldt meg inn på et treningssenter! Skal dit for første gang i morgen, før jobb (kl halv 6), så det vil ikke være noen der. Har et treningsprogram fra jeg var yngre som jeg tenkte å begynne med. Hva trenger jeg? Skjønner at jeg trenger egnet sko og klær, men er det noe annet jeg burde ha med? Hva bruker dere til å høre på musikk? Burde jeg spise først eller etterpå?Anonymous poster hash: 6c64b...c6d

Om du skal trene styrke så er det greit å få i deg litt energi. Nå vet jeg ikke hva kosthold du har, men litt havregrøt med kanel og banan vil gi deg en fin boost før en styrkeøkt.

Når det kommer til musikk så kommer det jo an på hva type musikk du liker. Jeg synes det er best med musikk som gjør meg litt amper og giret :)

Skrevet

Pleier å hive i meg en banan i bilen på vei til treningsenteret, og spiser grøt hos foreldrene mine som bor likeved både senteret og jobben, etterpå.

Sko, klær, vann, banan og musikk! Jeg har etterhvert tatt med noe å skrive på, for å ha oversikten over hvor mange øvelser jeg gjør/langt jeg løper osv.. :)

Lykke til!

Skrevet (endret)

Husk vann ;) og håndkle.

Endret av Baby_Blue
Skrevet

Nå var første treningsøkt fullført, er egentlig litt stolt bare av at jeg kom meg dit og fullførte. :fnise:

Orket ikke spise først, men hadde med banan og spiste den på vei til jobb. Trente fra halv seks, til halv sju. Venter litt før jeg spiser havregryn, tenkte jeg. :) Takk for tips!

Angående musikken, mente jeg - hva bruker dere? Altså, headset, mobil, ipod? Jeg har ipod og øreplugger, men de detter bare ut og ipoden er i veien. :bond:

Var første gangen min på senteret og det var ingen der, fant ikke lysbryteren en gang - så trente i mørket.

• Liker 1
Skrevet

Nå var første treningsøkt fullført, er egentlig litt stolt bare av at jeg kom meg dit og fullførte. :fnise:

Orket ikke spise først, men hadde med banan og spiste den på vei til jobb. Trente fra halv seks, til halv sju. Venter litt før jeg spiser havregryn, tenkte jeg. :) Takk for tips!

Angående musikken, mente jeg - hva bruker dere? Altså, headset, mobil, ipod? Jeg har ipod og øreplugger, men de detter bare ut og ipoden er i veien. :bond:

Var første gangen min på senteret og det var ingen der, fant ikke lysbryteren en gang - så trente i mørket.

Hæ, hva slags treningssenter var det? Ingen ansatte engang?

Jeg trener uten musikk, synes det de sender på senteret er greit nok, og liker å følge med på ting rundt meg. Synes også proppene og ipoden er i veien..

Ellers; godt jobba!

Anonymous poster hash: c8019...417

Skrevet (endret)

Hæ, hva slags treningssenter var det? Ingen ansatte engang?

Jeg trener uten musikk, synes det de sender på senteret er greit nok, og liker å følge med på ting rundt meg. Synes også proppene og ipoden er i veien..

Ellers; godt jobba!

Anonymous poster hash: c8019...417

Sikkert et nøkkelkortsenter.

Bra jobba, TS!

Endret av Chloe-
Skrevet

Gratulerer med første treningsøkt, og lykke til med fortsettelsen.

For musikk til trening bruker jeg mobil med armholder og ørepropper. Etter vedvarende problemer med ørepropper som falt ut alt for lett og/eller måtte justeres hele tiden, endte jeg opp med å kjøpe et par Urbanista Rio. Var litt skeptisk da jeg kjøpte dem, men etter å ha brukt dem en stund må jeg medgi at de sitter som et skudd og har grei lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...